donderdag 24 augustus 2017

Kerstdonderdag bij 52 Weeks to Christmas

Hallo allemaal,

het is alweer donderdag en dus tijd voor een kerstkaart. Allereerst dank jullie wel voor de reacties op mijn vorige kaart en het wespennest. Weer super om te lezen! Vandaag mag ik bij
 52 Weeks to Christmas een voorbeeld kaart laten zien. Ik heb al een jaar lang deze stempels in huis en er tot mijn schande nog niks mee gedaan. Daar moest verandering in komen dus aan de slag.


Ik heb de bomenembossingfolder van SU gebruikt als achtergrond. De dieren zijn ingekleurd met mijn favoriete kleurmiddel de Zig markers. Verder valt er niet zoveel over te zeggen. Als wel dat ik er weer een kaart bij heb voor de kerst.

Wij zijn lekker aan het genieten van een weekje zonder kinderen. Al hebben we Laura gisteren opgezocht op haar werkplek. Nog 2 weken en dan komt ze weer thuis. Daar is zo ook echt aan toe... maar weer een ervaring rijker. In de middag hebben we een mooie wandelroute opgezocht in de omgeving van Ommen. En daarna heerlijk gegeten. We hebben toch het gevoel nog een weekje vakantie te hebben. Heerlijk!

Nog 1 kleine quote (gevonden in mijn HEMAblikje)

Wie zich gelukkig kan voelen met het geluk van anderen,
bezit een rijkdom zonder grenzen.

Fijne donderdag! Liefs Monique

16 opmerkingen:

  1. Mooie quote en heel mooi kerstkaartje Monique, zonde om die mooie stempels niet te gebruiken, maar klinkt herkenbaar...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart , mooie quote !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart met die grappige beestjes. Mooie quote, een om te onthouden.
    Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart hiervoor met je Paper Artsy stempel bloemen vind ik prachtig Monique en het wespen nest is idd. een kunstwerk! Maar wel een lekker idee dat ze weg zijn! En alweer een kerstkaart klaar, hier weer niet gelukt!Jullie hebben een gezellige dag ervan gemaakt samen met Laura lees ik, heerlijk om elkaar weer te zien!!!! Ook een Hema blikjemet quotes?...dat is ook toevallig, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Monique. En deze stempels zijn heel leuk, goed dat je ze gebruikt hebt !
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Monique!
    Je stempels zijn heel mooi..dus toch maar vaker gaan gebruiken?
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje, die dieren zijn zo schattig ! Ja, ik heb ook nog "ongebruikte" stempels, probeer die eindelijk te gebruiken... :o) Wat een mooie quote, en zo waar ! Ik gun ook iedereen de zon, geluk, liefde.... Geniet nog van je "vakantie" ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke diertjes op deze kerstkaart Monique, ze zijn allerliefst. Leuk bedacht om de bomen-embossingfolder erbij te gebruiken. Mooie quote heb je gevonden en heel waar bovendien :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Monique....wat heb je leuke stempeltjes gebruikt!
    Fijn week nog samen,
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schattig stempeltje, heel mooi ingekleurd, je achtergrond en tekstjes zijn top!
    je quote ook..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super lief kerstkaartje Monique...wat een schattige stempeltjes en zo mooi ingekleurd met je Zigs
    ook de quote is erg mooi...zitecht een kern van waarheid in
    nog een fijne afsluiting van jullie vakantieweek

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sanne en Nick op Schiphol uitgeleide gedaan. Even gekeken of het vliegtuig goed was vertrokken , - op de pC - dus even gelegenheid op je blog te kijken.
    Leuk, dat er een aantal bloggers haar gaan volgen. Wie weet wat je te weten komt. ???
    Ik ben naar 2 maal naar t Oogziekenhuis geweest. Buiten het petrygium heb ik ook Macula , is ontdekt. Een behoorlijk gerafeld netvlies. Verder moet ik nog enige uitslagen krijgen en dan horen we eind september/oktober meer. Vandaar het gesichtsverlies. Gisteren een workshop gehad bij Marjan vd Wiel bij HobbyVoordelig. Kaart is nog niet klaar. Komt wel.
    Liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk deze combi van de bomen achtergrond met die super leuke diertjes. En ach, als je ze maar een keer gaat gebruiken, toch? Dat krijg je met veel leuke spullen, ik herken het wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart,schattig plaatje en zo mooi ingekleurd.
    Lieve quote ook en zo waar!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je bij me langs bent geweest en al helemaal leuk als je een berichtje achterlaat!
Dan kom ik ook gezellig bij jou langs om al het moois dat je maakt te bekijken.
Lieve groetjes, Monique