donderdag 23 maart 2017

52 Weeks to Christmas

Hoi allemaal,

de rust is wedergekeerd. En de kilootjes ook. Jeetje wat een weekend en een begin van de week. Zondag Laura's verjaardag, dank jullie wel voor jullie felicitaties!
 Ze heeft een leuke gezellige dag gehad. De dag er na zwager en schoonzus 30 jaar getrouwd en 's avonds wokken en gisteren was schoonmoeder jarig. Is 84 geworden. Zij is net de heks uit Hans en Grietje. Beslist niet boos maar ze maakt zoveel hapjes en eten (wat dan ook nog eens in een uurtje of 2, 3 op moet) dat je gewoon niet kunt weigeren om iets te nemen. Een voordeel is dat je, als je naar huis gaat, de volgende dag zoals nu niet hoeft koken 😅 Ik heb net even gebeld hoe het met haar is, maar ze gaat de 85 wel halen. Was al weer druk aan de wandel in de tuin en straks weer hapjes maken voor de visite van vanmiddag.... ik heb bewondering voor haar maar aan de andere kant....wat kun je het je zelf moeilijk maken. Maar goed, ze geniet ervan. Dat is het belangrijkste!

Nu mijn kerstkaartje voor 52 WTC.  Hij is al verstuurd (vorig jaar) en er is vast iemand die hem herkend. Ik had het te druk voor een nieuwe maar deze had ik ook nog niet laten zien. Het uiltje heb ik vorig jaar van GerJanne gekregen voor mijn verjaardag. Hij is lief. En het dessinpapier met de uilen heb ik gekocht bij Elly's Scrap Ateljeetje. Wat het merk is weet ik niet meer. Ik denk Authentique.


Ik wil jullie deze foto's ook niet onthouden... de pruimenboom staat weer in bloei en onder het nestje bouwen moet er natuurlijk wel goed gegeten worden.
Hier word je toch blij van?

De mus is een kwestie van geluk...gewoon de vinger op de ontspanknop houden met 1 graad boven 0 in je pyjama en dat ongeveer 100 foto's lang. Krijg je wel een paar mooie foto's 😉 


Ik heb straks nog een gezellige lunch met een vriendin die ik een half jaar niet heb gezien. En dan vanmiddag of vanavond kom ik weer gezellig bij jullie langs.

Een hele fijne zonnige dag gewenst!

Liefs Monique



35 opmerkingen:

Yvonne zei

Mooie kaart Monique.

Groetjes,
Yvonne.
DT 52 WTC

Joanne kramer zei

hele mooie kaart! groetjes Joanne

Trijntje zei

Hoi Monique wat een leuke kaart. Het gaat door met de kiloos lees ik wel. Geniet er van. Je laat ons leuk lente foto's zien . Het is nu ook zo mooi in de natuur. Wij gaan lekker te fietsen. Genieten van alle moois buiten. Fijn dat het nog zo goed gaat met je schoenmoeder. Lekker laten gaan. Daar genieten ze van, om anderen te verwennen.. Fijne dag. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een leuke kaart met het uiltje en het uiltjespapier Monique!
Wat een super foto van de bloesem en de mus.....prachtig!
Geniet vandaag ook weer,
Groetjes Diny

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Monique...heel lief dat uiltje erop..en ook je foto's zijn prachtige lentetafereeltjes
En ja ik herken dat die verjaardagen ...ook ik kan geen hapje overslaan als ik op een feestje zit...en daarom moeten er eigenlijk ook wat kilootjes af
Gisteravond kwam de jongste dochter een uitnodiging brengen voor haar verjaardag...zij wordt de 31 maart 40...en geeft ook een feesje voor familie en vrienden...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC

Epie zei

Leuke kerstkaart Monique, leuke kleurtjes ,grappige actie
foto van de mus waauuww , mooi ook die pruimenboom zeg ..
Een gezellige lunch is nooit weg ....
groetjes Epie

Annemarie en Merit zei

wat een prachtig kaartje!!
leuk vehaal..haha zie jullie allemaal al volgepropt naar huis gaan.

prachtige foto,s

fijne dag liefs Annemarie

Anoniem zei

Mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nicolette zei

Wow wat een mooie foto, je moet even geduld hebben, maar dan heb je ook wat. Je kaart is erg leuk.
Groetjes Nicolette

scrapfertier zei

Leuk kaart.En mooie fotos van de boom en het vogeltje dat is wel een toevalstreffer.
Leafs Tietje.

