donderdag 17 augustus 2017

Kerstdonderdag week 33

Hallo allemaal,

vorige week een paar dagen achter elkaar en deze week alleen vandaag..... Maar allereerst bedankt voor jullie reacties op mijn kaarten vorige week! Ik geniet er altijd weer van.

Dinsdag kwam Geert weer thuis en gisteren is Laura de hele dag thuis geweest. Even bij oma op visite, kamer bekijken natuurlijk, fietsen en 's avonds lekker met ons vieren uit eten geweest. Toch een beetje vakantiegevoel.

Maar nu de kerstkaart. Vandaag mag ik samen met Colien bij 52 Weeks to Christmas onze kaarten laten zien. Doen jullie gezellig mee?




Als de creativiteit het even laat afweten grijp ik altijd naar een sketch. Daar heb ik afgelopen zondag 4 kaarten mee gemaakt. Die krijgen jullie later nog eens te zien. Toen ik bij Elly in 't ScrapAteljeetje was, zag een blokje papier liggen van Authentique - Retro Christmas. Ik heb papier zat en had mezelf ook beloofd om niet te kopen. Maar dit blokje en wat vellen van Maja Design (Jeans) kon ik echt niet laten liggen. Verder valt er niet zo veel te vertellen over deze kaart. Het is allemaal snijwerk, geen mallen en waarschijnlijk met 1 postzegel te verzenden. Want dat wordt er niet leuker op hoor.


Ik ga ermee stoppen. Om 10.00 uur komt er iemand om een wespennest weg te halen.


We willen ons schuurtje graag vernieuwen maar dan moet eerst dit grote nest weg. Toch wel een kunstwerk en jammer dat ie weg moet. Gelukkig doet iemand het die er verstand van heeft. 

Fijne donderdag!
Liefs Monique




28 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Tof papierblokje, zou ik ook in mijn mandje laten vallen denk ik.
Niets mis mee met een schetskaartje, altijd een goede basis om mee te starten.
Succes met het wespennest...
Fijne dag
Nancy

Marja zei

Leuke kerstkaart Monique!....pak er ook vaak een sketch bij als ik even geen inspiratie heb,maar ook vaak lijkt het er nog niet meer op als ik klaar ben.
Heel mooi papier,herken dat wel heb ook veel te veel papier maar toch koop ik elke keer weer bij.
Succes met je wespennest wij hadden er hier vorig jaar eentje in de spouw van de muur zitten boven steeds maar wespen duurde even voordat we het nest gevonden hadden...Claudia was er echt niet blij mee zaten elke keer op haar slaapkamer.
Groetjes Marja.

Colien zei

Mooie kerstkaart, leuk al die laagjes!
Succes met het wespennest weg (laten) halen....
grtz.Colien

Margreet zei

Prachtig papierblokje...zou ik wsch ook geen weerstand aan kunnen bieden. Mooi kaartje heb je er mee gemaakt. Ik werk ook wel graag met een schets.
Succes met het mooie wespennest.
xxx Margreet

Eri zei

Mooie kaart met al die verschillende laagjes, en dat mooie papier. Leuk om de tekst eruit te laten piepen. Succes vandaag met het wespennest.
Groetjes, Eri

Diny zei

Ik hoorde deze week bij mijn broer en bij mijn zus ook al van wespennesten.....ook die zijn door een deskundig iemand weggehaald.
Je hebt een heel mooi papier gekocht Monique en er al een leuke kaart mee gemaakt! Soms kunnen we de verleiding niet weerstaan he?
Groetjes Diny

Nicolette zei

Wauw wat een mooi papier, zeker zonde om te laten liggen. En je kaart is erg mooi geworden. Een voordeel met kerst heb je zegels voor 1 tarief, kan je wat meer op een kaart kwijt, haha.
Succes met je wespennest.
Groetjes Nicolette

Enny zei

Wat een prachtige kaart, super mooi papier ! Ja, dat zou ik ook niet kunnen laten liggen.... :o) Succes met het weghalen van dat wespennest, toch lastige beestjes. Groetjes, Enny

Caroline zei

Leuke kerstkaart en ik herken het om niks te kopen maar ja..... dit is natuurlijk wel heel mooi papier haha. Maar met kerst kan je met 1 postzegel toch meer kwijt op je kaart......
En succes met het wespennest, dat is wel tricky hoor!
Groetjes Caroline

