zondag 17 maart 2024

One of a kind


Hallo allemaal,

daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inzendingen maar er kunnen ook nog heel veel leuke bij. Om jullie te inspireren hebben we ook deze keer weer mooie voorbeelden. KLIK HIER om ze allemaal te bekijken.
Dit vogeltje is mijn bijdrage deze keer. 

Ik zag een tutorial voorbij komen van Susanne Rose op Facebook. Als je gaat kijken, kijk maar eens of je ergens een tutorial kunt vinden die mij heeft geïnspireerd. Hij lijkt in grote lijnen op de tutorial maar is toch weer heel anders geworden. Het vogeltje stempelde Henriët tijdens een knutseldate voor mij. Ik heb hem gespoten met een spray, gedroogd en daarna nog wat spetters gegeven. De achtergrond is gedaan met waterverf. De bloemenstempel is van RubberDance.


 

Het kaartje is iets groter dan een ATC. Ik ga maar eens vaker met een kwast werken om een achtergrond te maken. Misschien komt er nog een Picasso uit mij rollen....hahahaha..

En kijk nou eens....Fender 15 maanden oud gaat heus in de voetsporen van oma treden... Deze foto's zette de kinderopvang op smoeltjesboek. Ik kan denk al beginnen met knutselen als ie een dagje bij oma is. Verheug me er al op!





Ik stop ermee voor vandaag. Ga nieuwe kastjes in elkaar zetten voor Pronty. Er komt weer een nieuwe collectie organizers aan. Mijn kamer is straks te klein. Iedereen een hele fijne dag gewenst.






10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de mooie stempels,
wat een schattige foto's van Fender zoals hij helemaal opgaat in het knutselen
groetjes ellen

Martha zei

Prachtig kaartje Monique
Dat vogeltje blijft leuk!
Ah kijk nou die Fender, wat is hij serieus bezig...
Dat is toch te lief!
Fijne dag liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat leuk dit kaartje. en idd het knutselen met de kleinkinderen is een feestje.
Hier ook, oma mogen we stempelen?
groetjes Alma

marja kenter zei

Ik vind het een heel mooi kaartje, dat vogeltje blijf ik verliefd op, nog steeds. En wat een schattige foto's van Fender, wat kan je daar blij van worden hè.
Fijne dag en liefs

Trijntje zei

Hele mooie vrolijke kaart me5 het leuke vogeltje.Wat een mooie foto’s van je kleinzoon. Leuk dat hij zo aan het knutselen is. Zeker niet van vreemd. Succes met in elkaar zetten van je kastjes. Groeten Trijntje

Margreet zei

Geweldige achtergrond met een gaaf vogeltje er op.
Wat leuk dat Fender al zo aan het knutselen is. Gezellig om dat samen met hem te gaan doen.
xxx Margreet

GerJanne zei

Heel mooi! Ik had niet door dat het een redelijk klein kaartje was. EN die Fender! Hahaha, ja, dat worden knutseldates met oma!

Eri zei

Wat een leuke en kleurrijke kaart Monique. Wat leuk die knutselende Fender. Hij heeft het niet van den vreemden.
Groetjes, Eri

Hermien zei

Prachtig kaartje Monique, en het oogappeltje van opa en oma is ook al aan de knutsel geweldig.

groetjes Hermien

Epie zei

Wat n leuk piepklein kaartje en wat n lief ventje haha
Bedankt voor het delen van je prive leven, vrolijk Pasen
Groetjes Epie

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...