dinsdag 13 juni 2017

Colorful

Hallo lieve mensen,

mijn laatste kaart voorlopig. A.s. zondag gaan we op vakantie en dan is het even rustig op mijn bloggie ;-) De kaart die ik jullie laat zien is gemaakt n.a.v een sketch van 2 Sisters on the blog.



Een ontzettende leuke sketch. Ik heb papier gebruikt van een oud blokje van Studio Light - PP SL 02.
De bloem is van Penny Black en gestempeld met Versamark en Wow Embossingpoeder Sensational Sage. Heel leuk die glitters maar best wel lastig met het inkleuren. Daarvoor heb ik de Zigmarkers gebruikt. De kaart is naar Ans gegaan voor haar 65e verjaardag. Zij was er blij mee!

Verder wil ik hem mee laten doen bij:
A bit more time to Craft - Anything goes.
Stamping Sensations - Use your favorite stamp

Weinig te vertellen hier van deze kant. Ben ik heel blij om. Eigenlijk ben ik vooral moe. De adrenaline is uit het lichaam. Dus tijd voor vakantie. En deze keer onbezorgd. Hoe fijn is dat.
Nu lekker de koffers inpakken....Voorpret is de leukste pret?

Fino a dopo le vacanze!

Liefs Monique






29 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke en frisse kaart Monique!
Fijn dat je bijna met vakantie mag....lekker helemaal eruit en genieten!
Groetjes en een hele fijne vakantie,
Diny

afke zei

Mooie sketch Monique en mooi gekleurd! Geniet van een hele fijne vakantie en gezond weer terug!
Lieve groetjes, Afke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een bijzonder mooie kaart heb je voor Ans gemaakt Monique. Mooi zoals je met het embossingpoeder en de verschillende kleurtjes hebt gewerkt. Die vogeltjes vind ik er heel lief bij.
Geniet van je vakantie, rust lekker uit en doe maar veel vitamientjes zon op :)
Lieve groetjes Miranda

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi en lekker kleurig geniet van je vakantie groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi en lekker kleurig geniet van je vakantie groetjes maartje

Joanne kramer zei

Wat een mooie en super vrolijke kaart! Ga lekker genieten van je vakantie! groetjes Joanne

Creanita60.blogspot.nl zei

Vrolijke kleuren heb je voor deze kaart gebruikt!
fijne vakantie en geniet er van.
Groetjes Anita

Kreatief met Maria zei

Een prachtige kaart Monique. Geniet lekker van je vakantie. Veel plezier, groetjes Maria

GerJanne zei

Heel gaaf, deze kaart! Zo leuk hoe je de sketch hebt gebruikt. Ik had voor Ans dezelfde sketch gebruikt, maar als je ze naast elkaar legt moet je denk ik goed kijken!
En oh ja, nog bedankt!! Dankzij jou is mijn hobbyportemonnee leeg.....kon de verleiding van de oxide inkt niet weerstaan na onze DT dag ;-))
Veel voorpret, fijne vakantie en ik zou zeggen: Ciao Bella!
Liefs,
GerJanne

Scraptastisch zei

Wouw Monique wat heb je de schets goed gebruikt! en wat weer een prachtig technisch kaartje...super van kleur en Ans is een bofferd!!! Je hebt er echt zin in Monique, als je al begint met inpakken van je koffer, whaha ik denk dat je bijna niet kan wachten...nog even geduld en dan kun je beginnen aan Quality time!!! Onwijs veel plezier!!!
Liefs Gerie

Caroline zei

Wat een ontzettend leuke vrolijke kaart heb je voor onze challenge gemaakt! Dank je wel voor je deelname.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Prachtige kaart heb je voor de verjaardag gebruikt.
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

van Ans moet er nog tussen.

karin zei

Een mooie bloementoef op je kaartje.
groetjes,
Karin

Sylvia zei

Prachtige kaart,Monique.Wat een lieve vogeltjes.Je hebt de sketch mooi verwerkt.Ik vind het een superleuke sketch.Fijne vakantie.

Groetjes,Sylvia.

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
de stempel is echt zó mooi ingekleurd, de kleuren spatten er vanaf..ook de vogeltjes zijn heel lief..Wens jullie een fijne vakantie..
gr.Ans

Margreet zei

Hoi Monique. Je vroeg op mijn blog naar het merk stempels: Lavinia dus.
Ga eerst maar van je vakantie genieten!
xxx Margreet

Margreet zei

Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je kaart heel erg mooi vind....super ingekleurd en gave kleuren!
xxx Margreet

Marijke zei

Leuke vrolijke kaart Monique en ik wens je een fijne vakantie! Groetjes Marijke.

Henriët zei

Wat een mooie vrolijke kaart! Ik herken het papier. Dat blokje zwerft hier ook nog ergens rond.
Ik wens jullie een hele fijne vakantie. Lekker ontspannen, uitrusten en vooral genieten! (hier moet nog 6 weken gewerkt worden.....)
Groetjes van Henriët

Sabine zei

Leuke kaart! Mooi gemaakt en prachtige stempel Liefs Sabine

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kleurtjes bij elkaar, mooie kaart geworden

Eri zei

Wat een leuke kaart in deze kleuren e n sketch! Ik wens je een heel fijne vaakantie toe, geniet ervan!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Hoi Monique. Wat een leuke felle gekleurde kaart. Erg leuk volgens de schets gemaakt. Hier wordt je wel vrolijk van..... ik ben ook met deze schets bezig. De kaart ligt er al een paar dagen. Straks eerst het huis door de was verder doen. Het eerste hangt. Al buiten
Vanmiddag lekker onde de parasol knutselen. Groeten Trijntje

brenda zei

A really lovely creation and lovely vibrant colours, many thanks for sharing your favourite stamp with us at Stamping Sensations June challenge.

B x

Gerrina zei

Wat een drukke schets! Mooi hoe je er door de kleuren toch een geheel van maakt! Enne vast fijne vakantie! Groetjes, Gerrina

Marja zei

Prachtige kaart heb je voor de verjaardag van Ans gemaakt!
Geniet van je vakantie.
Groetjes Marja.

Chantal zei

Erg mooie kaart, super die vogeltjes,
Groetjes, Chantal S

Joan zei

Lovely card, love the colour scheme, pretty flowers and cute birds

Thanks for joining us at stamping Sensations this month

Joan

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...