Jantine zei

Mooi kerstkaartje, Monique! En die foto van die vliegende mus is geweldig. Wat een geduld heb jij gehad!
Groetjes
Jantine

Eri zei

Wat een leuke kerstkaart in de verschillende laagjes! Mooie lente foto's heb je gemaakt. En een gezellige middag toegewenst met je vriendin.
Groetjes, Eri

Sylvia zei

Mooie kerstkaart, Monique met een mooi plaatje.Wat een leuk uiltje.Fijne dag.

Groetjes, Sylvia.

Scraptastisch zei

Genieten is ook heel belangrijk Monique en dan maar even extra wandelen en volgende week weer op rantsoen, hihi Het valt ook niet mee met al die feestjes!
Ik zie je al staan smorgens vroeg met je camara in de aanslag whaha. Maar je hebt vast prachtige foto`s gemaakt en deze mooi actie foto van de mus, heel tof! De kerstkaarten liggen op zijn oor hier en knap dat jullie iedere week weer een mooi design kaartje hebben! Geniet lekker van vandaag en dat wordt vast een heel gekwebbel, hihi
Liefs van Gerie

lenywim35 zei

Wat een gave kaart Monique. En dat hij al gestuurd is, maakt toch niet uit. Ik vind hem prachtig en ben blij dat we hem nog mochten bekijken. Je bloesemboom had ik op facebook al vergroot gezien. Bij ons krijgt de peer al wat te zien, maar dat is nooit zo overvol als een pruim. De peer is al 33 jaar oud, maar depruim heeft het 33 dagen - hihihi- uitgehouden. Net zoals de morel. Daar kregen we schimmel in. Jammer, maar de peren blijven lekker. Dus vooruit maar. grts leny

Marijke zei

Wat en leuk kaartje en wat een gezellig verhaal! Heerlijk genieten van alle familie en etentjes. De kilo's gaan er wel weer af als het mooi weer wordt!! Groetjes Marijke.

Cards en Box bij Lady M zei

Heel leuk kaartje met het uiltje erop wat staat de boom mooi in bloei groetjes Maartje

Marja zei

Leuk kaartje Monique!
Ook prachtige foto's heb je weer gemaakt.
Gezellig toch al die feestjes...je schoonmoeder doet me aan mijn oma denken daar was ook altijd heel veel lekkers als er feest was en nee zeggen was er niet bij haha.
Groetjes Marja.

!neke zei

Mooie kaart !!!!!
Weer prachtige foto"s !!!!

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooi is je kertkaart geworden en je foto's zien er weer top uit!
en met je kilootjes komt het vast wel weer goed je moet af en toe ook gewoon genieten en lekker smikkelen.
Groetjes Anita

GerJanne zei

Ha die Monique,
je kaart is super en dat uiltje is erg leuk!! Ik had hem nog niet gestempeld gezien. En de foto van het musje! Je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat! Gaaf!
Fijn dat Laura de kaart leuk vond! HEt was niet met voorbedachten rade hoor, maar door het familie weekend was ik te laat en toen dacht ik: laat ik van de nood een deugd maken en een te laat kaart maken die meedoet met DCL.
Ik ga nu stoppen met bloggen. Ik heb blijkbaar weer teveel blogs bezocht want bij de vorige kreeg ik weer een robot melding. Klopt wel, zit al weer veel te lang. Voor mij wel goed dat die melding er is, hahahaha....
En even eten maken voor de jongens (Guus is thuis, heeft mini-vakantie) en dan uit eten met de buren. Wat denk je hoe het hier zit met de kilo's?? ;-(
Liefs,
GerJanne

