dinsdag 21 november 2017

Zonnige kleuren op deze sombere dag!

Hallo allemaal,

is het bij jullie ook zo nat? Wat een verschrikkelijk weer! Maar wel weer om lekker te freubelen. Dat heb ik vanmorgen ook heerlijk gedaan. Vanmiddag wat boodschappen en gewassen. Een van de kinderen snapte ineens dat je je was niet schoon krijgt als je het niet in de wasmand doet. En ik ben trots op mezelf, ik heb mijn poot stijf gehouden! Normaal haal ik het dan uiteindelijk zelf wel op.... Ja, dan leren ze het ook nooit 😂

Maar nu mijn kaartje voor vandaag. Een zonnig en vrolijk kaartje op zo'n druilerige dag.
Ik heb de kaart gemaakt tijdens ons DT weekendje. 
De stempel is van Ali. Eerst dacht ik...hmmm, dat is niet zo'n leuke stempel maar uiteindelijk vind ik hem prachtig en ben blij met het resultaat. De stempeltjes erom heen zijn van Crealies waar ik nog steeds heel blij mee ben. Verder valt er niet zoveel over te vertellen. Ben natuurlijk wel heel benieuwd of jullie ook een beetje vrolijk worden van deze kaart! Hij gaat naar Zoë, die 4 december jarig is.

Dank jullie wel voor de reacties op mijn 4 tal kaartjes. Het weekend was super op de zondag na. Zaterdagmiddag een workshop bij Willy gevolgd en 's avonds naar Harrie en Eva geweest van John van Eerd. Geert is een binnenvetter en lacht niet zo gauw hardop in een openbare gelegenheid. Nu hoorde ik hem lachen....dan is mijn avond ook helemaal top!!!
Zondag begon met een migraine, deze keer was ik er op tijd bij voor de medicijnen en was ie snel afgewend. Dus heerlijk gerelaxed en darts gekeken.

Ik ga stoppen en koken. Geert is weer offshore vertrokken, dus zit er niets anders op dan zelf te koken. Vanavond kom ik bij jullie buurten.


21 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ik hoop dat je een leuk knutseldagje had. Ik zit op de trein huiswaarts na een studiedag over pensioenen in Brussel, vrees dat ik te moe zal zijn om vanavond nog iets te doen...
Groetjes
Nancy

Margreet zei

Heerlijk, zo'n fleurige kaart op zijn druilerige dag! Ik heb vandaag ook veel huishouden gedaan en 3 kaartjes gemaakt. Zometeen komen de kinderen eten (ik hoor Joop lekker bezig in de keuken).
Ik kan me goed voorstellen dat jouw avond top was toen je Geert hoorde lachen....ik ken dat wel.
Wat goed van je dat je op tijd was voor je migrainepillen. Eet smakelijk!
xxx Margreet

Diny zei

Wat een leuke vrolijke kaart Monique!
Wat je zegt van een binnenvetter is helemaal waar....ik heb er ook zo een.....dat is dan wel genieten als je hem hoort lachen!
Jammer van je migraine......maar gelukkig was je er vrij snel bij.
Groetjes en tot gauw weer,
Diny

Scraptastisch zei

Lekker gegeten? is wel een must hè...ook in je eentje!
Jij kan volgens mij van iedere stempel een feestje maken Monique!!! Wat een geweldig mooi en vrolijk kaartje en die kleuren het lijkt wel voorjaar?! de achtergrond is zo gaaf weer. Gelukkig heb je de zondag in de hand weten te houden na de hele leuke zaterdag...tof dat Geert ook zo heeft genoten!
En ja ik deed het ook zo met de was, hihi je kan blijven vragen om het in de was te doen en als ze op zichzelf gaan wonen, is het mooi mee genomen als ze zelf de was kunnen doen! dus dat is de volgende stap Monique, hihi
Liefs Gerie

karin zei

Dat is een vrolijke kaart Monique, de achtergrond is ook heel mooi gemaakt.
Hier was het droog vandaag, alleen vanmorgen een beetje regen.
Dat van die was herken ik nog. Een van mijn jongens was ook zo, dus je bent niet de enige met dit dilemma :)
groetjes,
Karin.

