zondag 21 januari 2024

Reminder bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn kadozakje voor Gerie.


Vandaag hebben we bij Knutsels en Kadootjes weer een reminder voor jullie. Wat zijn er al leuke inzendingen binnen. Dat is echt genieten! Ik doe vanaf de zijlijn mee met het DT voorlopig. Maar bekijk wel jullie inzendingen hoor. Dat wil ik niet missen!

We hebben nog steeds de letter F en ik ben blijven hangen in de Filatelie. Ik heb nog een keer de postzegel stans gebruikt. Nu op een andere manier. Kijk maar eens....


Lekker bezig geweest met distress oxides. Wat ik allemaal heb gebruikt weet ik niet meer. Maar ik heb voor mezelf een oplossing gekocht gisteren bij Stuifzand Allerhande. Even geshopt met Anja. Moet wel even trainen natuurlijk voordat de ArtSpecially begint. Ik heb een paper craft journal gekocht van Marianne Design. Daar kan ik alles in opschrijven wat ik heb gebruikt voor een kaart. Lijkt me heel handig vooral met lives. We gaan het zien.


Ik ga vanmiddag met Laura naar de bioscoop. Naar The Beekeeper met Jason Statham. Ik ben niet meer zo van de knokfilms maar Jason Statham is nog wel te behappen 😁😁😂😂😁😁 Daarna gaan we lekker uit eten bij een Kantonees restaurant. Even gezellige moeder/dochter tijd.

Fijne dag, liefs Monique


9 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stans en de mooie achtergrond met daarop de vlinders, leuk zo'n art journal ik overweeg ook nog of ik hem ga kopen lijkt me toch wel leuk
groetjes en veel plezier in de bios
groetjes ellen

Freubelmina zei

Wat een schitterende kaart in deze mooie kleuren Monique.
Een fijne zondag en veel plezier met je dochter xx

Margreet zei

Prachtig achtergrondje voor je mooie postzegelkaart.
Veel plezier met je dochter.
xxx Margreet

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie reminder kaart en een fijne moeder-dochter tijd.
geniet ervan, groetjes Alma

Angélique zei

Een mooie kaart, je hebt je zo te zien weer lekker uitgeleefd met inkt.
Veel plezier met Laura, gezellig!

Martha zei

Ha die Monique
Wat een leuke kaart mrt die leuke stans!
Goed idee om zo'n journal te hebben ik schrijf het in mijn journal vaak naast, maar voor een kaart kan het natuurlijk zo
Fijne middag bij de film en etentje, geniet ervan!
Liefs Martha

!neke zei

Heel erg mooi !!!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Ha Monique,
schitterend voorbeeld voor onze challenge. En begrijp ik het goed dat je een workshop gaat geven op de AS? Ik ben erbij hoor!

GerJanne zei

Ah.... eindelijk, blijkbaar is 4 keer scheepsrecht...

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...