woensdag 20 september 2017

Bloemetjes en paddestoelen

Hallo allemaal,

dank voor jullie reacties op mijn mannenkaart en de natuurfoto's. Ik heb er vandaag nog een paar voor jullie maar eerst 2 kaartjes in herfstkleuren. Ik heb er 2 met dezelfde stempel gemaakt. Waarvan ik er eentje naar Hermien heb opgestuurd. Zij was vorige week jarig.

Bovenstaande kaart is bij Hermien in de bus gevallen. Ik heb de kaart gestempeld en ingekleurd met de Zigmarkers en daarom heen een paspartout gesneden. Happy Birthday 2 x uitgestanst en opgeplakt. En natuurlijk een paar vlindertjes.

Deze kaart heb ik eerst gestempeld met Versamark en daarna Koper embossingpoeder aangebracht. En inkleuren met de Zigmarker. Werkt heel fijn. Het risico dat je buiten de lijntjes kleurt is iets minder. En het lijkt heel mooi, al kun je dat op de foto niet zien...

En dan nog een paar foto's die we geschoten hebben. We liepen maandag zonder camera, dan konden we een keer doorlopen i.p.v. om de 10 meter door de knieën te gaan om een foto te maken. En wat kom je dan tegen?
Juist! Rode paddestoelen met witte stippen. We moesten wel dieper het bos in en verder van het pad af maar daar stonden dan ook de wereld paddestoelen. 

Deze genomen plat op mijn buik. Dus ook de nodige spieroefeningen komen aan bod én natte kleren.

Dit vond ik ook wel een schatje. Een verbintenis tussen 2 culturen....hahaha.
Geert vind nogal eens dat mijn fantasie op hol slaat ;-)

Deze groep is maar een klein gedeelte van een hele grote boom die vol zat.


En dan deze, pap en mams met de kleintjes. Lief toch? Deze hebben we gisteravond genomen. Ik wilde graag de 10.000 stappen volbrengen dus zijn we na het eten gaan lopen. In een bos waar je nog een beetje licht had. Dacht ik!!! Het werd iets eerder donker dan ik had ingeschat. We hebben nog een half uur in het schemerdonker rondgelopen. In het bos is het dan al donker. Oh, wat heb ik hem geknepen....hahaha. "Jij ook altijd met je ideeën" zei Geert. Maar wel 12.500 stappen gezet!

Dat was het weer voor vandaag. Nu een dagje poetsen. Morgen gaan we 2 daagjes weg. Richting Deventer. We wilden een week weg maar de regen weerhield ons. Maar 2 dagen is ook mooi.

fijne dag en tot blogs!




22 opmerkingen:

Blankina zei

Prachtige foto's en ook mooi kaart natuurlijk. Oh naar Deventer gezellig , veel plezier! Liefs Blankina

Trijntje zei

Prachtig Monique. Supermooie kaarten leuke kleuren en de foto's zijn prachtig. Groeten trijntje

Hermien zei

Als ik je blogpost lees Monique snap ik een ding toch echt niet...jij hebt hem geknepen in het donker met je superheld aan je zij (hi,hi).En ben ik even een bofferd dat een van deze mooie kaarten hier een plekje op de vensterbank bezet.
Veel plezier in Deventer.

groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Je kaarten zijn prachtig mooi ingekleurd en afgewerkt.Geniet van je daagjes weg..
groetjes
Ans

Marja zei

Supermooie kaarten in deze herfstkleuren Monique!
Ook je foto's zijn weer prachtig..zo te lezen moet je er wel wat voor over hebben om zulke mooie foto's te maken haha.
Geniet van je paar dagjes weg.
Groetjes Marja.

Daphne zei

Dat zijn inderdaad hele mooie herfst kaarten.
Prachtig die kleuren!!
En je foto's....hihi, juist leuk je fantasie erbij vertellen, ik kan daar heel erg van genieten (En zie dat soort dingen ook altijd)

Sylvia zei

Prachtige herfstkaarten,Monique.Mooie stempel en een hele mooie woord stans.Schitterende foto's.

Groetjes,Sylvia.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, jullie lijken wel op mijn man en mij. Hij is de nuchterheid zelve en ik zie en verzin ook altijd van alles. We houden elkaar mooi in evenwicht zo :)
Prachtige herfstkaarten in mooie warme kleuren Monique en je foto's zijn súper.
Geniet van je uitstapje.
Lieve groetjes Miranda

Joanne kramer zei

Dat zijn 2 prachtige kaarten! Wauw!
En wat een mooie foto's, schitterend groetjes Joanne

Eri zei

Je laat weer een paar prachtige kaarten zien. Ze zijn prachtig van kleur. En oh, wat zijn die foto's allemaal mooi van die paddestoelen. Leuk met die fantastische verhalen erbij.
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Schitterende herfstkaarten heb je gemaakt Monique, vind dat ingekleurde erg mooi,wil ik toch ook wel eens leren...En dan die paddestoelen...wauw lijkt wel nep zooooo mooi! Fijne dagen samen!
Liefs xxx

Margreet zei

Prachtige kaartje Monique. En je paddenstoelenfoto's zijn schitterend en de bijbehorende opmerkingen/verhaaltjes heel leuk! Echt een natte buik waard!
xxx Margreet

Rosina zei

2 schitterende kaartje monique...wat heb je die bloemen prachtig ingekleurd...zo een mooie herfstkleurtjes....
en ook je paddestoelen foto's zijn SCHITTEREND!!!
veel plezier met je aankomende vakantie daagjes

groetjes Rosina

Caroline Cards zei

Alle 2 prachtig Monique! Mooie kleuren heb je gebruikt.
Ook weer geweldige foto's
groetjes, Caroline

Epie zei

Leuke kaartjes en prachtige fotoos Monique .
Genietse van jullie uitstapje vandaag xx
Liefs van Epie

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk herfstkaartje! En je herfstfoto's zijn prachtig.
Groetjes, Merit en Annemarie

Diny zei

Schitterende foto's Monique....wat is de natuur mooi in de herfst he?
Ook je kaartjes zijn prachtig!
Groetjes Diny

Angelique zei

Prachtige bloemenkaartjes met mooie kleuren. Weer prachtige herfstfoto's. Ik snap dat je liever niet in het donker in het bos loopt, brr. Ik hoop dat jullie genoten hebben van jullie daagjes Deventer.
lieve groetjes Angelique

Scraptastisch zei

Je bent een kei met inkleuren Monique, zo prachtig en je kaartjes zijn een lust voor het oog...de kleuren zijn geweldig!!!
En bang in het bos met Geert aan je zijde...lol..! Het zou eerder romantisch moeten zijn Monique whaha. Heel, heel fijn weekend in Deventer!!!
Liefs van Gerie

Josje zei

Leuke kaarten
Wat mooi he al die paddestoelen nu in het bos

Dora zei

Twee mooie kaarten gemaakt.
Mooie foto's ook!

Margo zei

Wat een mooie kaarten Monique en wat leuk dat je met dezelfde stempel echt 2 totaal verschillende kaarten hebt gemaakt ! Je foto's van de paddestoelen zijn prachtig ! Daar word je toch helemaal zen van als je zo gaat wandelen en die prachtige natuur ziet !
Ik doe ook mee aan de 10.000 stappen, ben je geregistreerd ? Dan kan ik je toevoegen ! Wij doen mee met het werk, maar ik moet toegeven dat ik het nu niet elke dag haal hoor.

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...