Annemarie en Merit zei

Wat een vrolijke kaart op deze sombere dag, echt super leuk gemaakt! Wij hadden vandaag ook een heerlijke knutseldag, was goed te doen met dit druilerige weer. Wat fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad, jammer van die migraine maar gelukkig was je nog een beetje op tijd met je medicijnen!
Groetjes, Merit en Annemarie

Sabine zei

Wat een mooie kaart! Leuk stempeltje en mooie kleuren Liefs Sabine

!neke zei

Heel gaaf !!!!
En Ali !!!!!!
Tja ......ook ik heb e.a. besteld !!!!

Eri zei

Oh, wat is hij gaaf deze kaart, zulke leuke vrolijke kleuren, en dan die kuikens die uit volle borst zingen! Helemaal TOP!
Groetjes, Eri

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke vrolijke kaart!

Daphne zei

Wat een vrolijke kaart zeg, daar knapt een mens van op, na zo'n sombere dag.
Heel erg mooi, die kleuren, wauw.
Het was vast het weekend van de migraine......ik had hem ook op bezoek, werd er zaterdag mee wakker en ben er de hele dag druk mee geweest.
Gewoon een dag kwijt, niks aan.

Hermien zei

Heerlijk dit vrolijke kaartje op deze druilerige dag, ik vind het een super leuk kaartje maar dat had ik je tijdens ons gezellige dt weekend al verteld! Fijn dat jullie zo genoten hebben in het weekend op de migraine na dan...

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Nou zeker is je kaart vrolijk, en dat mag ook wel met dat druilige weer hè, bah. Ook ik zat gisteren en vandaag heerlijk te freubelen, kaartjes, voor de kerstmarkt. Dank je wel voor je tip, ik kreeg er nog wat en ga kijken wat het beste kan. Ik was ook al met lak van Wim bezig geweest . Uit een spuitbus. doe rustig aan, en groot gelijk heb je dat je de was laat liggen. Ik ben er eentje aan het leren een wollen trui te wassen. Als ze dat kan kan ze alles denk ik. Trouwens jou serie van hiervoor zijn ook supermooie. Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Ja dat druilige weer is om zot van te worden, maar gelukkig hebben we zo' n fijne hobby zodat we op die manier kleur kunnen brengen aan de dag.
Je kaartje is het laatste dat ik bekijk voor ik onder de wol kruip.
Bedank voor je lieve reactie bij mij en met deze vrolijke kleurrijke bende op je kaartje ga ik deze keer gerust de nacht in.xx

GerJanne zei

Daar issie dan! Super vrolijk en leuk! Mooie die achtergrond. Ik ga hem binnenkort toch ook maar eens gebruiken. Ligt er al zo lang: bij mijn eerste bestelling van Ali....
En ja, nu weer 14 dagen zelf koken....ik verheug me nu al op Geerts kookkunsten! Hihihi...
GerJanne

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is ie geworden
grtjs, martina
x

Marja zei

Vrolijke kaart in deze leuke kleurtjes Monique!
Hier precies het zelfde met de was....maar of ze het ooit gaan leren?
Groetjes Marja.

Gerrina zei

Wat een heerlijke kaart voor zo'n hele grauwe dag! Werd er bijna wat somber van, maar gelukkig ziet het er met jou zonnige mooie kaart en het zonnetje vandaag alweer een heel stuk vrolijker uit! Fijn dat je migraine niet doorzette en klinkt als een lekker weekend verder! Groetjes, Gerrina

Nicolette zei

Je stempel is erg leuk en het is een mooie kaart. En wat die was, er is dus nog hoop........
Groetjes Nicolette

Danoesja zei

Hoi Monique
Dat van die was mis ik echt niet nu de oudste uit huis is, van hem kreeg ik ook gewoon ineens een volle wasmachine om te wassen omdat hij bijna niets schoons meer had......maar verder mis ik hem af en toe wel hoor hihihi, vandaag kwam hij gezellig langs om te leren hoe hij bapao broodjes moest maken:-)
Je kaartje is supermooi en die stempeltjes van Crealies zijn echt heel gaaf idd.
Liefs, Danoesja

Mobile app development company zei

Nice post. Thanks for sharing with us. I would like to share information about the Best iOS app development company in Pune. Collaborate with the leading iOS app development company in Pune to bring your app concepts to life. Whether you aspire to develop a consumer-oriented application, an enterprise-grade solution, or a groundbreaking innovation, our dedicated team is poised to translate your vision into a feature-rich, user-friendly reality.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...