zondag 30 april 2017

Reminder Knutsels en Kadootjes - de Lift

 Hallo allemaal,

vandaag is het alweer tijd voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. Ik heb al vele mooie kaarten voorbij zien komen. Ook hele inspirerende kaarten. Maar er kunnen er natuurlijk nog veel meer bij.

Dit is mijn voorbeeld kaart voor Knutsels en Kadootjes.....


De gebruikte stempels zijn:
Hero Arts - CG701 Rings Bold Prints
High Tide van Stamping Up
en 2 Bits and Pieces van Crealies

Ik heb de kaart voor mijn zus en haar vrouw gemaakt. Ze hebben het moeilijk. De geplande datum voor de operatie om de tumor te verwijderen is afgezegd omdat er iemand anders voorrang had. Dat zal ook best zo zijn maar om vervolgens niet met een nieuwe vervangende datum te komen, vind ik een slechte zaak van het UMCG. Ze hebben niet in de gaten wat voor een impact dit heeft op iemand en zijn of haar omgeving. Je bereidt je voor, het is spannend en met 2 kinderen die het natuurlijk niet zo kunnen verwerken als een volwassen persoon. Die het zelf al zo moeilijk hebben.

Daarom deze kaart. Ze houden allebei van Texel. Ze zijn er ook getrouwd en gaan er elk jaar wel heen. Ik hoop ook dat ze dat kunnen blijven doen. Dus deze vuurtoren geeft hen hoop ik HOOP!

Laura en ik zijn vrijdag en zaterdag naar Scheveningen geweest voor The Lion King. Wat een prachtige musical. Mooi, kleurrijk en indrukwekkend!

Maar natuurlijk hebben we ook de nodige kilometertjes afgelegd over het strand. Net als mijn zus hou ik ontzettend van de zee. Hieronder een paar foto's. Niet de geijkte maar een beetje anders dan anders. Toch mooi een cursus fotografie. Je leert op een andere manier kijken....







Het past wel mooi bijelkaar, de kaart en de foto's 😉

Zelf laat ik de kaart meedoen bij HobbyVision - zee, varen.
Berend Botje woonde hier vlakbij en had natuurlijk ook een vuurtoren nodig!

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie van de kaart vinden en natuurlijk van de foto's. 
Van de reacties op mijn kerstkaart heb ik natuurlijk weer genoten. Daarvoor dank 💓

Vanmiddag nog even weer naar bed. 2 Dagen banjeren over het strand is me niet in de koude kleren gaan zitten. Maar dat we genoten hebben, Laura en ik, dat mag een feit zijn.

Vanavond kom ik weer gezellig bij jullie buurten. Voor nu een fijne zondag!
En hopelijk hebben wij van Knutsels en Kadootjes jullie weer kunnen inspireren om mee te doen.

Liefs Monique





31 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een mooi, inspirerend kaartje, Monique!
Wat vreselijk voor je zus dat de operatie uitgesteld is en het is frustrerend dat er dan geen nieuwe datum wordt afgesproken. Er wordt met hen omgesprongen of het nummers zijn.
Wat fijn dat je met Laura zo genoten hebt in Scheveningen. Ik ben er gisteren nog geweest (heerlijk in het zonnetje zitten lunchen aan het strand) en heb genoten van je mooie foto's. Van die Beelden aan Zee kan ik blijven genieten (heb er ook een boek van gekocht). Je hebt het Scheveningensfeertje mooi vast weten te leggen!
xxx Margreet

Nicolette zei

Heel mooi je kaart voor je zus en haar vrouw. Wat leuk om de stempel te laten doorlopen. Je foto's zijn erg mooi.
Groetjes Nicolette

Miranda K zei

Wat een super idee zo met de sketch v k&K .. en naar de Lion king.. wow gaaf hoor. je foto's zijn ook stuk voor stuk erg mooi.. wat een top dagen. nu even bijkomen? groeten Miranda k

