woensdag 30 augustus 2023

Herfst en vissen...

Hallootjes,

daar ben ik weer. Deze keer met een herfstcreatie. We gaan alweer de goeie kant op qua weer. Het regent hier nu. En je ziet toch de bomen alweer verkleuren, er zitten alweer besjes aan struiken en de paddenstoelen zijn al helemaal te vroeg. Deze stempels van PaperArtsy van Kay Carley kwam ik tegen op het internet en vond hem prachtig. Heerlijk stempelen en kleuren met mijn Ziggies. En best een rustige kaart voor mijn doen...hahaha.


Ik ben vandaag ook rustig. Gistermorgen mijn eerste serieuze ochtend gewerkt. Allemaggies wat zijn er een soorten brood! En ze moeten allemaal op verschillende manieren en snelheden in de broodsnijmachine....dat is nog wel een dingetje. Verder wel heel leuk! Ook de klanten hebben geduld gelukkig... het is toch meer dan 25 jaar geleden dat ik voor het laatst gebak en brood heb verkocht.

Straks nog even naar de fysio en morgen mag ik weer aan het werk. Het is ook de eerste keer dat Geert naar zee gaat terwijl ik niet thuis ben. Dat is wel even wennen.... het is niet anders.

Ik ga mijn broodje eten samen met Bowie. Geert en Laura zijn een dagje vissen op steur en meerval....brrrrrr, niet aan mij besteedt. Wel aan Fender, kijk maar, hij woont tegenover de visvijver dus die moest wel even kijken natuurlijk.


Fijne dag allemaal!




9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie herfstkaart Monique, mooi met die tere paddestoelen. Hier regende het vanochtend maar nu schijnt de zon. Het is heerlijk wandelweer. Kijk nou hoe leuk Fender reageert op die grote vis, misschien gaat hij later ook wel vissen, wie weet.
Succes met brood leren kennen maar komt vast goed.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Schitterende kaart laat je zien…heel mooi gedaan!
Wat leuk Fender zo te zien en enthousiast!
Succes met je werk, het wend vast snel!
Groetjes Ellen

Diny zei

Wat een prachtig herfstkaartje heb je gemaakt Monique!
Ach....kijk Fender eens genieten samen met zijn papa en opa....leuke foto!
Groetjes Diny

Hermien zei

Een prachtige herfstkaart Monique, en wat een leuke foto met Fender.

Groetjes Hermien

Nelleke zei

Ik kijk naar de kaart en denk leuk, ook het kleuren. Rustig? Ik vind het wel mee vallen, maar de achtergrond is voor jouw doen wel rustig. Ja dat zal wel wennen zijn weer opnieuw aan het werk. Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd en daar doe jehet toch voor? En elke dag wordt het makkelijker. Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

leuke kaart ! succes met je nieuwe job
grtjs,martina

Daphne zei

Mooi hoor, je kaartje.
Wel een beetje veel herfst, waar ik nog helemaal niet aan toe ben met het is niet anders, het komt vanzelf.
Wat zal je veel indrukken opgegaan hebben tijdens het werk. Komt goed hoor, als je straks een paar keer geweest bent ga je je vanzelf meer thuis voelen.
Herkenbaar van die soorten brood, hadden wij ook toen we bakker Bart nog hadden, ook dat komt goed, straks weet je niet beter en kan je over alle soorten wel iets vertellen.
Alleen de aparte manier van snijden herken ik niet, bij ons ging alles in dezelfde machine, 1 stand en 1 snee dikte.

Martha zei

Wat een mooie herfstkaart Monique
Prachtig met die kleuren en die paddenstoelen
Fijn dat het werk keuk is!
Woow die vus, Fender was er ook enthousiast over zo te xien!
Fijne dag liefs Martha

Angélique zei

Een prachtige herfstkaart, mooi gestempeld en gekleurd.
Superleuke foto van de mannen.
Ja er zal best veel veranderd zijn in al die jaren. Succes!

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...