Trijntje zei

Een echte srapkaart Monique! Wij hadden jaren geledenvan die plastic mallen en daar kon je de stukjes in aftekenen... nu snijden we maar raak en gaat het ook goed. Leuk zoals je het piaer hebt gecombineerd. Lekker kleurrijk. Ja als je in een hobbywinkel komt zie je altijd wel weer mooi papier... ik kan er vaak ook niet omheen. Daarom onderhand een hele voorraad. Maar als je niks hebt kun je ook niks maken... zo kun je toch maar weer leuk combineren. Succes met de verwijdering van het nest. Groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Ja en ik was getuige van je aankoop whaha Het is een prachtig blokje Monique ook al hebben we genoeg papier is iets nieuws altijd weer mooi om te gebruiken!
Goed gedaan en vind jij een sketch maar makkelijk! Je wespennest is weg nu door de vaklui! ze kunnen er een prachtig bouwwerk van maken die wespen, dat wel!
Liefs van Gerie

Marjan zei

Schetsen zijn dan zeker handig en deze kaart is mooi geworden met dit leuke kleurrijke papier!

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart Monique...leuk sketch gebruikt..en inderdaad zulk mooi papier kan je gewoon niet late liggen..
Hopelijk is de wespennest met succes verwijderd...

groetjes
Rosina

Suzan zei

Superleuke kerstkaart!!
Groetjes Suzan

Ans Gilbert zei

Heb je het wespennest wel bewaard?
of gaat dat niet..het is echt een kunstwerkje. Mooi blokje heb je gekocht, je kaartje is is super in deze warme kleuren..
groetjes
Ans

!neke zei

Gave kaart weer !!!!
En oeps een wespennest !!!
Heb het ook gehad , niet echt fijn !!!

!neke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Hoi Monique,
Je kaart is heel mooi en dat papier is gaaf! Groot gelijk dat je het meenam. Maar met kerst mag een kaart 50 gram wegen! Dan moet je wel heel veel papier gebruiken hoor!
Dat wespennest prachtig? Wij hebben er ook een in de schuur gehad. Of eigenlijk tuinhuisje. Het was een verlaten nest en we hebben het zelf kunnen opruimen.
En je vertaling snapte ik hoor, ook al maakte Google er dit van:
Hoi Gerjanne,
2 mooie kaarten die u hebt gemaakt voor dames.
Zeer mooie gekleurde!
Veel plezier met je twee nog steeds mooi land.
Monique liefde xxx

Whahaha, lachen is dat hè? Vond Laura haar kamer mooi geworden? Heeft ze het nog steeds naar haar zin?

GerJanne liefde 😂
XXX

Jantine zei

Heel mooie kaart, Monique!
Leuke sketch. En dat papierverhaal klinkt erg herkenbaar!
Groetjes,
Jantine

Hermien zei

Prachtig kaartje mooi papier heb je gebruikt

Groetjes Hermien

Chantal zei

Schitterende kaart, super mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes, Chantal S

Caroline Cards zei

Hele mooie kaart Monique en prachtig papier is dit!
groetjes, Caroline

Daphne zei

Heel gezellig kaartje.
Mooi, met al die papiertjes.
En nee.....het wordt er zeker niet leuker op, pff, geloof al 72 cent per postzegel ofzo?!

Gerrina zei

Mooi hoe zo'n bouwwerk eruit ziet! Hoop dat je ook van binnen nog wat hebt kunnen kijken...
Je kaart is een lekker frisse en vrolijke; precies om die donkere dagen wat kleur te geven! Fijn weekend!

Freubelmina zei

Prachtige kerstkaart Monique, leuke sketch en mooi papier.
Brrrrrrr een wespennest, mooi maar niet in je schuur....
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

Angelique zei

Prachtig kaartje, mooie uitstraling met het nostalgische papier. Echt jammer dat de postzegels zo duur worden, het is zoveel leuker om echte post te ontvangen ipv een mailtje of een smsje.
Zo'n wespennest is wel kunstig maar liever niet in m'n buurt, brr.
lieve groetjes Angelique

Unknown zei

Prachtig papierblokje...zou ik wsch ook geen weerstand aan kunnen bieden. Mooi kaartje heb je er mee gemaakt. Ik werk ook wel graag met een schets.
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub

คนสวย2019 zei

ฉีดเผาผลาญไขมัน




สิ่งใหม่





ฉีดลดแฟตที่ปลอดภัยรวมทั้ง







มีคุณภาพ



ที่สุดในโลกที่ศิลปิน



ฮอลลีวู้ดใช้ รับประกัน









ผล







กับการฉีดลดแฟตที่ดีเยี่ยมที่สุด









ได้ผล



เยอะที่สุด





ในโลกจากอังกฤษ



ยุโรป อเมริการวมทั้ง







กาหลีตัวยาที่ทรงอำนาจ





ที่สุดในขณะนี้




ฉีดสลายไขมัน
meso fat

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...