zondag 12 november 2023

Stempel je eigen achtergrond bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo,

we doen nog een extra reminder bij Knutsels en Kadootjes. Ik had vorige week tijdens ons jaarlijkse weekendje wel mijn laptop bij me maar de kaart lag nog thuis....tja, dan gaat het niet.

Maar ik was niet de enige dus plannen we gewoon nog een extra reminder in.

Dit is mijn kaart geworden. Een slimline met een standaard erachter. Ik heb gestempeld met heel groot bubbeltjesplastic. Dat kreeg is bij een pakketje. Ik had het vogeltje onder een andere kleur moeten geven dan was dat wat beter opgevallen maar lol hebben ze wel, de vogeltjes van Carla Creaties.

Er zijn heel wat leuke inzendingen al binnen maar er kunnen er vast nog wel een paar bij. De Egel sponsort een mooie stans. Dus de moeite waard om mee te doen. Maar een goede reden is altijd jezelf blijven uitdagen!

Ik doe een stap terug de komende periode bij Knutsels en Kadootjes. Ergens moet ik ruimte maken wil ik dat het werk wat ik nu doe bij de bakker kan slagen. Maar ook het vele oppassen op Fender momenteel zorgt ervoor dat ik 's avonds uitgeput op de bank lig en geen fut meer heb om iets te maken of te bloggen. Ik ben voor mijn diabetes overgegaan op de pomp en daar komen de nodige hypo's bij kijken. Nog even en dan hoop ik goed ingesteld te zijn. Daarnaast ben ik nog bezig met een nieuwe collectie voor Pronty die midden januari uit gaat komen. Dus eigenlijk teveel maar soms loopt het zoals het loopt. Als Kevin zijn zoon zelf weer uit bed kan halen en verschonen en de Pronty collectie klaar is ga ik kijken of ik me weer volledig in kan zetten voor Knutsels en Kadootjes.

Dus voor nu nemen GerJanne en Ingrid het van mij over. GerJanne hielp me al met de reminder en het verzorgen van de challenges.

Fijne zondag, liefs Monique


13 opmerkingen:

Martha zei

Wat een leuke kaart Monique
En wat verstandig om een stapje terug te doen
Fijne dag liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

pff wat gebeurd er veel bij jou tegelijk. Goed om even pas op de plaats te maken en ook aan jezelf te denken.
lieve groet, Alma

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke achtergrond en de leuke stempels
goed hoor om even aan je zelf te denken, je gezondheid gaat voor
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

geweldige kaart. Zeer mooi.
Very nice card.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Girlz creative crafts

Henriët zei

Wat een leuk effect geeft dat bubbeltjesplastic zo op de achtergrond. De vogeltjes hebben het wel naar de zin op je kaart zo te zien.
Goed dat je ergens even een stapje terug doet. Soms moet je te veel ballen hoog houden en dat gaat gewoon niet. Je kunt maar 1 ding tegelijk. Al denken wij vrouwen dat wij meer dingen tegelijk kunnen doen!
Groetjes van Henriët

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Goed dat je aan jezelf denkt , je kan niet alles .....
groeten Ineke

Scraptastisch zei

Ja ik vermoedde al dat je teveel ballen hoog moet houden, hier ook veel drukte op het moment en veel te veel werken. Zodra je een gaatje vind appen of bellen we even. Doe vooral de dingen die jij belangrijk vind en als Oma kun je niet altijd beschikbaar zijn! Pas goed op jezelf en succes met je pomp, ik hoop dat je snel weer goed ingesteld bent. Dikke knuf Monique! Je reminder is anders dan anders, hihi geeft niet hoor, goed gedaan!
xx Gerie

Diny zei

Prachtig stempelkaartje heb je gemaakt Monique!
Alles lijkt altijd tegelijk te komen he....even pas op de plaat en aan jezelf denken hoor....het bloggen en je tijd bij Knutsels en Kadootjes komt wel weer....het is in goed handen!
Heel veel liefs,
Diny

Hermien zei

Een super mooie reminder Monique, hier hebben we vanmiddag genoten van het heerlijke suikerbrood.

Groetjes Hermien

Angélique zei

Een heel geinige kaart, leuk met die grote noppen.
Dat zal geen makkelijk besluit zijn geweest, wel verstandig lijkt mij. Sterkte met de drukte, maar vooral met je gezondheid.

GerJanne zei

Gaat helemaal goedkomen hoor! Je voorbeeld is super en ook wij hebben al een flinke aanslag gedaan op het broodpakket. Top idee!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om met bubbeltjes plastic te stempelen. Een vrolijke kaart Monique. Klinkt inderdaad slim om even een stapje terug te doen, dat is wel heel veel op je bordje. Fijn dat je teamgenootjes te hulp schieten.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Heel mooi Monique. En een goede keuze een stapje terug soms kan het niet anders, jijzelf bent het belangrijkste. Iedere keer komt er maar wat bij en dan is het echt te..en dan je gezondheid nog.
Sterkte XX
Groetjes Elly

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...