donderdag 23 november 2017

52 Weeks to Christmas

Hallo allemaal,

ik ben blij dat ik jullie vrolijk heb kunnen maken met mijn zonnig kaartje. Vandaag is het weer tijd voor een kerstkaart. Ik heb er vandaag meer dan 1. Het is een mapje met kaarten om weg te geven.
Deze geef ik aan mijn schoonmoeder. Heeft ze de eerste 3 alvast in huis.

Ik heb een mapje gemaakt. Even passen en meten. Niet zo moeilijk om te doen. Voorop alvast de kerstwensen voor diegene die het mapje krijgt.


Hieronder zie je de binnenkant


Dit is het eerste kaartje. Daar valt niet zoveel over te vertellen.


Dan het 2e kaartje. Die vind ik zelf wel heel mooi. Misschien stuurt ze hem wel naar ons...hahaha.
Waar het plaatje vandaan komt, geen idee. Lag al uitgeknipt klaar in een bakje.


En de laatste kaart is lief. De malletjes zijn van Ali. Behalve de kerststerren.


Het dessinpapier is van zichzelf al mooi, dat ik er niet te veel heb opgeplakt.

Gisteravond heb ik na vele weken eindelijk weer eens met mijn freubelvriendinnen geknutseld.
Ik had ze dit projectje gegeven om te zien hoe lang het zou duren voor het af was. Voor een workshop ofzo. Nou, dat werkt niet. We beppen veel te veel hihihihi....


De kaart doet mee bij: 


Ik ben natuurlijk heel benieuwd wat jullie van m'n mapje vinden.
In de loop van de dag kom ik weer bij jullie langs. Eerst het laatste in het huisje van schoonmoeders doen. En dan is het eindelijk klaar. Kan ze volgende week woensdag thuiskomen.

Fijne donderdag,


40 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een mooi mapje met een prachtige inhoud Monique!
Ik vind de kaarten stuk voor stuk heel erg mooi!
Zal schoonmoeders heel blij mee zijn!
Ben jij toch een grapjas; misschien stuurt ze die wel naar ons hahahaha!
Fijne dag en lieve groetjes xxx

Nancy Soetaert zei

Tof zeg zo'n doosje/mapje...
Misschien kleef je best een post-itje op je favoriete kaart ;-)
Fijne dag
Nancy

Rosina zei

Een schitterend mapje met 3 idem dito kerstkaartjes Monique...wat een schitterend geheel is het geworden..en succes met de laatste loodjes in schoonmoeders huisje...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Gina zei

Heel leuk idee zo'n kerstmapje! Groetjes, Gina

Annemarie en Merit zei

wat een prachtig mapje met nog mooiere kaartjes..
Wij eten bruinebonensoep of erwtensoep altijd met een stapel pannekoeken erbij...misschien een bepaalde "streek" actie heb geen idee, wij aten het vroeger thuis ook al zo.

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Sabine zei

Wat een schattig mapje! Hele leuke kaarten! Mooi ook die mallen op de laatste kaart Liefs Sabine

karin zei

Wat mooi dat mapje ! En een paar prachtige kaarten in dezelfde tinten erin !
groetjes,
Karin

Gerrina zei

Wat een heerlijk kado als je zelf geen kaarten maakt, maar wel graag super mooie kaarten verstuurt! Zal ze heel blij mee zijn! Groetjes, Gerrina

Enny zei

Wat een prachtige map met supermooie kaarten ! Ben je zeker, dat je van je favoriete kaart afstand kan doen?? :o) En ja, meer babbelen dan knutselen, dat ken ik, ha, ha ! Succes nog met het laatste werk, je schoonmoeder zal heel blij zijn ! Groetjes, Enny

Eri zei

Wow, wat een prachtig mapje met kaarten, als ik ze zou krijgen, zou ik het niet over mijn hart verkrijgen om ze meteen alweer te versturen;-)
Fijne dag!
Groetjes, Eri

lenywim35 zei

Dat vind ik een gaaf idee. Ga ik beslist volgend jaar ook doen. Heb tijd genoeg en ik weet zeker een hele stapel kerstkaarten over, Moet alleen even bedenken aan wie ik dat ga geven. Maar ik denk aan cadeautjes voor de loterij van de klaverjasclubjes. Doe ik volgende week vrijdag ook. Heb al twee doosjes gemaakt.Alleen bij de Intratuin wat cellofaanpapier meenemen. grts leny

Caroline Cards zei

Wat een leuk mapje en de kaarten erin zijn heel mooi. Super idee!
groetjes, Caroline

Marijke zei

Zeker een mooi doosje en een leuk idee om cadeau te geven.Groetjes Marijke.

marian zei

Prachtig hoor zo'n kaartenmapje en helemaal leuk voor de ontvanger.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Wat een super leuk idee dit doosje met kerstkaartjes voor je schoonmoeder Monique.....het is prachtig en de kaartjes zijn stuk voor stuk heel erg MOOI!
Succes met de laatste loodjes,
Diny

Irene zei

Wat een gaaf doosje met prachtkaartje Monique, misschien stuurt ze wle niks en houdt het heerlijk zelf.......zo mooi!
Vandaag nog slechter weer, vraag me af wat voor winter we gaan krijgen!!!

xx Irene

Irene zei

PS: in gezelschap freubelen (kletselen volgens GerJanne) kan ik dus absoluut NIET.....komt echt niets uit mijn handen maar ach, de natjes en droogjes zijn toch ook belangrijk??

