zondag 26 mei 2024

Bingo!!!

Hallo allemaal,

allereerst wil ik iedereen die aan mijn verjaardag heeft gedacht en mij een berichtje of een kaart hebben gestuurd bedanken! Ik ga iedereen nog persoonlijk bij langs maar dat duurt even hoor. Heb net 3 dagen gewerkt en moet even bijkomen. Maar ik kom langs.

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Deze keer houden we een Bingo...

Dit is de bingo kaart:


En hieronder zie je mijn uitwerking. Ik heb gekozen voor het rijtje VLINDERS - TAKJES - BLAUW.

Ik heb een boekje gemaakt met daarin pagina's waar ik lekker op kan kliederen. Morgenavond om half 8 ga ik bij HobbyVision live en laat ik zien hoe deze pagina tot stand is gekomen.


 Doen jullie gezellig mee bij Knutsels en Kadootjes. Ik ga een dagje relaxen. De puf is er een beetje uit. Even bijtanken...

Fijne zondag en tot gauw!
Liefs Monique

5 opmerkingen:

Daphne zei

Leuk en heel mooi.
De kleuren combinatie vind ik super, het beetje rood erbij maakt het wat pittiger.
Kom jij maar even lekker bij, na 3 dagen werken is dat dik verdiend.

Martha zei

Mooie gemaakt Monique
Lekker uitrusten en genieten!
Liefs Martha

Angélique zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Jij hebt het woord "vlinderboom" wel heel letterlijk genomen, hihi. Het is een heel mooie kaft van het boekje geworden. Ik vind de zwarte stempel een heel mooie toevoeging, het zorgt voor mooi contrast.
Lekker bijkomen vandaag, rustig aan.

!neke zei

Mooi Monique !!!!!
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

leuk geworden.
groetjes alma

Embrace and be Unique!

Hallo, het is droog!! Voorlopig...hahaha... ik heb gisterde luxaflex maar naar beneden gedaan. Geen zin meer om naar die hoosbuien te kijken...