Hallo,
Vandaag een berichtje over de gezellige date met Henriët afgelopen vrijdag. Het was snikheet buiten, dus zaten we gezellig te kletsen in mijn hobbykamer, met de rolluiken naar beneden, de ventilator en het licht aan.
Voor de lunch verhuisden we naar de keuken, waar de airco voor wat verkoeling zorgde. Daarna gingen we weer terug naar mijn hobbykamer. En het is ons zowaar gelukt om een creatie af te krijgen!
Ik heb nog heel veel Kadoosjes (magazines) liggen en het leek me leuk om daar eens iets mee te maken. Het liefst zonder heattool deze keer. We kozen voor een tutorial van Anneke Voskuil, die helaas al enige tijd niet meer onder ons is. Wat heeft zij toch prachtige en inspirerende projecten gemaakt.
Met kraftkarton, designpapier en stempels hebben we op deze snikhete dag toch iets heel leuks gemaakt: een origineel cadeautje om weg te geven.






.png)



