woensdag 29 maart 2017

Kleurenkaart challenge bij Martina

Hallo allemaal,

Dank je wel voor jullie lieve reachties op mijn mannenkaart en Woody Woodpecker. Zo leuk om te lezen... Vandaag doe ik voor het eerst mee aan de kleurenkaart challenge van Martina. Denk altijd wel om mee te doen maar het was er nog niet van gekomen. De kleurencombi was deze keer kraft met babyroze. Die leek me wel heel erg leuk!

Dit is het resultaat!


Kraftkarton met linnen babyroze. Het stukje kaart waar Happy Birthday op staat heb ik bestempeld met een achtergrond stempeltje van Crealies en de Worn Lipstick Distress Oxide. De gestempeld bloem is van Penny Black - Flower Festival. Ook gestempeld met de Worn Lipstick en de Vintage Photo. Met een nat penseeltje de kleuren een beetje geblend. De vlindertjes zijn de ponsen van Nelly Snellen.

Vandaag komt Geert weer thuis. Zou gisteren zijn maar hoe zonnig het hier ook was, het zat potdicht van de mist op zee... Gebeurt vaak de laatste tijd. Zal de opwarming van de aarde zijn.
Kreeg net een appje dat de eerste vlucht vertrokken was. Dus dat moet toch helemaal goed komen.

Ook moet ik nog even aan mijn knutseldeskje gaan zitten voor de kerstkaart van morgen. Ik heb de challenge bedacht dus moet er nu wel even een mooie kaart van deze kant komen.... Het idee is er wel, nu nog doen.

Ik wens jullie een fijne dag!

Liefs Monique

38 opmerkingen:

Odette's kaartenhoekje zei

Prachtig kaartje Monique ... Rose en craft is ook een mooie combinatie ...
Zal terug een heerlijk weerzien zijn ...
Veel succes met je kerstkaartje ... ga ik ook vandaag nog proberen maken ...
Groetjes, Odette.

Diny zei

Wat een leuke kaart voor het KKT Monique....gezellig dat je meedoet!
Fijn dat je man weer naar huis komt....al is het een dag later dan de bedoeling was! Ik ben benieuwd naar je kerstkaartje van morgen....ik moet ook nog wat verzinnen!
Groetjes Diny

Joanne kramer zei

Hij is prachtig! Geniet van de tijd samen. Groetjes Joanne

Colien zei

Mooie kaart, gaaf die grote bloem! Hier ook nog even aan de slag met de kerstkaartjes voor morgen....
grtz. Colien

Eri zei

Prachtig deze kaart met die grote bloem. Je bent al een heel eind als je al een idee hebt voor je kerstkaart! Zal vast lukken voor morgen!
Groetjes, Eri

Rosina zei

Heel mooi je kaartje in deze KKT kleurtjes Monique...mooi die roze gestempelde bloem...en weer heel mooi afgewerkt..
en leuk dat Geert weer thuis komt...zal vast weer gezellig worden...
succes met je kerstkaartje
groetjes Rosina

Marijke zei

Een mooie kaart met een mooie stempel. Het model is mooi gevonden. Succes met je kerstkaartje ik heb hem al klaar!! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Wat heb je er een mooie stempelkaart van gemaakt, Monique....super! Wat fijn dat Geert weer thuiskomt! Succes met je kerstkaartje. De mijne staat al ingepland.
xxx Margreet

Ellen zei

Wat een mooi hortensia-stempel! Roze is daar een uitgelezen kleur voor. Fijne dag!

Danielle zei

Prachtig, ik ben gek op hortensia's! Geweldige stempel dus en een mooi kaartje!!

Marja zei

Hier ook al zo'n mooie kaart in deze kleuren!
Ben net ook even gaan zitten voor een kerstkaart.
Ben benieuwd wat je bedacht hebt voor ons.
Groetjes Marja.

Nancy zei

Hey Monique,

Welkom bij het KKT! Altijd fijn als nieuwe blogsters zich aansluiten.
Leuke eerste kaart maakte je. Hopelijk kom je ook bij iedereen een keertje langs en zien we je volgende maand terug in het lijstje...

