zondag 21 april 2024

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal,

vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard holder met geld deze keer. De foto's zijn niet superscherp zie ik nu maar gelukkig goed genoeg 😉

Of het echt een doorkijkje is, dat denk ik niet. Maar daar heb ik deze keer geen tijd voor gehad. Druk geweest met voorbereidingen voor de ArtSpecially. En wat was het een feestje! En ik heb veel mensen ontmoet! Gezellig geluncht met Henriët, Angelique, Nelleke en GerJanne. En 's avonds met andere lotgenoten gesproken tijdens het eten.... Wat leuk om met gelijkgezinden te zijn... dat praat zo makkelijk weg. Dank aan Angela en team. Het was geweldig!



Ik heb al hele leuke doorkijkjes gezien bij Knutsels en Kadootjes. Maar er kunnen er nog een paar bij hoor...

Ik ga aan de knutsel vandaag na de F1 en nadat ik met Bowie gewandeld heb. Ik hoop dat het een poosje droog blijft. Een hele fijne zondag gewenst!

Liefs Monique

9 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een leuke pillowbox. En volgens mij heeft hij toch echt een doorkijkje.
Het was inderdaad heel gezellig in Nijkerk. En volop inspiratie!
Hier schijnt de zon dus die wandeling met Bowie moet goedkomen. Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Zoooo, mooi hoor.
Leuk, met dat kleine "envelopje" binnenin.
Al die berichtjes over de AS, ik ga volgend jaar vrij houden, het is niet zo ver bij mij vandaan en ik wil ook wel eens rond neuzen daar.

Hermien zei

Prachtig gemaakt voor je collega Monique. Fijn dat je zo genoten hebt op de beurs.

Groetjes Hermien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie pillowbox , met de leuke details
fijn dat je het zo leuk hebt gehad op de beurs

groetjes ellen

Angélique zei

Een heel mooi cadeaudoosje met doorkijkje (naar mijn mening).
Ik vond het superleuk om je te ontmoeten, het was een heel gezellige lunch.
Hier schijnt de zon volop, ik zal haar vertellen dat ze dat ook bij jullie moet gaan doen 😉

Martha zei

Wat een leuk doosje, Monique
Echt met een doorkijkje, mooi om kado te krijgen
Fijne dag liefs Martha

!neke zei

Super leuk Monique !!!!
groeten Ineke

marja kenter zei

Ja, ik vind het ook een doorkijkje, echt wel.
Fijne dag nog en liefs

Colien zei

Geweldig mooi gemaakt, echt zoveel toffe details!
En ja, de Art Specially was weer heel leuk.
Te veel spulletjes en inspiratie, de potjes tijd waren uitverkocht ;)
grtz Colien

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...