zondag 25 juni 2023

Bloemen van mijn lieve meiden en een label

 Hallo, 

houden jullie het nog een beetje vol in de warmte? Hier gaat het wel. Alleen de regen is een beetje raar verdeeld. Wij hebben maar 18 mm regen gehad. Als ik dan hoor wat er in de rest van het land is gevallen.... Ik wel wat geknutseld deze week. We gaan morgen op vakantie en ik moest nog wat kaartjes maken die ik kon inplannen.

Onderstaande kaart heb ik gemaakt tijdens een live voor de Boekenvoordeel afgelopen woensdag. Met natuurlijk Pronty spulletjes. 


De Romantic style collectie van Pronty. Ik word er echt romantisch van....hahaha. De lijn is prachtig!

Ik kreeg afgelopen maandag een bos bloemen per post..... Ik was er helemaal beduusd van. En géén idee van wie de bloemen kwamen. Toen ik de doos openmaakte en een briefje erin vond, werd het wel duidelijk en schoot ik vol. De bos bloemen kwam van mijn lieve DT meiden. Hoe superlief was dat!



Voor de 10 jaar Knutsels en Kadootjes! Dank jullie wel lieve meiden! We gaan nog heel lang door!

Het wordt warm vandaag. Dus ik kom weinig buiten denk ik. Maar dat komt goed uit. Dan kan ik onze koffer gaan inpakken voor morgen. Dan gaan we een weekje naar Overloon vakantie vieren. Zin in! Ik ben er nog steeds niet uit of ik ook knutselspullen mee ga nemen. Misschien is een weekje zonder ook wel eens fijn....

Voor nu stop ik er weer mee en ga met Bowie lopen. Genieten voordat het te warm wordt. Allemaal een hele fijne dag gewenst, liefs Monique

13 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een lief en attent gebaar van je DT meiden!
Mooi label heb je gemaakt.
Geniet van je vakantie!
xxx Margreet

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een lieve verrassing van je DT meiden.
Mooi bos lekkjer van genieten!

Het is mij ook te warm buiten, nu nog even in de schaduw en
dan ga ik naar binnen. Ben jaloers op je 18mm water.

Je label is prachtig Monique😍.
Geniet van je weekje weg.

Groetnis fan Ina

Angélique zei

Ah, wat lief van de dt-dames! Wel jammer dat je nu op vakantie gaat en niet van de bloemen kan genieten, al is vakantie ook heel fijn. Veel plezier!
Je label is erg mooi geworden, knap gedaan!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label heb je gemaakt met de leuke details
mooie bloemen heb je gehad lief van de meiden
fijne vakantie
groetjes ellen

!neke zei

Leuk je label ...
En wat super lief die bloemen. !!!
Geniet ervan !
Groeten Ineke

Diny zei

Wat een prachtig label heb je gemaakt met je Pronty spulletjes Monique.....heel er gaaf gedaan!
En wat lief van de meiden om je een prachtige bos bloemen te sturen....een leuke verrassing!
Lieve groetjes en geniet van jullie vakantie,
Diny

Ellen zei

Prachtig label laat je zien…supermooi gemaakt!
En wat een supermooi boeket kreeg jij zeg…wow en heel lief!
mijn kids waren ook in overloon, erg leuk dus veel plezier en geniet maar zonder knutsel spullen, is ook wel ff fijn haha misschien krijg je afkickverschijnselen!🙈
Groetjes Ellen

Martha zei

Wat leuk en lief zo'n spontane verwennerij, Monique
Prachtige bloemen heb je gekregen!
Leuk label heb je gemaakt zeg
Ha overloon is mooi vlabij de Drunense duinen, echt de moeite waard!
Fijne tijd, liefs Martha

GerJanne zei

Verrassingen zijn altijd leuk, toch??
En je label is supermooi!
Heel fijne vakantie... we merken wel of je toch wat te knutselen bij je had! EN anders lekker de blogs bezoeken als je tijd hebt...
Ze kennen jullie daar al in Overloon denk ik. 😁

casa crea d' emilia zei

Hey Monique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt prachtig.
Wat een lief gebaar van je DT meiden. Heel mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Leuk zeg, het label.
Heel mooi, dat romantische.
En de bos bloemen, wat lief!!!!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve, fleurige verrassing van je dt meiden. Een heel mooi boeket Monique. Je hebt een hele mooie creatie met die mooie spulletjes gemaakt, hier houd ik wel van.
Alvast fijne vakantie gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk label heb je gemaakt Monique. En de verrassingen zijn altijd het leukste...je hebt in ieder geval een paar dagen nog kunnen genieten ervan. Overloon was onze eerste DT weekend ? Geniet in ieder geval nog even van de omgeving, het heerlijke niets moeten en alles mag...Liefs Ingrid

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...