zondag 24 september 2023

Huisje, boompje, beestje

 Hallo,

dank jullie wel voor jullie reacties op mijn label. En de succes wensen voor mijn werkweek. Ik ziet hier nu te typen met loodzware armen en zere voeten...hahaha.. Wat een paar hectische dagen. Veel lopen, tillen, poetsen en onthouden.... Dat na 20 jaar bij huis te zijn geweest. Dat is echt wel even wennen. Maar ik vind het superleuk om weer in bedrijf te zijn. Het contact met collega's en de gesprekken en geintjes met klanten... heerlijk! Met een tas vol met broodjes (sommige om uit te proberen) en gebakjes ben ik naar huis gegaan. Ik heb nu weer 4 dagen om bij te komen en dan gaan we er donderdags weer tegen aan. 

Maar nu de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes. Deze keer vragen we om huisje, boompje, beestje op je kaart. Niet moeilijk toch? Ik heb gekozen voor een beetje spooky huisje, boompje, vleermuisje 😉

Ik heb deze planner pagina gestempeld met de Halloween van Tim Holtz. Ik vind het superleuk om met stempels een scenery te maken en die vervolgens in te kleuren. Ik heb alles ingekleurd met mijn nieuwe inktense potloden. Die zijn zo fijn in gebruik. De achtergrond heb ik met aquarelverf ingekleurd. Ik heb verder niks met Halloween maar eenmaal per jaar maak ik zoiets als dit...

Als jullie ook mee willen doen kijk dan eens op Knutsels en Kadootjes en zie daar ook de mooie voorbeelden van mijn teammaatjes. En doe gezellig mee!

Ik ben dinsdag terug met de 2e creatie die ik bij Henriët heb gemaakt. Nu ga ik uitrusten en er een luie zondag van maken.

Liefs Monique


8 opmerkingen:

Margreet zei

Supergave prachtige kaart.
Fijn dat het werken je zo goed bevalt.
xxx Margreet

Eri zei

Een prachtig en scary tafereel op je kaart! Wat fijn dat je eerste werkweek zo goed is verlopen! geniet van je vrije dagen!
Groetjes, Eri

Angélique zei

Wow, wat een geweldig griezelige pagina, super gedaan! Ik heb ook niets met haloween,maar vind je werkstuk fantastisch.
Wat fijn dat je werk je zo bevalt.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie pagina, ik houd niet van Halloween, zal dus ook niet gauw iets als dit maken.
jaja tis wennen een baan... fijn dat je het leuk vind.
gr Alma

Elly zei

Een mooie pagina heb je gemaakt, ja is wennen idd...ik rol er ook steeds beter in maar moet zeggen dat ik elke maandagochtend toch weer spannend vind.
WE zijn nu 4 weken alweer bezig.
Groetjes Elly

Daphne zei

Ik heb ook niks met Halloween, maar vind jouw kaartje wel heel gaaf!!
Je had er nog een spinnetje bij kunnen doen,om het "beestje" van huisje, boompje, beestje kracht bij te zetten, haha.
Leuk dat je lekker gewerkt hebt. Tuurlijk ben je bekaf, dat is niet zo gek. Veel onthouden en veel doen. En dan staan, de gene dag, pff...... maar komt goed, als je straks iets meer gewend bent gaat het bijna vanzelf.
De tas met lekkers.... herkenbaar, hadden wij ook altijd en dat is het gedeelte wat ik mis nu wij bakker Bart niet met hebben.

Martha zei

Hele mloie hallowee pagina Monique
Knap bemaakt!
Wat fijn dat je zo enthousiast bent over je werk
Liefs Martha

Unknown zei

DE MOGELIJKHEID OM UW EX PARTNER TERUG TE KRIJGEN IS GEGARANDEERD BIJ DR ISIKOLO. NEEM NU CONTACT MET HEM OP
Hallo allemaal, mijn naam is Lotte Berkhoff. Ik heb nooit geweten dat er een grote mogelijkheid voor mij was om mijn man terug te krijgen totdat ik DR. ISIKOLO ontmoette. Het was heel zwaar voor mij toen mijn vriend mij verliet voor een andere dame. Ik was er kapot van en kon mezelf niet meer terugkrijgen. Zijn vrienden en familie deden er alles aan om ons te herenigen, maar het bleek mislukt. Ik was een paar maanden alleen en zag mezelf niet van iemand anders houden. Dus moest ik hulp zoeken bij DR. ISIKOLO, die mij het voorrecht gaf ervoor te zorgen dat mijn hartsverlangens werden vervuld. Hij herenigde ons en de liefde en het geluk werden hersteld. Zijn woorden zijn zijn plicht en hij faalt nooit als hij iemand belooft dat hij 48 uur lang het resultaat zal behalen, wat mij verbaasde toen mijn eigen resultaat zich manifesteerde. Doe geen moeite om ergens anders hulp te zoeken. Neem nu contact met hem op. Zijn e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com of sms hem via WhatsApp: +2348133261196.

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...