zondag 9 juli 2023

Kom laten we de bloemetjes buiten zetten!

 Hallootjes,

houden jullie het een beetje vol met deze temperaturen? Ik heb gisteren heerlijk op mijn hobbykamer zitten knutselen. Lekker bij de airco. Tegen 15.00 uur kwam Fender. Een nachtje bij opa en oma logeren. Het manneke krijgt tandjes..... Wat gaat het snel. Nu zelfstandig zitten, straks kruipen en dan lopen... veel te snel. Maar back to bussiness....de reminder voor Knutsels en Kadootjes

Ik heb deze keer mijn achtergrondpapier zelf gemaakt. De bloemetjes in de achtergrond heb ik gebruikt als centerpiece. Maar dan met chipboard. Uit de Romantic collectie van Pronty.

Jullie hebben nog 3 weken om ook gezellig mee te doen. Het wordt de komende week wat koeler dus wie weet vinden jullie nog een gaatje om ons blij te maken met een mooi kaartje.



Vandaag staat er niet zoveel op het programma. Tot de middag hebben we Fender. En vlak voor de F1 komt Laura. Dan hebben we iedereen weer gehad. Een gemoedelijke en gezellige zondag. Niet te druk maken met deze hitte. Ik hoop dat het onweer en hagelbuien mee valt. We gaan het zien. 

Wil je met de challenge meedoen, klik dan HIER.

Lieve groetjes,

Monique

12 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie zelfgemaakte achtergrond en de leuke details erbij
Ik heb ook lekker zitten knutselen gistermiddag gelukkig is de zon bij ons tot een uur of 4 aan de voorkant dus kan ik lekker achter aan de tafel zitten.
gezellige dag
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Ja, jij kan dat zo goed een zelfgemaakte achtergrond maken wat een prachtige kaart maakte je weer!!!
Gezellig hoor Fender voor een nachtje en ja voor je het weet stapt ie vrolijk rond hihi Fijne zondag en F1 vanmiddag!
Zomergroetjes van Gerie

Hermien zei

Prachtige reminder Monique, gezellig zo'n loge bij opa en oma. En met airco in huis is het zeker te doen, ik moet me toch al rustig houden met mijn knie dus het is wel uit te houden binnen.

Groetjes Hermien

Angélique zei

Wat een gave kaart, mooi met deze felle kleuren. Dankjewel voor de inspiratie, ik ben nog een beetje zoekende, al heb ik wel al wat ideeën in mijn hoofd.
Fijne zondag, geniet van je kleinzoon en je kinderen, ga ik vandaag ook doen.

Diny zei

Prachtige fleurige kaart Monique!
Het is wel warm ja....gisteren waren we op de boot van de buren....dat was wel lekker op het water!
Vandaag een beetje in en om huis vertoeven zodat we naar binnen kunnen als het slechte weer losbarst!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Eri zei

Wow, een prachtige kleurrijke kaart.
Groetjes, Eri

Daphne zei

Dit is echt weer een kaart van jou.
Heel mooi.

Inderdaad, niet teveel drukte vandaag een hopen (!!!!!) dat het noodweer uitblijft.

Trijntje zei

Wat een mooie vrolijke kaart.met de prachtige achtergrond. Die heb je weer geweldig mooi gemaakt. Leuk met de rode bloem er extra op. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Volgens mij valt het mee bij jullie en ons met de regen... in Zwolle hadden ze en heleboel water!
Je kaart is prachtig en dat was natuurlijk heel slim om je eigen DP te maken! Genieten he, zo'n kleintje. En ja, het gaat snel hoor! Wij hebben nu een peuter als kleinzoon...

Martha zei

Prachtige vrolijke kaart Monique
Wij waren in Schagen afgelopen weekend net toen de motorrace was afgelopen begon de regen met het naar huis gaan hebben we de buien achter ons gelaten en hier in Hooge Zwaluwe was niets aan de hand
Liefs Martha

Josje zei

Mooi Monique in deze warme kleuren mooie achtergrond gemaakt hoor
Groetjes Josje

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kaart in schitterende kleuren.
De achtergrond heb je geweldig mooi gemaakt!

groetjes van Ank

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...