vrijdag 17 november 2017

Een serie van 4

Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kerstkaartje en natuurlijk het gezegde van Daphne. Daar zijn de meesten van ons wel heel gelukkig mee 😉

Vandaag heb ik een serie van 4 kaartjes van 10 x 10 voor jullie. Bij het 4-Season Swap challengeblog vragen ze om een serie van 4.

Tijdens ons knutselweekendje was ik al begonnen. Thuis even de finishing touch.


Met het mooie dessinpapier van SU heb ik 4 kaartjes gemaakt. Best leuk die 10 x 10 kaartjes.  Verder valt er niet zoveel over te zeggen. 

Het weekend begint hier met hutspot. Morgen een workshop bij Willy Duit en 's avonds naar een voorstelling van John van Eerd. Dus een leuk weekend voor de boeg!

Jullie ook allemaal een heel fijn weekend gewenst!



24 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig viertal Monique....heel erg leuk gedaan!
Fijn weekend met alle leuke dingen die je gaat doen.....wij gaan vanavond gezellig uit eten.
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Sorry Monique mijn blogvolgers hadden zoveel gepost, dat ik het gister niet kon bedoen! En natuurlijk was ook jouw kerstkaartje heel gaaf! en de uitspraak van Daphne hou je daar maar aan vast whaha
Je serie is lekker vrolijk het lijkt wel voorjaar bij je en ik wordt er blij van! Ik heb even gekeken bij Willy en wouw wat ga jij een leuke workshop tegemoet en de voorstelling wordt ook vast lekker lachen! ik had gister hutspot hihi Heel leuk weekend hoor!!!
xx Gerie

Margreet zei

Wat een mooi en vrolijk viertal, Monique!
Volgens mij ga jij idd een leuk weekend tegemoet. Ben even wezen gluren en ik verwacht een gave workshop. En lachen wordt het zeker bij John.
Hutspot...jammie!
xxx Margreet

GerJanne zei

Oh wauw, inderdaad, zo met zijn vieren naast elkaar zijn ze ontzettend mooi! In het echt natuurlijk nog net wat mooier, maar super!
Heerlijk, zo'n weekend. Ik heb de snert klaar voor morgen! Zo meteen volleyballen in Diepenveen, kijken of er nog wat punten liggen....
Geniet van je lach avondje!
Liefs,
GerJanne

Danielle zei

Erg leuk, dit kwartet :-) Mooi papier heb je gebruikt. Veel plezier met je workshop en in het theater, leuke dingen voor de boeg!!

Eri zei

Wat een gezellige en vrolijke kaartjes Monique. Alweer zo'n leuk weekend tegemoet, geniet ervan!
Groetjes, Eri

Rosina zei

Heel mooi deze 4 kleurrijke kaartjes Monique...leuk gedaan!!!
een leuke workshop morgen we zien het esultaat weer wel verschijnen hier...

groetjes Rosina

!neke zei

Mooie kaarten !!!!!
Geniet van de workshop en van het theater !

groeten Ineke

Ans Gilbert zei

Mooie serie vrolijke kaartjes Monique, morgen een leuke workshop en een avondje lachen, wij hadden boerenkool stamppot, ook lekker..
groetjes
Ans

Nelleke zei

Gezellige kaartjes en verhaaltjes. Ik heb even terug gebladerd. Wat mooi dat je zo terug kunt kijken op jullie dt weelkeind. Echt bijzonder. Groetjes, Nelleke

Nicolette zei

Wat een vrolijk 4 tal kaartjes.
Een leuke weekend gewenst.
Groetjes Nicolette

Petra-loves-paper zei

Het zijn schitterende kaartjes. Veel plezier dit weekend, grt Petra

Joanne kramer zei

Wat een super mooie en vooral ook heel vrolijke kaarten! Een fijn weekend! groetjes Joanne

Colien zei

Mooie, fleurige serie! En hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij 4SSC!
grtz. Colien

alma.heijenk@gmail.com zei

ZE ZIJN PRACHTIG, MOOIE FRISSE EN VROLIJKE KLEURTJES

Freubelmina zei

Wat een leukerds zijn dit Monique, je hebt me geïnspireerd en ik heb er ook 4 gemaakt :-)
Fijn weekend xx

Nelly zei

Superleuke kaartjes zijn het geworden.
Bedankt voor je deelname bij onze challenge van 4-SSC

Groetjes Nelly

Josje zei

Leuke kaarten heb je gemaakt

Hermien zei

Super leuke en mooie serie van 4!
Ik hoop dat je samen met Geert een leuke avond hebt gehad.

Groetjes Hermien

Claudia's kaartjes zei

Mooi kaartje.Tof gedaan.
Stunning card. Nice colours
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Daphne zei

Wat een vrolijke boel, deze serie
Heel mooi papier.
Ze zijn inderdaad erg leuk, kaartjes van 10 bij 10, die maken we toch veel te weinig?!!

Gerrina zei

Heerlijk fris en zo vrolijk! Perfect voor deze wat somberdere dagen... Fijn weekend!

Marijke zei

Leuke vrolijke kaartjes geworden. Groetjes Marijke.

Mobile app development company zei

Nice post. Thanks for sharing with us. I would like to share information about the Best iOS app development company in Pune. Collaborate with the leading iOS app development company in Pune to bring your app concepts to life. Whether you aspire to develop a consumer-oriented application, an enterprise-grade solution, or a groundbreaking innovation, our dedicated team is poised to translate your vision into a feature-rich, user-friendly reality.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...