maandag 24 juli 2023

Fijne verjaardag!

 Hallo,

hier ben ik alweer. Zo zie je me bijna nooit en nu 2 keer in een week. Soms komt het zo uit. En ik zal eerst met mijn nieuwtje komen. Ik heb het al wel aan veel mensen verteld. Te enthousiast....hahaha.... Ik ga weer aan het werk! 30 Jaar geleden ben ik gestopt bij mijn eerste werkgever als verkoopster in een banketzaak. Ik was toen zwanger van Kevin en daardoor werd mijn jaarcontract niet verlengd. Ik heb daar lang met plezier gewerkt. 

Nu kwam er een vacature van een brood en banketzaak vrij bij de concurent een dorp verderop. Zal ik wel...., zal ik niet...., ben toch te oud, lig er al te lang uit (20 jaar) en had nog nooit een sollicitatiebrief geschreven. Maar na overleg met Geert en 2 vriendinnen heb ik gewoon een leuke brief geschreven en 2 dagen later kreeg ik een telefoontje of ik op gesprek wilde komen. Ja, natuurlijk wil ik dat! Wanneer kun je? Nou, direct wel, zei ik. Kom er dan maar aan.....hoe snel wil je het hebben...hahaha. We hebben een half uur gekletst en daarna was het rond. Dinsdag 1 augustus voor de vorm een dagje meedraaien en dan halverwege september mag ik beginnen. Elke donderdag, vrijdagmiddag en om de week de zaterdag. Ik heb er zo'n zin in!! Ik moest natuurlijk wel gelijk mijn DT weekend in november zeker stellen. Anders was het gewoon niet doorgaan...😂😂😂

Maar dan nu mijn creatie van vandaag. Gisteren was mijn schoondochter jarig en het was haar eerste verjaardag als mama. Dat verdiende een uitgebreide kaart. Het is een mapje geworden met foto's van hun drietjes die gemaakt zijn tijdens een familie-fotoshoot van een paar weken geleden.

Ik hoefde de foto's niet te blurren. Het mapje is gemaakt met een ticketmal van Dutchdoobadoo. Mocht je hem nog niet hebben, heb ik hier het artikelnummer..... 470.713.749

Het papier is van Pronty, Romantic.







Ik heb heerlijk een weekendje aan dit mapje gewerkt. Dit zijn van die leuke projectjes. Vandaag heb ik ook een projectje: Fender. Gisteravond hebben we hem mee naar huis genomen zodat pap en mam even naar Emmen konden naar het jaarlijkse C'est la Vie festival. Ik zou morgen sowieso oppassen, dan kan een nachtje er ook nog wel bij. Van mijn poetsdag zal weinig komen maar dat blijft allemaal wel liggen.

Dank jullie wel dat jullie langs zijn gekomen. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Fijne dag, liefs Monique

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuk kaartje is dit geworden
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met je nieuwe baan leuk hoor
wat een mooie creatie heb je gemaakt met het leuke dp en de leuke details
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Gefeliciteerd met je baan! Respect hoor dat je daar (met de fibro) voor wilt gaan.
Ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van je schoondochter.
Wat heb je een prachtig mapje voor haar gemaakt, werkelijk beeldschoon!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooi mapje gemaakt voor je schoondochter Monique en heel waardevol voor haar natuurlijk met die leuke foto's. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, knap hoor. Ik zou ook wel iets willen doen maar met mijn lichaam is dat écht verleden tijd. Blij voor je.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Supermooie creatie voor je schoondochter.
Proficiat met je nieuwe job. Heel wat anders dan knutselen, maar wel heel leuk!
xxx Margreet

Eri zei

Wow, een prachtig persoonlijk fotoboekje, zo gaaf met al die leuke details. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Best wel spannend na zo lange tijd eruit te zijn geweest! In ieder geval veel succes!
En voor vandaag maar lekker genieten van Fender!
Groetjes, Eri

Angélique zei

Oh, wat een leuk nieuws, een nieuwe baan! Gefeliciteerd!
Je hebt een prachtig mapje gemaakt voor je schoondochter, zo mooi met dat papier en de prachtige foto's!
Veel knuffel plezier, geniet van je mooie kleinzoon.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat leuk, een baan voor je. veel succes!
en wat een leuk mapje heb je gemaakt.
groetjes, Alma

Trudy zei

Wat leuk dat je weer een baan hebt gevonden! Heel veel succes, zal best weer even wennen zijn.
Wat heb je een prachtige creatie gemaakt voor je schoondochter, leuk met al die fotootjes!
Groetjes Trudy

Henriët zei

Wat een mooie kaart met de persoonlijke fotootjes. Dat maakt hem extra speciaal.
En dat werken bij de bakker gaat vast lukken. Niet te veel snoepen tussendoor hoor!! En vergeet geen vrije zaterdag in te plannen in april.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Heel gaaf!! Dat kun je geen kaart noemen. Enig albumpje. EN Fender is wel een kleine Kevin, of niet??
Zo leuk dat je weer aan het werk gaat. Ik ben heel benieuwd hoe het je bevalt en of het vol te houden is...
Genieten he, als ze even helemaal voor jou zijn! Ik lig hier af en toe in een deuk!

Sarah zei

Ik lees hoe blij je bent met je nieuwe job, het leek als het zo moest zijn, zo vlot verliep alles. Veel succes.
Mooie creatie en veel plezier met Fender. X

Hermien zei

Dat was nog eens een leuk nieuwtje een nieuwe baan voor Monique ik hoop dat het je goed gaat bevallen. En dan het album een super mooi project waar je tijdens het wel volop van genoten hebt, en de jarige job zal ook wel in haar nopjes zijn geweest.

groetjes Hermien

Daphne zei

Nou zeg...... WAT EEN LEUK NIEUWS!!!!
Gefeliciteerd, dat ga je vast met héél veel plezier aan het werk.
Je creatie, die je hier kaart zien vind ik ook heel mooi (bijna net zo mooi als het nieuws, hihi), héél wat rood zal hierin zitten, maar dan heb je ik wat..
Het dp is super zeg.

Cinderella zei

Hoi Monique,

Wat leuk zeg van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan
en je kaart is prachtig

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...