vrijdag 24 november 2023

Jullie zijn toppertjes

 Hallo lieve allemaal,

even een post van mij tussendoor. Dank voor jullie lieve reacties, jullie zijn toppertjes. Ik ga het echt rustiger aan doen maar moet even december door... Ik wilde graag meedoen bij 4-Seasons challenge blog met de gnooms. Maar ik vergat steeds te posten. Dus doe ik dat nu snel even. Moet zo weer aan het werk maar eerst nog even aan de wandel met Bowie.

Dit is mijn kaartje geworden. Heel anders weer dan wat ik normaal laat zien. Maar ze zijn zo leuk!

4-seasons challenge swap challenge blog


De tekststempels zijn van Craft Emotions en de rest komt uit het verre China. Ze zijn ingekleurd met de ecoline brushpennen. 

Nog een week en dan viert Fender zijn eerste verjaardag. Dan komt ik nog terug met een kaart voor hem. Daarna ben ik bijna niet online. December is een drukke maand voor de bakkers en we gaan er vol voor. Alle zaterdag extra werken....Maar daarna kan ik uitrusten... 

Ik ga aan de wandel en wens jullie een fijn weekend!

Liefs Monique

14 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kabouters, succes met werken de komende tijd
groetjes ellen

Ellen zei

Prachtig kaartje laat je zien…mooi gedaan!
Ik las je eerdere bericht…onze hobby/bloggen is om te ontstressen en bij jou nu even andersom!
Even pas op de plaats en je tijd geven aan je baan en Fender nu het even niet anders is.
Sterkte met je keuzes en snap dat het moeilijk is want je wilt alles maar je hebt maar één hoofd waar alles inzit en als die uitvalt heb je niks meer!
Lieve groet Ellen

Diny zei

Prachtig kaartje Monique!
Goed dat je het wat rustiger aan doet....luister naar je lichaam....wij wachten gewoon weer op een berichtje van je als je eraan toe bent!
Lieve groetjes Diny

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Monique.

Pas goed op jezelf!

Leafs fan Ina

Martha zei

Wat een leuk kaartje Monique
Die stempels van craft emotions vind ik altijd zo leuk, mooi ingekleurd ook!
Fijne tijd, liefs Martha

GerJanne zei

Ontzettend leuk kaartje! En jee, alweer 1, waar gaat het snel he? Sterkte met de drukte. Vooral bij de bakker zal het wel super druk zijn....

Josje zei

Wat een leuke kaart met de gnome

alma.heijenk@gmail.com zei

een heel leuk kaartje, je ziet ze heel veel tegenwoordig, gnomes.
succes de komende tijd, pas op jezelf en we horen wel weer van je.
gr Alma

Angélique zei

Een superleuke kaart met die geweldige gnomes (ik heb die toffe set ook), mooi papier heb je gebruikt.
Succes en sterkte met de decemberdrukte.

Daphne zei

Heel leuk.
Ik ben dol op Gnomes, dat weet je misschien wel.
Wauw, wordt Fender alweer 1 jaar, wat blijft de tijd toch?
Heel veel succes en sterkte met werken, het is een bijzondere tijd in de bakkerijen, de December maand.
Alhoewel, ik weet nog wel dat wij tijdens Pasen drukker waren dan tijdens de kerstmaand.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuke kaart en sterkte met alle drukte. Fender alweer één jaar, pffft dit jaar is voorbij gevlogen.
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Heel mooi kaartje is het geworden, wat een grappige gnomes!
Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Daniëlle - voorjougedaan zei

Wat leuk dat je toch nog tijd gevonden hebt om je kaartje te posten voor onze 4 Seasons Challenge. Bedankt! Want wat is hij leuk! En zo mooi gekleurd ook. Succes met de feestdagen drukte én proficiat met Fender. Groetjes Danielle

Nelly zei

Wat een leuke gnome staat er op je kaart.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...