donderdag 21 september 2023

Enjoy the little things

 Hallo,

vandaag ben ik er met een kaart die ik heb gemaakt tijdens mijn knutseldate met Henriët afgelopen maandag. Het was weer gezellig en ondanks dat we laat op gang kwamen met knutselen door het kletsen hebben we toch 2 kaartjes gemaakt. Onderstaande is er eentje van.




Het is een deel van een grote stans van Studio Light. Ik vond het kleine deel het leukst. Als basis het kraftpapier, daarop zwart en op stempelpapier heb ik me lekker uitgeleefd met de Pronty stencils van Numbers and Letters en ook de foamstempel heb ik gebruikt. Met de paddestoelen van Rubberdance heb ik de kaart opgeleukt en nog een stukje achtergrond papier gescheurd en een chipboard naambordje erop. Een paar losse blaadjes gestempeld en nog 2 van die fotohoudertjes erop aan beide zijkanten. Ze zijn heel klein maar ze zitten er wel 😉

Op FB bij Pronty Crafts and Friends staat een fototutorial hoe die is ontstaan.

Vandaag begint mijn eerste volle werkweek (3 dagen 😅) Ik heb er zin in! Hoe het vergaan is zal ik vertellen a.s. zondag wanneer ik voor K&K een nieuwe kaart plaats.

Dank voor het kijken en graag tot een volgende keer!

Liefs Monique

10 opmerkingen:

Diny zei

wow....ook jouw kaartje is prachtig Monique!
Je hebt ook hele mooie kleuren gebruikt.
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat een prachtig mooi label!!
leuk zo'n knutseldate.
gr Alma

Eri zei

Wow, een prachtige creatie Monique! Wat leuk dat Henriët en jij er elke keer zo'n leuke knutseldate van maken!
Veel succes met je eerste volle werkweek!
Groetjes, Eri

Ellen zei

Prachtig gemaakt Monique…ook de kleuren zijn supergaaf!
Groetjes Ellen

Trijntje zei

Heel mooi label heb je gemaakt. Succes met je werk. Groeten Trijntje

Martha zei

Wat mooi Monique
Warme prachtige tinten op dit kaartje, schitterend
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Weer hartstikke leuk dus de knutselochtend en je label is prachtig! Heel leuk die kleine (foto)houdertjes, ik hou wel van die dingen. Nu lekker met de beentjes omhoog denk ik, want dat moet even wennen hè! 😉🤓
Fijne avond,
xx Gerie

Henriët zei

Hij is echt heel mooi! En in het echt natuurlijk nog mooier. Altijd weer mooi om te zien hoe jij helemaal in je element bent als je zo lekker aan het knutselen bent. Krijg ik inspiratie van!
Ben heel benieuwd of ook iemand je vergissing op dit label ontdekken. Of zie je het alleen als je het weet?
Succes met je eerste werkweek. Jij kunt dat!
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Héél erg mooi.
De kleuren alleen al, prachtig
Mooi model is dit, lekker groot en je kan er goed wat op kwijt.
Werk ze, leuk hoor, 3 dagen achter elkaar, zo kon je er meteen goed in.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label, met de zelfgemaakte achtergrond en leuke details het heeft net de vorm van een boomstam
groetjes ellen

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...