dinsdag 28 november 2023

Onze laatste knutseldate voor dit jaar

Hallo daar,

Gisteren hadden Henriët en ik onze laatste knutseldate voor 2023. We hebben heerlijk relaxed ons ding gedaan. Ik moest nog een kastje in elkaar zetten en Henriët wilde nog wat stansen. Daarna zijn we begonnen met ons projectje. Ze had 2 zakjes meegenomen en die hebben we ieder op onze eigen manier versierd. Dit is mijn uitvoering geworden....


Ik kon het niet laten en heb toch weer voor oranje gekozen. Ik wilde eigenlijk roze erbij gebruiken maar we kregen allebei met geen mogelijk het flesje geopend. Soms ben je toch een man nodig...hahaha...

Ik moet straks op Fender passen. Pap en mam moeten naar een uitvaart. Dus maar eens kijken wat we samen gaan doen....leren lopen misschien of oma uitdagen....daar is op dit moment wel een ster in. Neee Fender, dat mag niet... en dan kijkt ie je aan en toch gaat dan handje dat doen wat niet mag. Herkennen jullie dat? Stiekem lig ik in een deuk. Maar om mijn plantjes heel te houden moet oma streng zijn 😉

Ik stop ermee, gauw even stofzuigen en opruimen en dan nog even relaxen... oh ja, kijk ook nog eens bij Henriët, haar uitvoering is ook heel mooi geworden.

Fijne dag allemaal en bedankt voor het kijken en reageren op mijn blog 😊

12 opmerkingen:

Martha zei

Superleuke creatie, Monique
Zo leuk met die klemmetjes en zwart en oranje vind ik zo mooi contrasteren
Fijne dag liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi zakje heb je gemaakt met de mooie achtergrond en de vlinders
veel plezier met oppassen
groetjes ellen

Eri zei

Een prachtig cadeau zakje, met een leuke achtergrond.
Veel plezier met oppassen.
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Monique!
Het is misschien maar goed dat jullie het roze flesje niet open kregen....dit is hel mooi!
Groetjes en geniet van Fender,
Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooi geworden, gezellig zo'n knutseldate.
gr Alma

Henriët zei

Hij is zo mooi! Leuk zoals je ook het zakje nog bewerkt hebt met het stencil. Zo is het nog meer een geheel.
Het was weer heel gezellig en ik kijk nu al weer uit naar onze date in januari.
Jij hebt vast een gezellige dag gehad met Fender.
Groetjes van Henriët

Colien zei

Heel gaaf, echt supermooi gemaakt!
grtz Colien

Angélique zei

Wat een prachtig cadeauzakje, heel mooi gemaakt, mooi met dat oranje.
Haha, zeker heel herkenbaar. Gelukkig doet Nevv dat nu een heel stuk minder.

Elly zei

Erg mooi je kaart!
Groetjes Elly

Hermien zei

Prachtige creatie Monique.

Groetjes Hermien

Mobile app development company zei

Nice post. Thanks for sharing with us. I would like to share information about the Best iOS app development company in Pune. Collaborate with the leading iOS app development company in Pune to bring your app concepts to life. Whether you aspire to develop a consumer-oriented application, an enterprise-grade solution, or a groundbreaking innovation, our dedicated team is poised to translate your vision into a feature-rich, user-friendly reality.

Nelleke zei

Wat gebruik je toch gave kleuren zeg! Wat geniet ik daarvan.
Verder wil ik je bedanken voor de kaart die je mij stuurde. Er lag gisteren nog een hele stapel kerstkaarten in de bus. Zo leuk.
Groetjes Nelleke

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...