dinsdag 26 september 2023

Berichtje voor jou...

Hallo,

Vandaag laat ik jullie nog een kaart zien die ik bij Henriët heb gemaakt. Dat we er 2 hebben gemaakt vonden we zelf wel heel erg knap van ons zelf. Ik heb deze keer voor 1 kleur gekozen. Wel een herfstkleur.....Oranje.


Ik heb gebruik gemaakt van de kleur Rusty Hinge. Chipboard, papier en stencils van Pronty Numbers and Letters. Meer valt er niet over vertellen...

En ik heb verder ook niet zoveel nieuws dus ik ga lekker verder met poetsen.

Liefs Monique

7 opmerkingen:

Martha zei

Mooie kaart Moniqque
Leuk dat je 1 tint hebt gebruikt,
Mooi herfstachtig
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke oranje kleur en de leuke details
groetjes ellen

Daphne zei

Mooi, hele mooie warme kleuren.
Bleeeeh, poetsen!!
Succes.

Henriët zei

Ook deze is weer zo leuk! En ja, we waren lekker productief vorige week. Veel gemaakt maar ook veel gekletst. Dat gaat dus best samen!
Je bent ondertussen vast wel uitgepoetst. Daar had je nog wel energie voor? Morgen nog een dagje rust en dan mag je weer aan het werk.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Prachtige warme kleuren heb je op je mooie kaart gebruikt.
Voor poetsen heb ik tegenwoordig 'personeel'....bevalt me prima.
xxx Margreet

GerJanne zei

Heel knap dat jullie zo ver kwamen! En deze is ook weer heel gaaf!
Goed doorgewerkt met poetsen?? Morgen Freubeltijd?

Josje zei

Erg mooie kaart Monique
Groetjes Josje

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...