Margreet zei

Haha, jij blijft lekker culinair doen...lekker hoor! Mijn moeder van 90 is ook al zo'n bezig bijtje qua koken en bakken. Op haar verjaardag had ze 's morgens nog een appeltaart gebakken voordat de visite kwam. En als het aan haar lag, kwamen we iedere dag eten, want ze vindt koken (liefst voor anderen) zo leuk. Vandaag zei ik nog dat ze wel 100 zou worden, maar dat dacht ze zelf toch niet....
Ik vergeet helemaal te zeggen dat je kaartje mooi is! En je bloesemfoto is prachtig. En die mus.....hoera zegt hij/zij....helemaal blij....wat een opname zeg....die moet je insturen voor de een of andere wedstrijd!
Ik hoop dat je lunch gesmaakt heeft☺☺
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
soms heb je echt teveel feesten achter elkaar, dan is het wel handig om een dagje te vasten of lekker lang te wandelen..
Mooie kaart heb je gemaakt, leuk het papier i.c.m. het uiltje..je foto's zag ik al op FB. ik vind die van de mus echt prachtig,
groetjes,
Ans

Sabine zei

Wat een prachtige kaart! Mooi gemaakt. En wat leuk je mus zeg Liefs Sabine

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Monique!
Groetjes Suzan

marian zei

Heel mooi kaartje, en ja het is ook wel erg gezellig allemaal en genieten is toch ook wel belangrijk.
Groetjes van Marian.

Colien zei

Mooi kerstkaartje! En (alsnog) proficiat met alle feestelijkheden. Je foto is fantastisch, ook al is het er 1 uit 100...
grtz.Colien

Hermien zei

Tja feestjes en lekker eten een mooie combi. Je kerstkaartje is mooi met het papier en de stempel van het uiltje maakt het helemaal af.
En wat een mooie foto's...spring is in the air!

Groetjes Hermien

Manja zei

Gefeliciteerd met alle mooie gebeurtenissen! Superleuk kaartje heb je gemaakt en het uiltje vind ik enig. Ik word inderdaad blij van beide foto's. Hier houd ik van. Heel mooi!
Lieve groetjes, Manja.

Caroline Cards zei

Leuke met al die uiltjes!
groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Wat een schitterende kaart met dat leuke uiltje wat ook nog eens in het designpapier terugkomt!
Schattig die vogeltjes die momenteel zo druk zijn he?!
Je schrijft gezellige blogs,ik ga mezelf maar eens volgster maken bij je zodat ik niks meer mis!
Lieve groetjes, Wilma

Gerrina zei

Mooie kaart! Dat uiltje is een gave!
Enne voor ik toch 100 foto's lang met zulk koud weer in m'n pyama buiten ga staan...brr krijg spontaan rillingen als ik eraan denk...
Maar wat een super foto! Groetjes, Gerrina

Angelique zei

Prachtige kaart met al die uiltjes. Mooie foto's, bloesem is altijd zo mooi. Je hebt wel wat over gehad voor de mooie foto van het musje. Gefeliciteerd met je schoonmoeder en Laura. Was een druk en lekker weekend dus. Je washi-tape kaart is ook mooi geworden, past perfect bij de stempel. Ik heb ook wel wat rolletjes liggen maar schandalig nog nooit gebruikt.
lieve groetjes Angelique

Enny zei

Een heel mooie kaart, schattig met dat uiltje erbij. En wat maak jij prachtige foto's, en je hebt er heel wat voor over, brrrr... Nog bedankt voor je commentaar op mijn blog. Groetjes, Enny

Anja zei

Leuke kerstkaart! Die uiltjes blijven leuk! Lekker dat alles weer normaal is, gewoon weer eten wat je wilt en niet wat moet.
Fijne zondag, ik hoop dat het nog op gaat klaren, vind het nu maar somber...
Liefs Anja

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...