maandag 8 januari 2024

De schaatsen kunnen weer uit het vet!

 Hallo lieve allemaal,

allereerst de allerbeste wensen voor dit jaar. En dat er veel creatieve creaties uit jullie handen mogen komen.

Hier ben ik afgelopen weekend voor het eerst sinds eind november weer in mijn knutselkamer geweest en heerlijk geknutseld....vooral met glitter. Ik moest echt even weer op gang komen... de ideeën waren ver te zoeken. En dat terwijl ik iets wilde (moest) maken voor een lieve (blog) vriendin. Dat zien jullie komende zondag. Dan laat ik zien, wat ik heb gemaakt voor haar, in een extra reminder voor Knutsels en Kadootjes. Hebben jullie de nieuwe challenge al gezien? Je mag alles op je kaart gebruiken als er maar iets op zit wat met de letter F begint.


Maar nu mijn creatie voor vandaag. Ik heb een artjournalpagina gemaakt. Met vriendje pinguïn op de schaatsen.




Met verschillende kleuren gewone distressinkt heb ik de achtergrond gemaakt. Met structuurpasta en stencils van Pronty heb ik de achtergrond bewerkt. Het huisje en de dennenbomen heb ik ook met distressinkt gekleurd en daarna met frosty embossingpoeder erover. Vervolgens heb ik de pinguïn gestempeld en ingekleurd. Daarna uitgeknipt. Toen ik dat had gedaan zag ik dat er ook een stans bij zat....hahaha... Nou ja, het scheelt dat ik knippen ook heel leuk vind. De datum moet er nog even bij op en dan kan ie in mijn artjournal.

Ik hoop dat jullie hem net zo grappig vinden als ik. Ik stap niet meer op de schaatsen, doodeng! Wie van jullie bint ze nog wel onder als het ijs het toelaat?

Fijne dag/avond, liefs Monique 💕

13 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Mooie achtergrond heb je gemaakt voor de schattige pinguïn.
En nee hoor ik bind geen schaatsen meer onder, veel te bang om te vallen en dan ga je juist onderuit. Ik kijk liever vanaf de kant en maak er foto's van!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Jij ook maar de beste wensen. Superleuke kaart heb je gemaakt.niks vsn te zien dat je geen inspiratie hebt. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar Monique en wat een schattige pinguïn schaatst daar voorbij. Heel leuk opgebouwd met die mooie achtergrond. Het kriebelt altijd wel als het gaat vriezen maar met dat lichaam van mij durf ik het toch niet aan. Erg jammer want ik was dol op (rol)schaatsen.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat een mooie pagina.
Het groen, met op de voorgrond het opvallende rood is mooi bij elkaar. Het steekt heel erg af, dat maakt het zo mooi.
Leuk om zo'n pagina te maken voor in je art journal, zo kan je er zelf nog lang van genieten.
Niet te zien dat je inspireren ver te zoeken is hoor.
Nu er wat meer rust komt in je werk(dagen) komt het knutselen vanzelf wel weer, let maar op.

Martha zei

Prachtige pagina Monique
Heel leuk en vrolijk gemaakt
Vorige week was ik in een overdekte ijsbaan om te kijken bij de kleinkinderen en nedik had geen schaatskriebels, terwijl ik in het verleden een fervent liefhebber was, nee ik geef er niet meer om
Liefs Martha

Ellen zei

Schattige pagina heb je gemaakt Monique…leuke pinguïn ook!
Jij ook de beste wensen voor 2024 en dat we elkaar weer lekker mogen inspireren!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Ohhhhh.... wat leuk dat je hem gebruikt hebt! Altijd leuk te zien dat iets wat je geeft in de smaak valt. En lachen dat je er pas later achter kwam dat er een stansje bij zat. Whahaha... echt wat voor jou!
Je kaart is heel gaaf. EN ja, dat schaatsen komt eraan...
Ik heb zo'n vermoeden voor wie het kaartje van onze reminder wordt.....

Colien zei

Heel gaaf gemaakt, fijn dat je weer tijd had om je knutselkamertje in te duiken! Ik hoop nog wel te gaan schaatsen, al is het maar een uurtje, want die koude wind erbij vind ik minder ;)
grtz Colien

Margreet zei

Wat een enige pinguin en wat een mooie achtergrond.
Voor mij ook niet schaatsen hoor.
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige winter tafereeltje
groetjes ellen

Henriët zei

Super leuk gedaan! Die pinguïn heeft het wel naar zijn zin op jouw mooie pagina.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Ik wens jou ook een prachtig 2024.
Wat een mooie pagina heb je gemaakt met die leuke pinguïn. Leuke teksten heb je toegevoegd.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, wat een leuke pagina heb je gemaakt, lol dat je achteraf pas merkt dat er ook een stansje bij zit..
en nee schaatsen doe ik al jaren niet meer.1 keer zo hard gevallen dus ik pas.
groetjes Alma

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...