zondag 27 augustus 2023

Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes

 Hallo lieve blogdinnen,

dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn vorig blogbericht. Ik geniet ervan. Alleen de laatste 2 weken gaat het niet echt lekker....heb een opvlamming gehad. Veel hoofdpijn en overgeven maar het gaat nu de goede kant weer op. En ik zal dan deze week ook weer bij jullie langs komen. Bij Knutsels en Kadootjes start vandaag weer een nieuwe challenge. We vragen deze keer een Pocket op jullie kaart.


Ik heb gewerkt met de Rainbow collectie van Pronty. Diegene die me bij Pronty volgen hebben hem ooit al eens gezien. Maar ik heb hem nog niet in Blogland laten zien. En dat komt goed uit want ik had de puf niet de afgelopen weken om naast de live die ik moest doen ook nog kaarten te maken.



Ik heb een hoesje gemaakt en bekleed met papier uit de Rainbowcollectie. Het label heb ik bewerkt met stencils en verschillende kleuren inkt. 



Hierboven in het filmpje kun je zien hoe dit mapje met label tot stand is gekomen.

Doen jullie ook weer gezellig mee? Er is weer een mooie prijs beschikbaar gesteld door 

Elly van 'T Scrap-Ateljeetje.

Willen jullie ook de voorbeelden van de andere DT leden en onze gastdesigner Trudy zien
KLIK dan HIER.

Ik ga vandaag naar de F1 kijken en me alvast geestelijk voorbereiden op mijn eerste werkdag komende dinsdag. Ik hoop zo dat het goed zal bevallen. Zowel van mijn kant als van hun kant.

Wens jullie een hele fijne zondag en een goed begin van de nieuwe week!





8 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

fijn dat je je weer beter voelt, wat een mooie creatie met de mooie achtergrond kleuren en mooie vlinder alles past mooi bij elkaar
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Wat een leuke nieuwe challenge en een heel mooi voorbeeld laat je zien. Onder het genot van een kopje koffie heb ik gezellig je filmpje bekeken ... goed gedaan weer!
Oei wat weer vervelende weken maar gelukkig nu weer oké!
Niet teveel beren op de weg zien hoor Monique, alles komt altijd goed, gewoon gaan genieten van je job en als het leuk gaat worden krijg je er ook energie van.
Straks lekker naar de Formule 1 kijken, dat word nog wel spektakel denk ik want er zijn weer buien op komst!
Fijne zondag verder en lieve groetjes van mij!

Angélique zei

O jeetje, wat vervelend dat je je zo naar voelde. Er was helemaal niets van te merken tijdens de live (ik ben er mee aan de slag gegaan hoor, maar eerst versturen dan plaatsen). Gelukkig ben je weer aan het opknappen, juist voor je eerste werkdag.
Je laat een leuke, kleurrijke creatie zien voor de nieuwe challenge.
Heel veel succes dinsdag, het wordt vast een fijne werkdag.

!neke zei

Vervelend dat je even niet fijn was, gelukkig nu weer wat beter !
Leuke challenge mooi voorbeeld in deze frisse kleuren !
Succes dinsdag !
Groeten Ineke

Ellen zei

Prachtige creatie maakte je voor de nieuwe challenge…super!
Veel succes en plezier op je eerste werkdag!
Groetjes Ellen

Henriët zei

Wat een vrolijk geheel heb je er van gemaakt.(al vind ik de buitenkant eerlijk gezegd mooier dan de binnenkant) Ik had het filmpje nog niet gezien dus die bekijk ik binnenkort.
Gelukkig ben je weer opgeknapt en kun je dinsdag fris en fruitig beginnen aan je eerste werkdag. Dat gaat je gewoon lukken!! succes!
Groetjes van Henriët

Martha zei

Prachtig hoesje heb je gemaakt, Monique
Wat vervelend dat je nietfit was, hopelijl ben je genoeg hersteld om dinsdag te gaan werken, geniet er van
Liefs Martha

alma.heijenk@gmail.com zei

succes met je nieuwe baan,
mooie kaart/mapje.
gr Alma

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...