dinsdag 11 juni 2024

Embrace and be Unique!



Hallo,

het is droog!! Voorlopig...hahaha... ik heb gisterde luxaflex maar naar beneden gedaan. Geen zin meer om naar die hoosbuien te kijken. Dat was gister aan het eind van de dag. Overdag heb ik heerlijk met Henriët en later op de dag ook met Ellen gekletseld. Daar was het wel weer voor! Wat ik toen heb gemaakt laat ik een andere keer zien maar het was van een reststukje van deze creatie. Ik heb er hier 5 van gemaakt voor de lieve meiden van Knutsels en Kadootjes. We hebben afgelopen zaterdag weer een DT dag gehad en we nemen dan altijd een kleinigheid(je) voor elkaar mee. Deze keer heb ik 5 envelopjes gemaakt, geïnspireerd door de kaart die ik van Gerie kreeg voor mijn verjaardag.



 Ik heb allerlei stencils gebruikt uit de nieuwe collectie van Pronty, Nostalgia. Ze zijn zo leuk! 

Dank voor het kijken naar mijn creaties. Ik kan in de de statistieken zien dat er wel gekeken wordt. Dat vind ik fijn. Ik zie ook veel voorbij komen maar het ontbreekt me gewoon aan tijd om overal te reageren. Dat spijt me maar weet dat ik wel veel zie@

Fijne dag, liefs Monique💕

12 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....prachtig Monique....jij bent een kei in dit soort kaartjes!
Dankjewel voor je lief berichtje.
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Een heel mooi envelopje heb je gemaakt. Dat vrouwenhoofd is prachtig er op!

groetjes van Ank

Eri zei

Een prachtige creatie in mooie kleuren.
Groetjes, Eri

Martha zei

Heel mooi gemaakt, Monique
Schitterende stencils en kleuren heb je gebruikt
En ach bloggen en reageren is ook een hobby he, komt het even minder uit dan niet doen, het is absoluut geen verplichting en ik weeg niet af hoe vaak de bloggers bij mij reageren en wanneer ik dan ga reageren, zo werkt dat biet bij mij...
Liefs Martha

Trudy zei

Wow wat een prachtige envelop heb je gemaakt!Heel origineel!
Hier is het nu droog en hopelijk bij jou ook!
Groetjes Trudy

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige creatie, dat stencil met vrouwenhoofd.. helemaal te gek. zo mooi, deze staat op mijn verlanglijstje.
en bloggen en reageren... het lukt mij ook niet elke week. loop nu weer een heel eind achter.
groetjes Alma

Nelleke zei

Ja wat een mooi envelopje Monique. GerJanne had deze gisteren op tafel liggen en was het uitgangspunt voor ons om met inkt te kliederen. Maar het zijn heel andere creaties geworden, en ik heb zelfs geen postzegel gebruikt. Maar het was leuk om zo bezig te zijn en ik ging met vieze vingers naar huis. Haha. Gezellig om samen zo bezig te zijn hè? Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ja net wat Nelleke zegt, ik had hem op tafel liggen om te laten zien en inspiratie op te doen. We hebben alle drie heel wat anders gemaakt, maar dat zie je wel een keer verschijnen. Lekker en gezellig om samen te freubelen...Jullie hadden het ook al zo leuk zag ik!

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met de mooie stempels en hoe je alles hebt verwerkt met al die door elkaar lopende kleuren gaaf hoor
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Dat ik je nog inspiratie heb gegeven, met de envelop om voor de DT meiden iets moois te maken. Je gebruik stencils en inkt altijd prachtig! Ik kom ook niet altijd aan bloggen en kaartjes maken toe, maar maandag samen met Marjan geknutseld, wat een regendag was het weer!
Lieve groetjes Gerie

Daphne zei

Oh oh oh, wat mooi weer.
De kleuren combinatie alleen al.
Heel gaaf en zo lief om die aan je K&K vriendinnen te geven.

Colien zei

Supermooi en dan ook nog zo'n leuke inhoud: blij mee!
En het was weer heel gezellig afgelopen zaterdag, op naar november :)
grtz Colien

Always be yourself, unless you can be a shark

Hoi, hoi, vandaag eens een post van mij. Afgelopen zondag was ons Kevin jarig. Dertig jaar geleden op de wereld gezet. Hij heeft altijd gero...