zondag 9 juni 2024

Tweemaal Bingo!

 Hallo,

We zijn alweer 14 dagen verder en het is weer tijd voor een rondje Bingo bij Knutsels en Kadootjes. Ik heb gekozen voor het horizontale rijtje Vlinders-Geel-Touw/draad.


Deze pagina heb ik gemaakt met de nieuwe collectie Nostalgia van Pronty. En gecombineerd met de vlinders van de Artspecially. De eerste keer dat ik ze heb gebruikt...😌

Met 3 soorten geel alle stencil over elkaar gebruikt. De tekststempel uit de Pay it Forward stempel past hier goed bij.



Deze collectie bestaat uit heel veel mooie stencils die opnieuw en aangepast zijn uitgebracht. Daarbij is er nog een stickervel met een mooie dame bijgekomen en een prachtige barokke rubber stempel. En natuurlijk de MDF wall pannels voor de liefhebbers.

Willen jullie ook graag mee bingoën, KLIK DAN HIER.

Ik
ga een dagje knutselen, 

dweilen en weet ik veel wat nog meer.... maak er een mooie dag van en geniet!

Liefs Monique


3 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een vrolijke kaart, met al dat geel, leuk hoor.
Jij gemaakt je goed hè, met al die leuke spulletjes van Pronty.
Fijne dag vandaag, er is aan het eind van deze dag vast weer genoeg om te laten zien.

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemakt Monique!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Martha zei

Leuke fleurige kaart, Monique
Veel plezier met je bezigheden
Liefs Martha

Always be yourself, unless you can be a shark

Hoi, hoi, vandaag eens een post van mij. Afgelopen zondag was ons Kevin jarig. Dertig jaar geleden op de wereld gezet. Hij heeft altijd gero...