zondag 18 februari 2018

Reminder liefde en vriendschap

Hallo allemaal, 

dank voor jullie leuke en lieve reacties op mijn kleurrijke kaart! Wat heb ik daar enorm van genoten.

Het is weer tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes, we zijn alweer halverwege. En we hebben al 80 prachtige inzendingen. Hoe gaaf is dat!!

Vandaag heb ik een kaart voor jullie die iets minder kleurrijk is. Ook gemaakt met de oxides van Tim Holtz. Ik blijf ze ontzettend gaaf vinden om mee te werken. De eerste serie inktjes heb ik in 1 keer gekocht. Maar inmiddels zijn serie 2 en 3 er ook. Daar moet ik toch echt voor gaan sparen en goed kijken welke kleuren ik heeeeeeel graag wil. Maar ik dwaal af, terug naar de kaart. 

De stempel is van Crafty Individuals. Eigenlijk valt er niet zoveel over te zeggen, de kaart bedoel ik dan. Het spreekt voor zich denk ik. 


Doen jullie ook (weer) mee? Er is een hele leuke prijs te winnen. Drie mooie achtergrondstempels van Nellie Snellen, beschikbaar gesteld door de Egel. En niet vergeten te kijken naar de mooie voorbeeldkaarten van mijn DT-maatjes.

Ik stop er weer mee voor vandaag. Ik werd deze week zwaar verkouden. Daardoor was ik uitgeschakeld. Niet zozeer door de verkoudheid dan wel door de hoge glucosewaarden die ik daardoor kreeg. Maar ik krabbel langzaam er weer bovenop en hoop dat het hier bij blijft. Vandaag de zon maar eens opzoeken en wat frisse lucht opsnuiven! Wie weet helpt het. En natuurlijk kom ik bij jullie langs om te kijken wat voor moois er weer is gemaakt deze week.

Liefs Monique




23 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een ontzettende mooie liefdeskaart is dit.
Mooi, die stempel/afbeelding. Er komt rust uit deze kaart, met paar loopt er een beetje dromerig bij....heel mooi.

Freubelmina zei

Wat een superlieve kaart Monique! Geniet maar lekker van het mooie weer,hier schijnt de zon al!
Fijne zondag xxx

Claudia's kaartjes zei

Mooie kaart. Heel leuk gedaan!! Super
Nice card. Awesome!

Ja die oxides zijn zo leuk. ik heb inmiddels serie 1 en 2 en spaar voor serie 3


Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Margreet zei

Supermooie kaart, Monique....gave achtergrond en die stempel is heel mooi.
Geniet van het zonnetje vandaag!
xxx Margreet

lenywim35 zei

Leuk gedaan Monique. Mooi stempel ook. En fantastische kleuren.
Gauw beterschap en snel opknappen.
grts leny w

Marja zei

Prachtige kaart Monique!
Vind het altijd zo mooi hoe jij met de inkt en stempels werkt.
Beterschap met je verkoudheid...krijg hier net ook te horen dat we vanmiddag gaan wandelen.
Groetjes Marja.

Caroline zei

Heel mooi kaartje Monique.
En beterschap met je verkoudheid!
Groetjes Caroline

Gerrina zei

Prachtige kaart! Ik vind deze stempel zo mooi...en de oxides ook...
Dus heb ik ook set 3 al; gewoon voor elke set gespaard en nu al aan het sparen voor de laatste 2 die denk ik van de zomer en aan het einde van het jaar uitkomen. Ik gebruik ze nu al net zo vaak als m'n gewone Distress inkten, dus ik weet dat uiteindelijk toch alle kleuren ga en wil gebruiken... :) Heerlijk om iets anders/nieuws te gebruiken... Fijn weekend verder!

karin zei

Een prachtige kaart, heel mooie kleurstelling.
Groetjes,
Karin

Eri zei

Wat kun jij elke keer toch mooie kaarten maken met die inkt! Deze is ook weer heel erg leuk geworden! Geniet van de buitenlucht en de zon!
Groetjes, Eri

Irene zei

Je hebt de inktjes wel super onder controle Monique, heel mooi en met de prachtkaart hieronder heb je bij DCL terecht gewonnen proficiat!

XxIrene

GerJanne zei

Ja, dat wilde ik je net zeggen, maar dat heb je vast al gezien, winnaar bij DCL. Proficiat!
Ook deze kaart is prachtig!!
Kalm aan , he? Buitenlucht doet vast goed! Liefs,
GerJanne

!neke zei

Prachtige kaart !!!!!
En congrats met je winnende kaart !!!

Colien zei

Prachtige kaart is dit, mooi met die achtergrond! Stom dat er zoveel leuks uitkomt op knutselgebied, moest verboden worden ;)
Beterschap, rustig aan... xxx
grtz. Colien

Scraptastisch zei

Met je vorige kaart terecht gewonnen Monique het was een topper! Maar ook deze vind ik super mooie achtergrond en geweldige stempel!!! Heerlijk toch dat de challenge zo goed loopt, het is ook weer een heel leuk thema. Het zonnetje doet altijd goed...gratis vitamientjes! Hopelijk voel je,je snel weer beter.
Liefs Gerie

Marijke zei

Een mooie kaart en deze stempels vind ik prachtig! Je kunt er eigenlijk heel veel dingen mee doen! Erg mooi gedaan die achtergrond en alles bij elkaar een mooi geheel! Groetjes Marijke.

Sylvia zei

Prachtige stempelkaart,Monique.Mooie achtergrond.Beterschap.

Groetjes,Sylvia.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Monique. Gaaf die gekleurde achtergrond en dan de stempel in zwart-wit. Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat. geniet van het mooie open weer.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Prachtig kaartje Monique.
Tja sommige uitgave voor onze hobby zijn zo kostbaar dat we daar even voor sparen, maar daar is niks mis mee heb je ook iets om naar uit te kijken!

Groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Je kaart isiprachtigp ben helemaal weg van de stempel, ik duik zo mijn bed weer in, ik kreeg gisteren plotseling buikgriep.. doodziek bleh..
groetjes
Ans

Dora zei

Geweldige kaart gemaakt met deze stempel. Die vind ik ook altijd mooi!

Willy zei

Wat een mooie warme kaart is dit Monique!

Caroline Cards zei

Wat een prachtige kaart Monique! Het contrast tussen de afbeelding en de achtergrond vind ik geweldig!
Ik hoop dat je al weer wat bent opgeknapt!
groetjes, Caroline

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...