zondag 3 maart 2024

Maart roert zijn staart

 Hallo lieve blogvriendinnen,


vanaf vandaag ga ik weer meer aanwezig zijn bij Knutsels en Kadootjes. En weer bij jullie langskomen om de mooie deelnames te bewonderen en bedanken. De drukte rond mijn collectie bij Pronty is voorbij en heb ik weer tijd voor andere leuke dingen. 

Vandaag start alweer de 3e challenge van dit jaar. En aangezien het maart is, en maart altijd zijn staart roert, vragen we om iets met een staart op jullie kaart/creatie.

Ik heb gekozen voor 4 ATC-kaartjes. Dit zijn ze geworden:


Vier doggies waarvan ik 3 staartjes kan zien. Het mopshondje heeft hem verstopt. Ik heb natuurlijk de nieuwe stencils, stempel en papier gebruikt van de Beautiful Butterfly collectie. Daar zullen jullie waarschijnlijk nog wel meer van zien de komende tijd. De bedoeling is om ze te ruilen tijdens het Art Specially Event 13 en 14 april. Wie van jullie heeft ook het plan om heen te gaan?

Doen jullie gezellig met ons mee? Klik dan HIER om bij de challenge te komen en ook de mooie voorbeelden van onze gastdesigner Trudy en het DT te zien.

Elly van 'T Scrap-Ateljeetje stelt weer een mooi prijsje beschikbaar.

Ik ga het voor vandaag hier bij laten. Ik denk dat we de tuin in gaan. Beetje voorjaarsklaar maken. Eindelijk mooi én droog weer! Geniet ervan en tot gauw!

Critters Crazy challenges

Liefs Monique

11 opmerkingen:

Hermien zei

Fijn dat je er weer bent Monique. Je hebt mooie voorbeeldkaartjes gemaakt voor de challenge. Veel plezier i de tuin.

Groetjes Hermien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie ATCtjes leuke kleurtjes en leuke details heb je gebruikt
heb al een kaartje geplaatst voor de nieuwe challenge toevallig vanmorgen kaartje met konijntjes geplaatst
veel plezier in de tuin
groetjes ellen

Henriët zei

Wat een leuke ATC-kaartjes. Zo lekker kleurrijk en vrolijk. Leuk dat je naar de Art Specially gaat! Wie weet komen we elkaar wel tegen 😂🤣😂.
Ik verheug me er nu al op!"
Groetjes van Henriët

!neke zei

Ze zijn super leuk !!!!
groeten Ineke

Daphne zei

ATC-tjes, daar is mijn hele knutsel hobby ooit mee begonnen.
Wat een schatjes zijn dit, die kan je vast heel snel ruilen.
Gezellig als je weer wat vaker in bloggersland bent vanaf nu.
En? Nog veel in de tuin kunnen doen?

GerJanne zei

ja het weer was er helemaal naar om buiten te zijn! Heerlijk he? Ik heb er ook van genoten.
Je hondjes zijn enig! EN ATC's, nog nooit aan begonnen!

Martha zei

Wat een leuke laartjes Monique
Zo leuk die vrolijk geklaerde hondjes
Heerlijk weertje was het gisteren he!
Fijne dag liefs Martha

creationsnz zei

A great collection ATCs, I like how you paper pieced them, and gave one a bone. So glad you shared your dogs with us at Critter Crazy, CarolG

Trudy zei

Wat een leuke kleurrijke ATC kaartjes heb je gemaakt!
Ik ga helaas niet naar het Art Specially Event maar ik wens jou veel plezier!
Het duurt nog even zie ik!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat zijn je kaartjes schattig Monique.....heel er leuk gedaan! Fijn dat je wat meer tijd hebt om kaartjes te maken en te bloggen. Ik kijk uit naar al het moois wat komen gaat! Groetjes Diny

Daphne zei

Goedemorgen, hier ben ik nog een keer.
Om je te bedanken voor de mooie kaart voor mijn verjaardag.
Helemaal mijn kleurtjes en zo leuk, de postzegelstans achtergrond.
Ik heb het tussen de rest van mijn gekregen zelfgemaakte kaarten gehangen, staat heel gezellig,
Dus, bij deze, DANK JE WEL.

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...