zondag 31 maart 2024

Een doorkijkje bij Knutsels en Kadootjes.

 Hallo allemaal,

hier trekt de mist op en schijnt het zonnetje....voorlopig. De afgelopen dagen hebben we bij de bakker een marathon gelopen. Er wordt heel wat afgegeten dit paasweekend. Ik hoop volgende week voor het eerst een rustige week mee te maken. Ik kon gelukkig wel een kaartje maken voor Knutsels en Kadootjes. Maar het is zoeken naar gaatjes om ook voor mezelf aan de slag te gaan. Ik zit voor de Hobbystudio zondag's op de beurs een demo te geven. Ook daar moet ik veel voorbeelden voor maken. Maar ik klaag niet hoor. Ik vind het maar al te leuk en hoop veel van jullie te ontmoeten.

Maar nu eerst mijn kaart voor de challenge van Knutsels en Kadootjes....


Ik had nog mooi designpapier liggen en samen met het chipboard van Pronty en de vlinderstempel heb ik een doorkijkje gemaakt. Op het blog van Knutsels en Kadootjes vind je nog meer mooie voorbeelden van o.a. onze gastdesigner Nelleke en mijn DTmaatjes.

De winnaar mag een prijs uitzoeken van de prijzenpagina. En je hebt weer 4 weken de tijd om een prachtige kaart te maken en mee te doen.

Vandaag komen de kinderen en gaan we lekker eten en samen zijn. Morgen gaan Geert en ik naar Venhuizen. Daar is een grote Oldtimerbeurs. De paasdagen weer goed besteed. Gaan jullie nog iets leuks doen?

Liefs Monique

8 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een mooie doorkijk kaart. Fijne Pasen. Groeten Trijntje

Henriët zei

Kun je ook een beetje van die zon deze kant op sturen? Hier is het nog grijs.
Wat een mooie doorkijkkaart heb je gemaakt. Het modelletje is erg leuk en de vlinders van Pronty passen erg mooi bij het papier.
Wij gaan vanmiddag klaverjassen met mijn collega en haar man en morgenmiddag gaan we met Gerben naar een wedstrijd van Donar.
Jullie veel plezier vandaag en morgen.
Fijne Paasdagen!
Groetjes van Henriët

Epie zei

Schitterende inspiratie open doorkijkje Monique !!
Fijne paasdagen en groetjes Epie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart met doorkijkje Monique, leuk gedecoreerd. Hier is het warm en zonnig hoewel er nu wat meer bewolking aan komt. Veel plezier met alles.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Prachtige creatie !!!!!
groeten Ineke

Martha zei

Prachtig doorkijkkaartje, Monique
Mooi gemaakt
Fijne tijd verder, liefs Martha

Diny zei

Wat een SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt Monique....heel gaaf gedaan! Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het doorkijkkaartje mooi hoe het dessinpapier doorloopt over de kaart leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...