Marja zei

Wat een leuk kerstmapje heb je gemaakt!
Heel leuk om iemand cadeau te geven..nu maar hopen dat ze de tweede kaart nu jou stuurt haha.
Groetjes Marja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi mapje om cadeau te doen en wat een leuk idee. Heel mooi uitgewerkt allemaal Monique en inderdaad is het dp al mooi op zich, dat heeft niet veel nodig. Succes met de laatste loodjes in het huisje.
Lieve groetjes Miranda

afke zei

Wat een gaaf idee Monique en met mooie kaartjes erin! Wat zal je schoonmoeder blij zijn als ze weer naar haar eigen huisje kan dat dan ook helemaal schoongemaakt is! Klasse hoor!
Groetjes, Afke

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Je hebt een mooi doosje gemaakt met 3 prachtige kerstkaarten, leuk cadeautje voor je schoonmoeder.. Ik knutsel eigenlijk het liefst in mijn eentje,
groetjes
Ans

!neke zei

Heel leuk dit mapje met kaarten !
Het is ook een mooie serie , die erg goed bij elkaar ast !
groeten Ineke

Margreet zei

Wat een origineel idee om zo'n mooi gevuld doosje te geven. Ik denk dat de ontvanger geen een kaart gaat versturen. Die vindt ze zelf veel te mooi.
Leuk dat ik je kan inspireren tot het kopen van digi's....opzet geslaagd...hihi.
Wat fijn dat je schoonmoeder vlg week naar huis mag!
Fijne avond.
xxx Margreet

Angelique zei

Prachtig doosje met mooie kaartjes heb je gemaakt, alles past zo mooi bij elkaar. Een lief en handig cadeautje voor je schoonmoeder. Wat een supervrolijke kaart met de vogeltjes, heel mooi geworden. Ook je vier kleine kaartjes zijn mooi geworden.
Fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hadden vorige week en gelukkig heeft de migraine niet door kunnen zetten.
lieve groetjes Angelique

Nicolette zei

Wat een leuk idee om de kaarten in een doosje te doen en weg te geven. Het papier vind ik ook erg mooi.
Groetjes Nicolette

Margo zei

Oh wat heb je dat mooi gedaan Monique ! Wat een tof idee zo'n mapje met kerstkaarten om kado te doen ! Mijn schoonmoeder zou dat ook heel leuk vinden denk ik ! Je hebt me op een idee gebracht !
Groetjes
Margo

Jantine zei

Mooie kaartjes, Monique! Leuk zo'n setje om het cadeau te doen.
Groetjes,
Jantine

marja zei

Wat een supermooi projectje zeg. Hier zitten heel wat uren werk in denk ik. Leuk gedaan. Groetjes Marja

Trijntje zei

Leuk gemaakt ze zijn alle drie erg leuk. Mooi verpakt voor je schoonmoeder. Groeten Trijntje

Caroline zei

Wat een leuk idee en zo mooi ziet het eruit!
Groetjes Caroline

Daphne zei

Nou ja zeg, dat is grappig, ik maak ook Kerst kaarten, voor mijn schoonmoeder!!!!!
Ik zat te denken, hoe kan ik ze leuk verpakken en zie nu jou mapje, wauw, dat is leuk.
Ik hou het in gedachten.
Ik vind de kaarten erg leuk, maar de laatste is mijn favoriet šŸ˜Š
En het samen knutselen, zo gezellig, ik doe dat sinds kort met mijn moeder en een vriendin, heel erg leuk.

Kaartenkraam zei

Wat een leuk idee en heel mooi uitgevoerd ook!

groetjes van Ank

Suzan zei

Prachtig mapje met supermooie kaartjes Monique!
Groetjes Suzan

Hermien zei

Een prachtig mapje met al die mooie kerstkaartjes erin, heel leuk om weg te geven.
Jullie hebben hard gewerkt in het huis van schoonmoeder, kan ze volgende week weer genieten in eigen huis.

Groetjes Hermien

Crealientje zei

Prachtig mapje!
Mooie kaarten erin, leuk om te geven en te krijgen.
Succes met de laatste dingetjes te doen voor schoonmoeders en dan kan ze lekker genieten.
Fijn weekend, lieve groetjes Crealientje.

Sylvia zei

Prachtig mapje,Monique.De kaarten zijn stuk voor stuk erg mooi.Heel origineel.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Irene zei

Heb je wel gezien hoe gek je reactie is bij mijn sneeuwman. .beetje verkeerd gelinkt?

XxIrene

Willy zei

Ik vind je mapje geweldig en de inhoudt even zo!! Wat een mooi en lief kadootje voor je schoonmoeder. Succes met de laatste ´loodjes´

Ellen zei

Wat een leuk idee zeg en ook prachtige kaarten! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

groetjes, Ellen

Mobile app development company zei

Nice post. Thanks for sharing with us. I would like to share information about the Best iOS app development company in Pune. Collaborate with the leading iOS app development company in Pune to bring your app concepts to life. Whether you aspire to develop a consumer-oriented application, an enterprise-grade solution, or a groundbreaking innovation, our dedicated team is poised to translate your vision into a feature-rich, user-friendly reality.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...