Liefs,
Nancy

Marfien zei

prachtig kaartje met deze gestempelde roze bloem, past echt mooi bij het kraft
(mijn bloem heeft ook kraft blaadjes, maar dat had je al gezien, past prima toch? )

Gerrina zei

Daar ben je mooi op ingesprongen; een pracht kaart! (met een van mijn lievelingsbloemen; kan niet wachten tot ze weer bloeien!) Groetjes, Gerrina

martina's kaartjes zei

Deze is helemaal leuk geworden ! mooi geslaagd kaartje
fijn dat je weer van de partij bent !
bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x

Manja zei

Prachtig gedaan, maar dat is aan jou wel toevertrouwd :)
Lieve groetjes, Manja.

Veerle zei

Heel geslaagde eerste deelname Monique. Je kaart is mooi en wat een prachtige bloem erop. Groetjes, Veerle

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtig mooie stempel van penny Black. je hebt een mooi kaartje afgeleverd.

Angelique zei

Prachtige KKT kaart, mooie achtergrond gemaakt en een prachtige stempel. Je mannenkaart is ook heel mooi en prachtig van kleur. Fijn dat Geert weer bijna thuis is, lekker genieten samen.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Hele leuke kaart maakte je Monique! En leuk dat je het KKT hebt ontdekt, veel plezier!
Fijn dat je man weer bijna thuis is!
Groetjes
Jantine

Mariken zei

Geweldige stempel heb je gebruikt Monique! En wat is dat mooi zeg, kraft met roze! Gezellige dag!!

Sylvia zei

Mooie kaart, Monique.De stempel is prachtig.Leuke combinatie kraft en roze.

Groetjes, Sylvia.

lenywim35 zei

Gaaf gedaan Monique. Mooie stempel heb je er bij gebruikt en het was gewoon een ideale combi. grts leny w

Nelly zei

Supermooie kaart gemaakt in de kleuren van KKT.
En ben benieuwd naar de challenge van morgen.

Groetjes Nelly

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaart in deze kleurencombinatie! groetjes, Linda

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Monique !
Mooi met de stempel super mooie combi .
Groetjes Doris

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaart!!

liefs Annemarie

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooie kleuren en een mooi kaartje groetjes maartje

Nancy Soetaert zei

je bent de laatste op mijn KKT-rondje. Ook al zo'n mooie kaart, zag em al schitteren op FB! Leuk toch hƩ al die verschillende kaarten in dezelfde kleuren!
Ondertussen je kerstkaartje al gezien: tof!!
nancy

Margo zei

Wat een prachtige kaart voor KKT ! Heel mooi gedaan ! Ik ben klaar met m'n kerstkaart, oef ! :)
Tot morgen ! Fijn dat Geert bijna terug thuis is !

Sabine zei

Wat een prachtige kaart! Mooi gemaakt, leuke stempel Liefs Sabine

Hermien zei

Prachtig kaartje Monique ik vind het een mooie combinatie roze met kraft

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat leuk dat je ook mee hebt gedaan! En wat een mooie combinatie is het toch he? Jouw kaart is prachtig! Supermooi, die hortensia en de vlindertjes! Geniet weer van de vrije dagen met Geert!
Groetjes,
GerJanne

Grietje Jansen zei

Heel mooie kaart geworden.
Succes met je kaart voor vandaag.

Grietje

Petra-loves-paper zei

Heel mooi! Gezellig dat je deze keer meedeed, tot volgende maand ? :-) groetjes Petra

Larissa zei

Wauw, prachtig.
Die stempel is schitterend zeg.

Nelleke zei

Ik geloof dat jij de laatste bent van het KKT . Leuk dat je ook meedoet en gelijk met een heleboel kaart in de gevraagde kleuren. Fijn je man weer thuis en hiervan ook lekker genieten. Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Lieve Monique, jij bent de laatste in de rij van het kkt. Ik deed elke dag dag een beetje en nu ben ik bij jou.
Leuk dat je ook meedoet met 'mijn' gekozen duo!
Je kaart is heel mooi geworden!
Fris en mooi gecombineerd.
Fijne zondag!

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...