woensdag 19 juli 2023

Mijn dagje met Henriët

 Hallo, 

een beetje laat maar niet vergeten hoor Henriët. Ik had ruzie met het RVO. Maar na drie dagen schijnt het opgelost te zijn. Ministeries.....

Maar mijn dag met Henriët is natuurlijk weer heel creatief verlopen. Én heel gezellig!

Ze had op de valreep bedacht dat we een serie labels konden maken en ieder mocht daar zijn eigen invulling aan geven. Bij mij is dat inkt natuurlijk. De bedoeling was om er 3 te maken. Twee had ik al gemaakt en de derde zou ik thuis afmaken. Maar het liep anders.... ik kreeg de vraag van Pronty of ik foto's wilde maken van de nieuwe aankomende storage collectie. Maar ik moest alles nog in elkaar plakken en verven. Uiteindelijk gelukt maar geen tijd meer om de 3e label af te maken.

Hieronder zie je het grootste label. Ik had de natuur als onderwerp. Met 4 kleuren inkt gewerkt en vlinders en andere beestjes.


De kleinere heb ik ook wat lieveheersbeestjes gebruikt maar daar was het onderwerp bloemen. De klaproos.


En hieronder zie je ze nog een keer met z'n tweetjes.


Door de kastjes, het oppassen op Fender en ander nieuws (dat horen jullie later) ben ik er niet aan toegekomen een derde te maken. Ook nu heb ik het druk. Ik ga vandaag naar mijn zusje. Die gaat sinds een paar maanden naar de dagbesteding voor Niet aangeboren hersenletsel en daar is ze aan het kaarten maken geslagen. Ik lag me de buutse uut! Ze vond altijd wel leuk wat ik maakte maar daar zou ze zelf écht nooit aan beginnen. Nu heeft ze volgende week woensdag Christmas in July georganiseerd op de dagbesteding. En mag ik vandaag stansjes draaien. Hoe raar kan het lopen!

Kijken jullie ook bij Henriët? Zij heeft ook hele leuke labels gemaakt en weer heel anders dan die van mij.

Ik ga naar Meppel en zie jullie gauw weer. Dank voor alle leuke reacties! Ik geniet er heus van!

Liefs Monique

14 opmerkingen:

Trijntje zei

prachtige labels heb je gemaakt.! Groeten Trijntje

Sarah zei

Wat leuk! Heel kleurig. Ik lees dat jij ook wat op sukkel bent, dat heb ik precies wat gemist, veel sterkte met je herstel x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie labels met de mooie gekleurde achtergrond en de leuke vlinders
groetjes ellen

VoormeKaartje zei

Wow prachtig. De labels lijken zo vrolijk.

Hermien zei

Prachtige labels Monique. Wat leuk dat je je zus mag een helpende hand mag bieden bij het maken van kaartjes. En wat leuk dat ze waar ze het wel kon waarderen dat kaarten maken maar er zelf niet aan zou beginnen en nu toch wat anders ligt.


Groetjes Hermien

Angélique zei

Oeh, wat een gave labels, in échte Moniquestijl, heel kleurrijk.
Wat lief dat je voor je zusje gaat stansen, ze moet vast nog heel lang van je horen dat ze nooit kaarten zou gaan maken, hihi.

Nynke zei

Wat zijn je labels prachtig geworden! Zo heerlijk kleurrijk, daar wordt een mens echt vrolijk van!
Groetnis Nynke

Eri zei

Wow, je labels zijn supermooi, en lekker kleurrijk!
Groetjes, Eri

Simone zei

Was fantastisch gezellig lieve zus ❤️❤️🌺🌺❤️❤️

Daphne zei

Wat een mooie, wauw.
Hele mooie kleuren combinatie!!
Zo leuk om te lezen hoe je ze gemaakt hebt.
Ik ben wel heel erg benieuwd naar je nieuwtje trouwens, maar ik wacht wel geduldig af.

GerJanne zei

Schitterend zijn ze Monique!. Ik vind ze zo kleurig en ik word er blij van.
Je maakt me nieuwsgierig naar je nieuwtje dat we binnenkort te lezen krijgen. EN wat een mop van Simone! Ik ben reuze benieuwd hoe het was! En wat voor soort kaarten zij dan leuk vindt om te maken! Misschien heb je foto's gemaakt?

Martha zei

Mooie kleurrijke labels Monique
Wat grappig dat je creativiteit over is geslagen op je zus
Veelbplezier, liefs Martha

Kaartenkraam zei

Wat een mooie labels, prachtige kleuren heb je gebruikt!

groetjes van Ank

Colien zei

Prachtige labels, erg mooi!
De kleuren spatten van het scherm af...
grtz Colien

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...