zondag 28 mei 2017

Reminder bij Knutsels en Kadootjes

Jeetje, al weer zondag. En al weer tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. Een beetje later dan jullie van mij gewend zijn. Even met de dagen in de war.
We vragen nog steeds om een CAS kaart. Volgen mij moet dat wel lukken met dit weer. Er hoeft maar weinig op. Dus snel klaar! Er valt niet zoveel over de kaart te vertellen dus CAS genoeg 😉 Klik HIER om te zien welke mooie voorbeelden mijn DT-maatjes hebben gemaakt.

Ik hou het kort vandaag! Ik ga lekker een boek uitlezen en tegelijkertijd genieten van het mooie weer. Ik hoop dat jullie dat ook gaan doen.

Fijne zonnige zondag,
liefs Monique


12 opmerkingen:

Sylvia zei

Leuke CAS kaart,Monique.Erg mooie bloemenstempel.Fijne zondag verder.Geniet van je boek :).

Groetjes,Sylvia.

Ela zei

Het hoeft niet altijd ingewikkeld voor een prachtig resultaat! Ik zit ook lekker in de tuin met een boek, heerlijk! Groetjes Ela

GerJanne zei

Ha Monique!
Weet je wat ik meteen dacht toen ik deze kaart (al eerder natuurlijk) zag? Dat je door mij geïnspireerd was. Ahum..... kijk maar eens hier: http://gerjanneke2.blogspot.nl/2017/05/cas-bij-k.html
En uiteraard vind ik het een heel mooi kaartje.....
Liefs,
GerJanne

Henriët zei

Fijn om te lezen dat de operatie van je zus goed verlopen is. Wat zal dat spannend zijn geweest!
Je kaartje is mooi!CAS kaarten zijn bij mij nooit snel klaar. Moet er vaak erg lang over nadenken ;-)
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Hij is mooi Monique! Geniet van je boek.
xxx Margreet

Claudia's kaartjes zei

heel mooi, Monique,

xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Hermien zei

Een mooi CAS kaartje Monique.
We hebben zeker genoten van het weer, gezellig met de familie bbq-en omdat mijn moeder woensdag haar verjaardag viert.

groetjes Hermien

Rosina zei

Heel mooi dit CAS kaartje Monique
en je zal vast genoten hebben van een rustig middagje


groetjes Rosina

Margo zei

Wat mooi Monique !

Colien zei

Mooie CAS kaart, leuk met die gave bloemen!
grtz.Colien

alma.heijenk@gmail.com zei

dit is echt een super cas kaartje

Sarah zei

Mooi!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...