zondag 8 oktober 2023

Huisje boompje beestje in de herhaling

 Hallo,

vandaag heb ik de reminder voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes voor jullie.

Huisje, boompje en beestje.

De kaart is gemaakt met distressinkt en de mooie bomenstencil van Pronty. De rest zijn allemaal stansjes. Die ik maar eens uit de kast heb getrokken. Ik gebruik ze veel te weinig...


Ik zag dat er nog niet zoveel deelname is. Het is toch geen moeilijke challenge? Ik hoop dat er nog meer prachtige inzendingen bij komen. Klik op www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl en doe gezellig mee 😍

Ik heb een drukke week gehad... Kevin is afgelopen maandag geopereerd aan zijn schouder en mag nu 3 maanden de schouder niet bewegen. Hij heeft veel (bot) pijn en weet af en toe niet waar ie het moet zoeken. Daardoor pas ik wat vaker op Fender. Ook mijn zus is een dag en een nacht geweest. Zij heeft het kaarten maken virus gekregen op de dagbesteding. En vroeg of ik haar wilde helpen. Dat was heel gezellig, leerzaam, ook voor mij want ik heb wel iemand met hersenletsel tegenover mij zitten. Goede gesprekken en mooie resultaten. Door een dag en een nacht samen te zijn, kreeg ik een beter beeld van hoe ze nu stoeit met alles en dat regelmaat heel belangrijk is.  En dat allemaal omdat iemand dacht dat ze vergeten was haar strijkijzer uit te zetten, vol gas reed en het verkeer van rechts niet heeft zien aankomen. En natuurlijk de brughoektumor die weer aangroeit.... Gebeurt 1 op de miljoen of zo....

Wil je eens meer lezen over NAH (niet aangeboren hersenletsel) Klik dan een HIER. Dan ga je naar de website van de hersenstichting.

Voor nu een fijne zondag, ik ga een beetje bijkomen.

Liefs Monique

14 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie reminder kaart.
NAH, Niet Aangeboren Hersenletsel, ik kom het in mijn werk regelmatig tegen. Zeer inspannend en vaak moeilijk voor de omgeving en natuurlijk de persoon zelf. Begrip en begeleiding, tjonge...
gr Alma

Angélique zei

Een heel mooie kaart Monique.
Nou, jij hebt dan zeker een drukke week achter de rug, fijn dat je je zoon en je zus hebt kunnen helpen. Vandaag hopelijk een beetje bijtanken.
Fijne zondag!

!neke zei

Hele mooie Monique !!!!

Ela zei

Prachtige kaart is het geworden, sfeervol! Groetjes Ela

Diny zei

Prachtige kaart Monique....wat heb je dit weer leuk gedaan!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Scraptastisch zei

Het is geen ingewikkelde challenge hoor maar ik maak alleen dit soort kaartjes als ik ze ook kan versturen, sorry. De jouwe is wel heel mooi en leuke stansjes erbij! Helpen met de kids waar je kan maar leg je latje niet te hoog hè!
Lieve groetjes Gerie

Ellen zei

Prachtige kaart laat je zien en gaaf gespeeld met de inkt!
Fijn dat je kan helpen waar nodig, zo zijn wij ook hoor!
Sterkte voor je zoon en je zus, is niet niks lees ik!
Groetjes Ellen

Henriët zei

Super mooie kaart. Leuk die combi van inkt en stansjes. Dat vind ik ook zo leuk om te doen.
Beterschap voor Kevin. Wel lastig om je schouder 3 maanden niet te mogen bewegen met zo'n klein mannetje thuis.
Ik zag de mooie kaarten die je maakte met je zus al ergens op facebook voorbij komen. Erg leuk en gezellig zo samen.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een mooie reminder Monique, leuk gecombineerd die zelfgemaakte achtergrond met de stansjes.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

Elly zei

Je kaart is heel mooi. Heftig hoor wat ik hier allemaal lees XX
groetjes Elly

Daphne zei

Wat een mooi, opvallend kaartje heb je gemaakt.
De kleuren, het verloop,zijn zo mooi.
Ik heb mijn kaartje voor de challenge klaar, komt volgende week op mijn blog.
Wat leuk dat je zus nu ook het kaartjes maak virus te pakken heeft, wie weet kunnen jullie vaker samen knutselen. (Het is verdrietig om te lezen wat er gebeurd is met je zus,, sommige dingen kunnen mij echt enorm aangrijpen)

Martha zei

Prachtige kaart Monique
Wat erg voor je zoon, klinkt erg pijnlijk, beterschap!
Fijn dat je er kon zijn voor je zus
Liefs Martha

Simone zei

Lieve lieve zus van me… ik lees nu dit bericht… wat ontzettend mooi en ik ben zoooooo trots op jou…..HOU VAN JOU

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...