Caroline zei

Wat mooi die vuurtoren zo, daar zullen ze heel blij mee zijn.
Mooie foto's! En de Lion King is inderdaad heel leuk!
Groetjes Caroline

Eri zei

Een prachtige kaart Monique! De foto's zijn super. Nu maar duimen dat je zus gauw een datum krijgt voor haar operatie. Fijne dag!
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
weet precies hoe het voelt als je op een operatie zit te wachten en dan niet weten wanneer je aan de beurt zal zijn..ik hoop voor je zus, dat het snel zal gebeuren..je hebt een mooie kaart gemaakt, leuke lift!
Ook je foto's zijn super..
groetjes,
Ans

Scraptastisch zei

Een prachtige reminder en hele lieve kaart voor je zus, met prachtige tekst Monique! Weer heel knap gedaan met de vuurtoren zo! Heel vervelend om zo te moeten wachten hè! Je bereid je erop voor en dan wordt alles weer afgeblazen!
De Lion King heb ik zo'n 10 jaar geleden ook gezien en is genieten hè, prachtig is het! En met Laura op stap is natuurlijk ook speciaal zo met je dochter. Scheveningen is zo heerlijk en je foto's geven dat prachtig weer, heel gaaf!!!
Liefs van Gerie

martina's kaartjes zei

ik vind je kaartje helemaal leuk ! mooi
grtjs martina
x

Marijke zei

Een heel mooi kaartje van de vuurtoren van Texel!! Ik kan me goed indenken dat het een hele inpakt heeft op het hele gezin als je te horen krijgt dat de operatie niet door gaat!Hopelijk komt er snel een nieuwe datum voor je zus! De kaart is prachtig en de tekst is erg toepasselijk! De foto's van het strand zijn ook erg mooi geworden. Super gedaan. Groetjes Marijke.

Crealientje zei

Prachtig kaartje!
Lief en opbeurend voor je zus.Sterkte ermee.
Je foto's zijn ook mooi gelukt.
Groetjes Crealientje.

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje wat verdrietig voor je zus hopelijk krijgen ze gauw bericht groetjes Maartje

Josje zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt

Ela zei

Mooie reminder Monique! Ik wil zeker nog meedoen als ik de tijd vind. Wat een domper dat je zus moet wachten, het is al moeilijk genoeg. Hopelijk komt er binnenkort een plek vrij. Je hebt Scheveningen prachtig vastgelegd en de Lion King is geweldig! Ben er ook geweest zo'n 10 jaar geleden, een van de mooiste musicals wat mij betreft, die dieren zo mooi uitgebeeld! Zelf zijn we net terug uit Normandiëm Wat zich daar heeft afgespeeld voor onze vrijheid is om stil van te worden. Dat zal zeker nog even in mijn hoofd omgaan.
Rust lekker uit! Groetjes Ela

Nelleke zei

De kaarten met vierkantjes worden steeds mooier. Deze is geweldig en wat mooi voor je zus. Die kan ene steuntje wel gebruiken, want balen als iets uitgesteld wordt. Jullie kijken op gezellige dagen lees ik, en nu weer bij tanken. En......nagenieten. groetjes, Nelleke

Hermien zei

Prachtig kaartje voor je zus en haar vrouw Monique, ik hoop dat ze snel een nieuwe datum krijgen!Ook je foto's zijn erg mooi, en fijn om te lezen dat jullie je vermaakt hebben.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Oh hij is voor Simone en haar vrouw. Wauw wat een mooie diepere betekenis zit er dan bij. En wat naar dat ze zo moeten wachten. Echt heel vervelend! Ik hoop dat het nu niet lang meer duurt!
Je kaart is echt prachtig!!!
Liefs,
GerJanne

Sabine zei

Wat een mooie kaart! Prachtig met die vuurtoren en mooie tekst. Je foto's zijn ook prachtig, echt genieten Liefs Sabine

