zondag 20 augustus 2017

Wespen en easelkaarten

Hallo lieve allemaal,

dank jullie wel voor de reacties op mijn kerstkaart. En op het wespennest. Het waren er zelfs 2. De beste man belt na het bestrijden van het eerste nest weer aan. Ik dacht om de rekening te innen maar hij vertelde dat er nog een nest zat. Eentje onder de pannen bij de slaapkamer van Kevin. Wat die beestjes hebben weet ik niet. Maar ze moeten ons wel hebben. Met het hommelnest erbij, die we trouwens hebben laten zitten, hebben we er deze zomer al drie gehad. Het is wel heel mooi om te zien hoe dat gebouwd is. Foto's volgen maar we wilden eerst zeker weten dat ze ook allemaal dood of weg zijn voor we erin gaan wroeten. De grote van het eerste nest had de man nog niet zo vaak gezien. Hij schatte dat hier wel 4000 wespen in zaten. Dus wachten wij even rustig af 😉

Dan nu mijn kaart voor de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. We waren zeer blij verrast om te zien dat er ondanks de vakantieperiode nog zoveel mensen hebben meegedaan. Zo leuk!!!

Voor deze challenge is de opdracht om een Easelkaart te maken. Ook niet zo moeilijk denk ik. Aangezien ik wekelijks prachtexemplaren voorbij zie komen... Dit is mijn bijdrage
Heel erg leuk om te maken maar verschrikkelijk lastig om op de foto te krijgen.

Helemaal plat heb ik vergeten een foto van te maken maar dan is ie gewoon 15 x15 en pas in de envelop.


Ik heb stempels van Art Journey gebruikt. Superleuk om in te kleuren en makkelijk te knippen.



Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. De sponsor van deze challenge is de Egel. Die altijd met een mooie prijs komt.

 Kom gezellig langs bij Knutsels en Kadootjes en kijk ook eens naar wat mijn DT-maatjes hebben gemaakt.

Vanaf vanmiddag 16.00 uur zijn Geert en ik een hele week met z'n tweetjes alleen thuis. Kunnen we alvast oefenen voor het geval ze definitief de deur uitgaan 😉
Eerst maar eens zorgen dat zoonlief vandaag op vakantie gaat. Naar Bulgarije, naar de zon en de warmte. Dat missen we hier toch wel.

Fijne zondag allemaal en tot gauw!!
Liefs Monique


16 opmerkingen:

Irene zei

Hoi Monique, ik heb héél wat bij je gemist zo te lezen...jeetje wat erg die wespennesten..kennelijk héél goed vertoeven bij jullie! Het weer is bar en boos, gisteren op en neer naar Duitsland en stortbuien gehad en ook nu weer een kletsnat Groningen, niks aan de maand augustus maar we krijgen een paar betere dagen dus dan maar weer alles er uit halen!
Ik heb nog nooit zo'n easelkaart gezien, prachtig!
Geniet saampjes, XxIrene

Freubelmina zei

Brrrrr ik ben zo bang van wespen! 4000 stuks........😱😱😱😱 en dan nog een 2e!!
Hommelnest hebben wij ook, we wonen nu 2 jaar in een appartement op de begaande grond met grote tuin en in de sponning zitten hele kleine hommeltjes die een aantal weken per jaar aan en af vliegen, ik heb hier geen last van want we kunnen er ver genoeg vanaf zitten en het is zo mooi om te zien. Je kaartje is echt heel apart,mooi! Ben ook volgster geworden, wie weet ga ik het ook eens proberen. Fijne week met z'n 2en geniet ervan! Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

Scraptastisch zei

Goedemorgen Monique,
Hopelijk zijn jullie nu van de wespen af, wat kan een nest groot worden zeg!
Je easel is een heel kunstwerk geworden met de stempel bloemetjes en bijtje of is het een wesp, haha Fijne week samen en geniet maar van de rust!
xx Gerie

Nancy Soetaert zei

Heel toffe easelkaart!
Fijn dat jullie nu verlost zullen zijn van die nare beestjes!
Geniet van jullie weekje samen! Wij zijn ook met zijn tweetjes, met de jongste op kamp. Zo rustig zonder puber!
Nancy

Claudia's kaartjes zei

Toffe kaart, mooie gedaan. Maar goed dat jullie verlost zijn van die beestjes.
Very lovely card. Nice colours
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Nancy Soetaert zei

schitterende winnaars! Toffe voorbeeldkaartjes voor de nieuwe challenge!
Nancy

Eri zei

Het is schijnbaar fijn wonen bij jullie Monique. Ik hoop dat jullie nu van de de wespenplaag verlost zijn.
Prachtige kaart die viervoudige easel! Leuk met die stempeltjes en dat papier.
Geniet van jullie weekje samen.
Groetjes, Eri

Nicolette zei

4000 wespen? Wat een hoop en nu inderdaad maar hopen dat ze daadwerkelijk weg zijn.
Je easelkaart is een pracht exemplaar. Veel werk zit hier in.
Een fijne week saampjes.
Fijne zondag,
Groetjes Nicolette

Diny zei

Prachtige easelkaart Monique!
Ik hoop dat alle wespen weg zijn nu...brrrrr!
Groetjes en een fijne week samen,
Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Monique, went snel hoor, om met zijn tweeën te zijn..Ik vind je easelcard echt een kunstwerkje en het wespen nest is ook super
groetjes
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Monique, wat een werk zal dat geweest zijn deze uitgebreide easelcard maar ziet er wel gaaf uit. Stuur je hem naar iemand die weet hoe ze hem op kan zetten anders is het ook zonde ;P Dat is inderdaad een groot nest, gelukkig dat het weg is en nu dat andere nog...oeps. Fijne week samen.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Goh 4000...dat beter dan heel veel!
Je kaartje is heel mooi maar behalve dat hij moeilijk op de foto is te zetten lijkt het me ook een heel karwei om dit model te maken.
Wat zal het rustig zijn in huis zo zonder de kinderen.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Alle mensen! Dat is me een nest! En dan nog eentje bij Kevin. Die zal wel blij zijn nu op vakantie te gaan. En jullie het rijk alleen! Geniet er maar van. Fijn voor jou da Geert er in elk geval is. Anders was het helemaal stil geweest!
Je kaart is een bjoetie, maar dat wist je al toch?!
GerJanne

Gerrina zei

Blij dat ze weg zijn...toch wel erg veel van die beestjes!
Je kaart is prachtig! Ik zou niet weten hoe je die gemaakt hebt. Ziet er super uit!
Veel relax-plezier deze week! Groetjes, Gerrina

Josje zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt dat zal wel een heel werk geweest zijn

Unknown zei

schitterende winnaars! Toffe voorbeeldkaartjes voor de nieuwe challenge!
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...