woensdag 24 januari 2024

Be yourself, inspire others...

Hallo,


vandaag laat ik 2 kaarten zien die ik heb gemaakt voor en tijdens een live bij Pronty Crafts and Friends.

De live wilde ik hier neerzetten maar dat vond blogger geen goed idee. Te groot. Daarom een link naar de Fb groep van Pronty Crafts and Friends. Facebook . Lekker knoeien met mixed media dat is wat ik toch het liefst doe.

Fender ligt nu eindelijk te slapen dus kan ik even mijn socialmedia dingetjes doen. Buiten waaien we toch weg, dus lekker binnen blijven.




Fijne dag, liefs Monique

10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met de kleurige achtergrondjes en de mooie stempels erop
gelijk heb je hoor buiten is het veels te koud
groetjes ellen

Ellen zei

Wow…dit is prachtig gemaakt Monique en supermooi qua kleuren.
Mooie stempels erbij gezocht…allebei toppers!
Lekker dat Fender even slaapt, goed voor hem en even lekker voor jou.
Groetjes Ellen

Martha zei

Prachtige mixed media kaart Monique
Hele mooie yekst ook!
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooi geworden, ik miste helaas de live, was een uur te laat hihi
kijk m wel terug.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn twee prachtige voorbeelden geworden Monique. Mooie kleuren en mooie laagjes. Leuk zijn die figuren van chipboard.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Twee echte Monique-kunstwerkjes, heel knap gedaan hoe je materialen en kleuren hebt gecombineerd tot een geheel. Mooi met de diepzinnige teksten.

GerJanne zei

Geweldig Monique! Wat een gave kaarten zijn het. Ik kon helaas gisteren niet kijken, maar ik kan het denk ik wel terugkijken....

Henriët zei

Prachtige kaarten Monique! Ik heb je live gisteren terug gekeken. Zo mooi om te zien hoe je laagje voor laagje de kaart opbouwt. Had ik af en toe maar wat meer tijd.....
Groetjes van Henriët

Cinderella zei

Hallo Monique,
Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt
Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Scraptastisch zei

Ik heb gisteren je filmpje gezien op YouTube Monique en zo leuk om te zien hoe je dit maakt! Heb er van genoten en ook al heb ik geen facebook, kan ik je toch wel vinden, hihi
xx Gerie

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...