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt. wat een teleurstelling als je ok wordt afgezegd. deze kaart is hopelijk een lichtpuntje voor ze.
wat een mooie foto's heb je gemaakt van het strand.

marja kenter zei

Het is een prachtige kaart,wat naar dat de operatie afgezegd is. Nu maar hopen dat ze snel een nieuwe datum krijgen.
wat heb je een prachtige fito's gemaakt, ik kreeg zo zin om naar scheveningen te gaan.
Groetjes Marja

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart die hen beiden zal steunen en moed geven !
De foto's zijwheel mooi ben nog nooit geweest in Scheveningen dit is zeker een bezoek waard .
Groetjes Doris

Sylvia zei

Prachtige kaart,Monique.Mooi gedaan met de vakjes.Mooie foto's van Scheveningen.Ik woon er niet zo ver vandaan :).

Groetjes,Sylvia.

Angelique zei

Geweldige kaart voor je zus en haar vrouw, zeker als je daarna het waarom leest. Ik hoop dat ze vlug meer weten. Prachtige foto's, heel mooi zo'n andere kijk.
lieve groetjes Angelique

Daphne zei

Wat een ontzettende leuke kaart!!
Wat mooi dat je je creativiteit zo goed kan gebruiken om een mooie kaart te maken.
Soms is er niet veel meer nodig dan een lieve kaart, met een lief woord erin.

En dan je foto's.....wauw joh!!
Wat een mooie!!
Inderdaad geen standaard foto's, maar bijna kunst, ik hou daar enorm van.
Knap om op deze manier naar je omgeving te kijken.
Je kunt vast wel weer wat extra's doen met de foto's. (mooi boek van laten maken, een mooie scrap maken, een mini boekje, noem maar op)
Groetjes, Daphne.
(Wat leuk dat ik je met mijn kaart een klein beetje geïnspireerd heb)


Caroline Cards zei

Hoi Monique,
Een prachtige kaart met een geweldig mooie tekst heb je voor je zus en haar vrouw gemaakt. Ik hoop dat er snel een datum bekend is!
Je hebt ook hele mooie foto's gemaakt!
groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat een moooie kaart Monique. Een erg leuk geheel heb je ervan gemaakt. Mooie foto's ook. Het kurhaus. Mooi. Groeten Trijntje

Epie zei

Mooie kaart voor je zus Monique , sterkte !!
Leuke fotoos aan het strand wwoowwwww....
Liefs Epie

Syl(via) zei

Prachtige kaart Monique. Hele mooie kleuren en supermooie tekst.
Hopelijk komt er snel een datum. Gr. Syl(via)

Anja zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Prachtige stempels en de tekst....wat mooi! Wat zullen je zus en schoonzus dat waarderen!
Ik hoop dat er heel snel wél een datum zal komen.
Heerlijk om even lekker uit te waaien met je dochter. Gezellig een meidenweekend, doen jullie goed!
Liefs Anja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supergaaf vind ik je kaart en wat heb je mooie foto's gemaakt op het strand, hier houd ik van. Ik hoop dat er snel een datum komt én blijft.
Lief om ze zo een hart onder de riem te steken.
Lieve groetjes Miranda

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Een geweldig mooi kaartje, en ondanks dat het niet voor een mooie gelegenheid is, hoop ik dat je zus en haar gezin er heel veel kracht uit kan putten. In deze onzekere en moeilijke tijd, hoop ik dat ze het licht van de vuurtoren altijd aan de horizon zal zien branden. Het is een geweldig mooi kaartje geworden Monique . Liefs Ingrid

Henriët zei

Wat een geweldig mooie kaart voor je zus. Erg vervelend dat de operatie is afgezegd en al helemaal vervelend dat er geen vervangende datum is. Blijft dus spannend.
Fijn om te zien dat jullie zo hebben genoten in Scheveningen. En de foto's zijn prachtig.
Groetjes van Henriët

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...