zondag 14 januari 2024

Extra reminder voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes...

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik nog een voorbeeld voor jullie voor de challenge van Knutsels en Kadootjes. De challenge waarin we iets willen zien wat met een F begint. Ik ben gek op postzegels en gebruik ze graag op mijn creaties. Dus was Filatelie niet zo moeilijk. Heel veel postzegels heb ik gespaard vroeger.

Deze creatie kon ik vorige week zondag nog niet laten zien omdat ie voor Gerie was. Die is vandaag jarig. Van harte gefeliciteerd lieve Gerie! Ze was er blij mee en dus kan ik hem nu laten zien.


De basis is een kraftzakje. Het idee komt van Henriët die me heeft aangestoken met deze zakjes tijdens één van onze knutseldates. Daarop heb ik gewerkt met het designpapier van Pronty Numbers and Letters en de mooie dennenboompjes van de wintercollectie by Natasja ook van Pronty. De boompjes heb ik bewerkt met distressinkt en daarna met Frosty embossingpoeder erover. De bloemetjes zijn ook gestanst uit het dessinpapier. Wat ik eerst bewerkte met distressoxide Vintage photo. De postzegel stans waarop alles is geplakt heb ik gekregen tijdens ons weekendje van Knutsels en Kadootjes. Superleuke stans. De bloemen en de takjes stansjes zijn van ECD.

Ik was blij met het geheel al was het een hele bevalling! Je maakt het voor iemand die zelf ook prachtige vintage creaties maakt. Die wil je toch op z'n minst iets geven wat bijna net zo mooi is.

Ik ga vandaag lekker aan de freubel. Ik heb een weekje vakantie. Geen wekker zetten deze week. Heerlijk!

Doen jullie gezellig mee bij Knutsels en Kadootjes. Je vindt de challenge HIER.

Dank voor jullie reacties op mijn lieve pinguïn van vorige week.

Liefs Monique


15 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige creatie, die boompjes vind ik geweldig en zo leuk die oude postzegels die je hebt gebruikt!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

👌👍😘

Martha zei

Wat leuk gemaakt Monique
Mooi zo'n zakje bekleden en prachtige kleuren heb je gebruikt
Heelbleuk met die postzegels!
Liefs Martha

Irene zei

Een heel werk maar wat een prachtige creatie en precies waar Gerie zo van houdt en zelf ook zo goed in is.
Fijne vakantieweek XxIrene

!neke zei

Prachtig !!!!!
groeten Ineke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke postzegels en de leuke details
groetjes ellen

marja kenter zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Hij is prachtig hoor, Monique! Super samen gesteld. Enig met de filatelie...
Ik ben gestopt met kijken of ik net zo mooi iets kan als de ontvanger. Ik maak gewoon wat ik leuk vind en kan (net als ik een kaart aan jou stuur...kan ik toch niet aan tippen)Anders levert het alleen maar stress op!
geniet van je weekje vakantie! Dik verdiend!

Ellen zei

Prachtige creatie voor Gerie…leuk gedaan en veel op te zien!
Groetjes Ellen

Daphne zei

Zoooooo, ik vind het héél erg mooi, deze kaart.
Lekker een weekje vakantie, daar ga je vast heel erg van genieten.
Veel plezier en doe vooral veel leuke dingen waar je gelukkig van wordt!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh wauw wat mooi en helemaal áf. Er valt genoeg te bewonderen Monique. Geniet van je vakantie.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

Oh wat is dit MOOI gemaakt, ik vind m geweldig!!!
Fijne vakantie lekker genieten!
Groetjes Alma

Margreet zei

Super mooi gemaakt en leuk gedaan met het postzegelgebeuren.
xxx Margreet

Angélique zei

Oh wauw, wat een prachtige creatie Monique! Er is zoveel te zien wat allemaal heel goed hij elkaar past, top!
Veel plezier tijdens je week vakantie, neem het ervan!

Henriët zei

Wat een prachtige creatie maakte je voor Gerie. En wat leuk om de postzegelstans te combineren met echte postzegels.
Leuk dat ik je kon inspireren met de zakjes. Mijn collega's waren erg enthousiast.
Lekker genieten deze week van je vakantie. Die had je ook wel verdiend na de drukte rondom Kerst.
Ik zal eens nadenken over een projectje voor volgende week.
Groetjes van Henriët

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...