vrijdag 26 mei 2017

Dankbaar!!!

Hallo lieve allemaal,
Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie reacties op mijn vorige kaart en de bemoedigende woorden!

Afgelopen dinsdag is mijn zus geopereerd. Na 4 uur opereren kwam het telefoontje dat de operatie was geslaagd. Nog 1,5 uur op de recovery en dan zou ze naar zaal gaan. Nou zou mijn zusje niet mijn zusje zijn, als het helemaal vlekkeloos zou verlopen. Ze wilde niet wakker worden en de pijn kregen ze niet onder controle. We hebben 3 uur langer moeten wachten! Maar goed, operatie geslaagd.  Het bleek dat de tumor toch gegroeid was. 1 op de 1000 waar dit zo snel gaat.... Hij groeide om de aangezichtszenuw heen. Ze hebben alles kunnen verwijderen. Simone heeft nu wel een scheef gezicht. Het oog wil niet dicht en eten is ook niet echt handig. En dat ze nu echt helemaal doof is aan 1 kant, is voor ons allemaal even wennen. Over een aantal weken, maanden moet alles weer recht trekken. Daar gaan we voor!

Ik heb mijn verjaardag niet gevierd maar ik heb zoveel kaarten van jullie gekregen en lieve wensen op Facebook. En dat samen met een goed gelukte operatie is wel het grootste kado wat ik had kunnen krijgen. Waarvoor mijn dank. Ik wist niet wat mij overkwam. Volgende week zal ik ze laten zien.

Morgen nog 1 rit naar Groningen om te zorgen dat mijn zus thuis komt en verdere hand en span diensten verlenen.....daarna zal ik weer meer tijd krijgen om te bloggen.

De tekst op deze kaart is voor jullie allemaal! Geniet van het leven, elke dag....
Wij gaan er nu volop tegenaan. Geen angsten meer maar genieten. 

Heel veel liefs, Monique

22 opmerkingen:

Crealientje zei

Duidelijke taal sluit ik me helemaal bij aan!
Beterschap voor je zus en ik hoop op spoedig herstel.
Dikke knuffel voor jullie!
Je hebt een prachtige kaart gemaakt met mooie tekst.
Groetjes en geniet van het beste kado dat je kunt krijgen.:)
Crealientje.

GerJanne zei

Prachtige kaart! Super bericht!
Deze verjaardag vergeet je nooit meer!
Lieve groet,
GerJanne

Scraptastisch zei

Wat een week heb je achter de rug Monique en ze zal nog lang moeten herstellen, maar ze boft met zo'n zorgzame en hele lieve zus!!! Fijn dat je zo verwend bent door blogland en je verjaardag niet vergeten was! Je kaartje is erg mooi en ook de tekst! Morgen je zus nog thuis brengen en dan zelf ook maar weer even bijkomen! Fijn weekend....liefs Gerie

Cinderella zei

Dat is ook allemaal wat maar nu hopen op een voorspoedig herstel .
Ik denk aan jullie
Dikke knuffel
Cinderella
Xx

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Mooi kaartje met een mooie passende tekst , jeetje wat zal het wachten nog spannend zijn geweest, maar inderdaad nu moed houden en er vanuit gaan dat het goed gaat komen, wat ben je toch een lieverd.... je zorgt voor iedereen, het is je gegund dat het nu goed gaat. Fijn weekend groetjes Ingrid

lenywim35 zei

Heel veel sterkte Moniek. Ik wens jullie allemaal de kracht om te winnen toe'
liefs leny

Sarah zei

Heel veel sterkte en er is nog iets onderweg naar jou ☺

Ans Gilbert zei

Gelukkig dat de operatie geslaagd is, nu wachten op herstel..ik hoop dat alles goed gaat komen, complimenten voor je mooie kaart,
gr.Ans

Margreet zei

Heftig allemaal Monique! Je hebt een prachtige kaart met een heel mooie tekst voor ons allemaal gemaakt!
Veel sterkte voor jullie allemaal!
xxx Margreet

Freubelmina zei

Heftig allemaal Monique!
Veel sterkte voor jullie allemaal!
Ik duim voor een spoedig herstel!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

karin zei

Veel sterkte voor je zus en voor jou nog van harte gefeliciteerd .
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Fijn Monique, dat de operatie voorbij is en redelijk goed verlopen!Hopelijk gaat het herstel een beetje snel. Heel veel sterkte voor jou en je zus en geniet van het weekeinde! Groetjes Marijke.

Angelique zei

Lieve Monique, als eerste nog gefeliciteerd met je verjaardag. Helaas is het kaartje voor jou niet afgekomen. Wat fijn om te lezen dat de operatie goed geslaagd is. Ik wens haar heel veel sterkte met haar herstel, het begin is er als ze morgen lekker naar huis mag.
Ook fijn dat je vriendin eindelijk de goede hulp kreeg en het de goede kant uit gaat.
Prachtige kaartjes heb je met de oxide-inktjes gemaakt, wil me daar wel eens in gaan verdiepen maar het komt er niet van.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Monique, wat een mooie kaart met prachtige tekst laat je hier zien. Mooi die bloemen zo rondom en fijn dat je zus ( en jullie) nu vooruit kunnen gaan kijken. Hol jezelf niet voorbij meis, wij blijven waar we zijn... aan deze kant van het scherm..LOL.
Lieve groetjes Miranda

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een mooie tekst ik wens je veel sterkte en beterschap met je zus groetjes maartje

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een mooie tekst ik wens je veel sterkte en beterschap met je zus groetjes maartje

Nicolette zei

Wat een goed nieuws. En nu maar hopen dat het herstel goed mag verlopen.
Groetjes Nicolette

Hermien zei

Prachtige kaart met een super mooie tekst...
En je verjaardagscadeau voor je 49e verjaardag is er een uit duizenden.
Nu mag Simone gaan herstellen van de operatie maar met al die lieve mensen met goede zorgen om haar heen gaat dat toch zeker wel goed komen.

groetjes Hermien

Kreatief met Maria zei

Prachtige tekst Monique. Je hebt er een super mooie kaart mee gemaakt.
Beterschap met je zus.
Groetjes Maria

Gerrina zei

Wat ongelooflijk spannend zo! Fijn dat deze grote stap nu gezet is en doorstaan! Wens je zus heel veel sterkte bij het verder opknappen en jou bij het een beetje weer bijkomen en alles een plekje geven!
Je kaart is prachtig; een tekst die zo fijn is en mooi hoe je deze tussen al dat moois plaatste! Fijn weekend verder!

Ans S. zei

Prachtige kaart met een mooie tekst, fijn dat de operatie goed verlopen is en nu maar hopen op een voorspoedig herstel.

Groetjes Ans

Syl(via) zei

Hoi Monique, wat hebben jullie ontzettend spannende tijden meegemaakt! Nu weer vol goede moed de toekomst in! En dat je tussendoor ook nog de tijd en energie hebt gehad om zulke mooie kaarten vind ik erg knap. Gr. Syl(via)

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...