zondag 30 juli 2023

The future belongs to the curious

 Hallo,

vandaag heb ik weer eens een mixed media kaart voor jullie. De nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes vraagt om vlinders op je kaart. Dat is niet zo moeilijk. Ik hou van vlinders en bijna op iedere creaties van mij komen die wel voor. Net als deze.... Het is een artjournal pagina. Ik heb voor de achtergrond het mooie bloemenstencil van Pronty gebruikt. Eerst ben ik met distress micro glaze van Tim Holtz over het stencil gegaan. Daar waar dat spul zit komt dan geen kleur meer. Je kunt het vergelijken met clear embossing maar nu ben je geen heattool nodig. Toen dat klaar was ben ik met brusho gaan spelen. Je strooit wat poeder over je papier, spuit er wat water op en je krijgt een explosie van kleuren. En je weet van te voren niet wat het gaat worden. Zo gaaf!


Op een ander stuk stempelpapier heb ik dit ook met verschillende kleuren gedaan. En vervolgens heb ik daar met SU ponsen bloemen en vlinders uitgestanst. De randen van de bloemen en vlinders heb ik bewerkt met Vintage Photo. Zo komen ze beter uit. En daarna heb ik ze verdeeld over de pagina en opgeplakt. The future belongs to the curious.... opgeplakt en klaar is mijn pagina.

Dus vlinders genoeg! Doen jullie ook gezellig mee? Klik dan HIER!
 Je kunt meedoen tot en met 25 augustus 23.55 uur.

Vanmiddag de F1 kijken en Fender komt logeren. Dus van knutselen komt vandaag niet veel.

Dank jullie wel voor de leuke reacties op mijn fotomapje!

Liefs Monique

13 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een kleurrijke pagina, mooi gemaakt (en goed uitgelegd hoe). De kleuren passen mooi bij elkaar. Goed idee om de randjes van de vlinders en de bloemen wat donkerder te maken voor de zichtbaarheid.
Veel plezier vandaag, dat gaat zo te lezen vast wel goed komen.

Kaartenkraam zei

Wat een mooi kleurrijk geheel. Door de randjes van de vlinders en bloemen te bewerken springen ze er goed uit.
Fijne dag!

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi pagina met de mooie gekleurde achtergrond en de mooie vlinders
groetjes ellen

Margreet zei

Prachtige, gave pagina.
Geniet van dubbel F (Fender en F1).
xxx Margreet

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie voorbeeld pagina voor de challenge. leuk met uitleg erbij. Dank
gr Alma

Henriët zei

Vlinders en Monique......dat hoort gewoon bij elkaar. Mooie pagina heb je gemaakt. Lekker vrolijke kleuren.
Veel plezier met de F1 (ik kijk mee vanaf de grote tafel, kan ik ondertussen knutselen) en met Fender.
Groetjes van Henriët

Scraptastisch zei

Ik dacht al dat het plaatsen van mijn berichtje niet goed was gegaan, moet er weer even inkomen denk ik, haha! Je challenge kaart is prachtig met mooie kleuren bij elkaar Monique en ook techniekje goed uitgelegd! Ga lekker genieten van de F1 en de kids en van de week praten we bij via de telefoon hoor!!!
xx Gerie

Trijntje zei

Wat een supermooie kleurrijke kaart met de vlinders op de mooie achtergrond. Erg mooi gemaakt, groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kleurrijke pagina Monique met genoeg vlinders. Leuk dat je met Brusho hebt gewerkt, geeft inderdaad een verrassend effect.
Veel plezier vandaag.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Om met maar te schrijven in dezelfde woorden dan die van jou, dit is een echte Monique. Prachtig.
Geniet van de F1 en Fender.

Groetjes Hermien

Martha zei

Wat mooi Monique
Prachtige kleurrijke pagina, wat leuk dat je met brusho hebt gewerkt komt heel goed tot z'n recht leuk met al die vlinders
Liefs Martha

Colien zei

Het is echt een prachtige artjournal-pagina, gaaf al die kleurtjes!
grtz Colien

Ellen zei

Schitterende creatie…ik hou ervan!
Prachtige kleuren en mooi gelukt met de Brusho!
Succes met je baan hoor, leuk!
Groetjes Ellen

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...