donderdag 3 augustus 2023

Fender alweer 8 maand

Hoi, hoi, 

baby Fender is alweer 8 maanden en natuurlijk heb ik weer een kaartje voor hem gemaakt. Deze keer met de leuke dino's van Dutchdoobadoo. Voor mijn doen een simpel kaartje. Helemaal geen inkt of verf maar uitdrukplaatjes. Maar ik vind ze zó leuk.



 Fender heeft inmiddels 2 tandjes, brabbelt aan één stuk door en zet het op een gillen als ie zijn zin niet krijgt of iets niet wil lukken. Dan roept opa "dat kan nog harder". Hij loopt al in zijn loop(formule1)auto en groeit met een bloedgang uit z'n kleren. Wat leuk is voor oma want dan kan ze weer los gaan met kleertjes kopen. Dat vindt schoondochter niet erg....hahaha. En zo zijn we alweer een maand verder. 

                                        


Hierboven ligt Fender eigenlijk in mijn hobbykamer te spelen met mijn gekregen kaartjes. Ze zitten in een plastic zak en dat maakt natuurlijk mooie geluidjes. Ik heb een leuke app op de telefoon. Photoroom heet dat. Het haalt de achtergrond weg en dan kun je er een achtergrond achter zetten die je leuk vind. Misschien een leuke tip.

Ik ga zo naar Willy Duit voor een middagje kliederen in mijn Art Journal. De laatste keer want ik werk straks op donderdag en vrijdag. Maar ook dat is weer leuk.

Fijne dag, liefs Monique

13 opmerkingen:

Sarah zei

Heel schattig is Fender. En al 8 maanden!
Heel tof om dit elke maand te doen. Leuke kaart.

Henriët zei

8 maand alweer! dat schiet op zeg. Mooie foto ook. Moet je me volgende week maar even uitleggen hoe dat werkt.
Mooie kaart voor Fender. En soms hoeft het ook niet ingewikkeld!
Veel plezier vanmiddag!
Groetjes van Henriët

Martha zei

Ah wat een lief ,anneke die Fender, Monique
Wat gaat het toch snel he!
Leuk zoals je de achtergrond van de foto hebt bewerkt
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Eigenlijk zijn ze veel te snel groot! Wat een mooie jongen is het, die ogen zo helder.
Je kaart is hartstikke leuk.

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een gezellig kaartje met de grappige Dino's.
Leuke foto van Fender. Wat een heerlijk joch om te zien.
Wel wennen voor je dat je straks op donderdag en vrijdag bezet bent (maar wel leuk).
xxx Margreet

GerJanne zei

He?? Heb je elke maand een kaart gemaakt? Heb ik die dan helemaal gemist??
Deze kaart is erg leuk! EN wat een gave foto van Fender. Leuke tip ook over de achtergrond!

Diny zei

Haha....ik dacht al....ligt Fender tussen de plantjes....gelukkig niet....wat een mooi manneke is het Monique!
je kaartje is super leuk!
Groetjes Diny

Daphne zei

Dus jij maakt elke maand een kaart voor je kleinzoon?
Dat is wel een heel leuk idee zeg.
Wat een stoere deze keer, die Dino's zijn erg leuk vind ik.
Wat een heerlijk jochie is het toch, mooi koppie heeft hij een hij kijkt heel tevreden in de lens van de camera.

Angélique zei

Wat een schattige kaart, zo leuk met die dino's!
Fender is een mooie jongen, wat een ogen! Gaaf die app, het komt heel echt over, ik ga er eens naar kijken.
Kom je morgen even op mijn blog kijken? Ik zou dat niet zomaar vragen, maar wil het je graag laten zien 😉 (goh, wat zou dat zijn? 🤔🤭)

Nancy Soetaert zei

Leuk zo elke maand een kaartje voor Fender!
En wat heb je die foto leuk bewerkt zo!
Je fototuto hieronder is helemaal top.
Hier niet zo leuk met onze kittens, Picasso heeft longontsteking en moedt blijven overnachten voir aerosol, infuus... Hopelijk wordt hij weer beter...
Groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige dino's wat groeit de kleine man hard wat een leuke app is dat zo kun je iedere keer een andere achtergrond gebruiken
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

och alweer een maand voorbij, 8 maanden alweer.
hahaha ik dacht echt dat hij tussen de vetplantjes lag... blijkt dus een app voor te zijn lees ik.
maar eens opzoeken dan.
gr Alma

Scraptastisch zei

Hahq ik dacht heb je Fender in de tuin tussen de vetplanten gelegd?! Ja wat gaat het hard hè, voor je het weet zit ie op school! Heel leuk idee iedere maand een mooi kaartje voor Fender. Ik ben heel benieuwd hoe je het hebt gevonden bij Willy, dat hoor ik snel van je 😄
xx Gerie

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...