zondag 15 oktober 2017

Schudden maar bij Knutsels en Kadootjes

Hoi, hoi,

vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Dit keer is het thema 

Maak een borduur- of schudkaart

Voor ieder wat wils denk ik. Ik borduur nooit, dus ik heb gekozen voor een schudkaart. Voor de reminder over 14 dagen ga ik uit mijn comfortzone hoor 😉

Deze kaart heb ik gemaakt toen ik bij GerJanne was te logeren. Jazeker, ondanks het kletsen waren we ook nog productief. Er valt niet zoveel te vertellen over de kaart. Dus ik hou het lekker kort en ga straks lekker naar buiten.


Doen jullie ook weer gezellig mee? Kom dan gezellig langs bij Knutsels en Kadootjes en kijk ook wat voor mooie voorbeelden daar staan van mijn DT maatjes en de gastdesigners.
De prijs is beschikbaar gesteld door onze Ingrid. Demonstratrice bij Stampin Up.


Een hele fijne dag, geniet van het mooie weer!


21 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk ja...had hem natuurlijk helemaal vanaf het nulpunt zien groeien.. Ben zo benieuwd naar jouw borduurkaart! Het is echt een hele kunst!
Fijne dag!
GerJanne

Freubelmina zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt Monique, een schudkaart heb ik nog nooit gemaakt,eens een keer googlen of ik een workshopje kan vinden en het mij ook lukt...
Uit je comfortzone???? Ga je een borduurkaart maken?? Ben heeeel benieuwd!
Fijne zondag,het word lekker weer xxxx

Nancy Soetaert zei

Schitterend schudkaartje, heerlijk leuke pailletjes in de perfecte kleurtjes bij de rest!
Fijne zondag
Nancy

Caroline zei

Heel leuk schudkaartje!
Groetjes Caroline

Ela zei

Heel leuk gedaan! Vind ik wel leuk om te doen schudkaarten maken, dus ik doe zeker weer mee. Ben erg benieuwd naar je borduurwerk! Groetjes Ela

Diny zei

Wat een leuke schudkaart Monique!
Ik ben al aan het denken hoe ik het ga doen!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Marja zei

Leuke schudkaart Monique!
Groetjes Marja.

Scraptastisch zei

Haha die Monique aan de borduur???!!! Ik ben zeer benieuwd, en ga je niet evenaren!!! Ik vind het bijzonder knap, wat anderen doen met naald en draad op papier, maar is niets voor mij ( kan het ook niet, whaha) Wel is het leuk om te gaan zien, wat voor voorkeur er is in blogland! Je schudkaart is een mooi voorbeeld geworden en ik denk dat ik hier ook maar voor ga, hihi
Nu maar lekker naar buiten...geniet ook van je dag!!!
Gerie xxx

Nicolette zei

Hele leuke kaart Monique. Ik denk dat ik voor de borduurkaart ga.
Groetjes Nicolette

Marijke zei

Een mooie kaart en goed opgelost met een schudkaartje! Ik borduur ook niet ook al vind ik ze wel mooi. Groetjes Marijke.

Henriët zei

Mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt Monique. Ik ga even denken wat ik ga doen, borduren of een schudkaart..... Misschien ga ik het wel combineren :-)
Groetjes van Henriët

Ans Gilbert zei

Mooi schudkaart heb je gemaakt Monique, ben zeer benieuwd naar je geborduurde kaart,
groetjes
Ans

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een heerlijke dag om buiten te zijn nu een blogrondje ik vind je schudkaart heel leuk geworden maar ik ben benieuwd naar je borduurtje.
Groetjes Anita

Margreet zei

Wat een mooi schudkaartje Monique!
Wat was het lekker vandaag buiten hè? En morgen nog zo'n dag. Lekker genieten hoor!
xxx Margreet

Eri zei

Wat een leuke schudkaart en mooi voorbeeld Monique. Spannend dat je nu aan het borduren gaat, ik kijk uit naar het resultaat, maar dat gaat vast goed komen.
Geniet de komende dagen nog van het mooie weer.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Monique, gave shaker kaart. Leuk om de kleuren zo basic te houden maar daardoor "spreekt" je kaart des te meer. Leuke challenge ook.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Een leuke schudkaart. Ben benieuwd naar de borduurkaart!
groetjes, Caroline

Angelique zei

Hele leuke schudkaart, mooi het wit met kraft. Helaas kan ik ook niet borduren maar vind het prachtig om te zien.
lieve groetjes Angelique

Nota Bene zei

Een heel leuke kaart! Zo'n schudkaart, dat is voor mij dan weer helemaal uit mijn comfortzone...
Groetjes, Nele

Daphne zei

Wat een gave kaart zeg.
Ik vind het ook wel een mannenkaart,,stoer, maar toch ook wel liefjes.

Gerrina zei

Heerlijk zo'n mooie verjaardagskaart die ook nog eens aan een man te sturen is; mooi! Groetjes, Gerrina

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...