zondag 18 juni 2023

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo lieve allemaal,

GerJanne heeft jullie in het winnaarsbericht al bedankt voor de mooie kaarten en de vele lieve reacties op onze voorstelrondjes. Hartverwarmend! Ik wil jullie ook nog een keer hartelijk bedanken. Ik had nooit gedacht dat het blog nu nog zou bestaan maar met zo'n team om me heen knallen we gewoon door! En alle winnaars natuurlijk van harte gefeliciteerd!

Vandaag natuurlijk weer een nieuwe challenge voor jullie. Ik denk dat jullie hier wel mee uit de voeten kunnen. We willen een kaart zien waar bij het centerpiece geïnspireerd is door het achtergrondpapier. Klinkt ingewikkeld maar als je de kaarten ziet snap je het wel.

Dit is mijn kaart geworden:


Ik heb gekozen voor het varkentje in het achtergrondpapier. Het papier is van SU en het varkentje van CraftLab. En de kaart heb ik gemaakt voor Fender, die afgelopen 1 juni een half jaar oud was. Elke maand krijgt ie een kaartje totdat ie 1 jaar is. Het is zo'n lekker ding. Begint nu door te krijgen dat er lawaai uit zijn mond komt en is altijd vrolijk! Maar als ie aan eten toe is, dan berg je maar, dan gaan de decibels omhoog en stopt ie niet eerder dan dat ie z'n eerste hapje aanziet komen.


De prijs voor deze challenge mogen jullie uitkiezen op de prijzenpagina. En deze keer loopt de challenge 6 weken. I.v.m. de vakantieperiode. Hij loopt tot vrijdagavond 28 juli 23.55 uur.

Doen jullie weer gezellig met ons mee? Klik dan op KNUTSELSENKADOOTJES.

Wij (Geert en ik) gaan eind juni een weekje naar het mooie Brabant en daar rondtoeren met onze cabrio. Het belooft nog steeds prachtig weer te worden.

 Daarna start ik met een revalidatietraject vanwege de fibromyalgie. Ik ben afgelopen week naar de reumatoloog geweest omdat ik bijna niet meer kan lopen van de pijn in mijn heupen en knieën en bang was voor artrose. Dat is het niet maar de fibro is op de top van pijn geven. Er is geen pees/spier meer in mijn lichaam die niet ontstoken is en op de top van spanning staat. Ik slaap niet of nauwelijks meer van de pijn ondanks de tramadol. Het is jammer dat ik allergisch ben voor Diclofenac en alles waar dat inzit. Anders kon ik ontstekingsremmers krijgen. Maar dat durft ze niet aan. We gaan wel proberen de Tramadol af te bouwen.  Nu ik eindelijk een goede reumatoloog heb gevonden die mij serieus neemt en niet overal spuiten in wil drukken, ben ik wel opgelucht en hoop dat het revalidatie traject me helpt om weer in beweging te komen. En dat ik straks gewoon met Fender kan spelen. Dit is geen zielig verhaaltje hoor en je hoeft er ook niet op reageren maar het is voor mij hopelijk het beginpunt naar BETER.... Dan kan ik het nog eens teruglezen.

Voor nu een hele fijne zondag gewenst! Geniet van het mooie weer en van elkaar.

Liefs Monique

10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke varkentjes dp en het grote varkentje erop
wat een mooie foto van Fender
veel plezier op je vakantie in Brabant en daarna heel veel sterkte met je revalidatie voor je fibromyalgie, gelukkig kan ik wel tegen diclofenac ik heb het al jaren in combinatie met oxycodon kom er niet meer van af maar ik kan er mee functioneren met goede en slechte dagen. wat is het toch een rot ziekte.
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke kaart voor dat vrolijke ventje! Alvast een fijne vakantie en veel succes en sterkte met je revalidatie traject.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Wat een vrolijke kaart maakte je voor vrolijke Fender! Leuk met al die varkentjes.
Heel veel sterkte met de pijn, afschuwelijk om bij elke beweging elke spier te voelen. Diclofenac is een gemeen goedje, ik ben er ook allergisch voor. Hopelijk brengt de vakantie je wat ontspanning. Plak vooral een foto van Vrolijke Fender op het dashboard, dat verhoogt de vreugde. Fijne vakantie!

Ellen zei

Erg leuk kaartje heb je gemaakt voor jullie kleine Fender…leuk ventje hoor, het gaat hard hè!
Fijne vakantie gewenst en daarna veel sterkte met de therapie, hoop dat je snel verbetering gaat voelen!
Groetjes Ellen

Margreet zei

Wat een enige kaart met die leuke varkentjes voor de kleine Fender. Wat een heerlijk joch is het. De vrolijkheid spat uit zijn oogjes.
Fijne rondtoer door Brabant en de koffie staat klaar hoor!
Heel veel succes met het revalidatietraject. Fijn dat je nu een reumatoloog gevonden hebt die je serieus neemt.
Maar eerst: genieten van je vakantie!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hé Monique, wat een heerlijk ventje die Fender, het is te zien dat er pit in zit hihi. Je hebt een leuke varkentjes kaart voor hem gemaakt, heel vrolijk. Fijne toer in Brabant en heel veel succes met je gezondheidstraject. Ik red het meestal met Diclofenac maar wel met maagbeschermers en verder aanpassen, aanpassen. Ik ben wel heel blij met mijn scootmobiel, mijn wereldje is weer iets groter ;)
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Wat een leuke kaart en wat een leuk idee om Fender elke maand een kaart te sturen!
Heerlijk koppie heeft hij toch.
Ik vind dit een hele leuke challenge en ik vind je kaart super lief, met dat kleine varkentje.
Ik hoop zo ontzettend voor jou dat de revalidatie zijn vruchten af zal werpen.
Eerst genieten van jullie vakantie en daarna starten met beter worden!

GerJanne zei

Ja ik wist het.... in de ban van....
Je kaart is superleuk! EN wat naar dat het lopen door de pijn in je heupen zo moeilijk gaat! Ik zet de duimen in turbostand voor de revalidatie!!!

Trijntje zei

Wat heb je een mooie kaart voor Fende gemaakt. En wat een vrolijke jongen zie ik op de foto. Wat jammer dat je bijna niet meer kan lopen en veel pijn hebt. Heel verstandig om te gaan revalideren… Hopelijk heb je nog een heel leven te gaan en heb je er profijt van… Heel veel sterkte met het revalideren. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een leuke kaart voor Fender! Zo leuk dat je hem iedere maand een kaart stuurt! Leuk om ze straks allemaal bij elkaar te zien.
Fijn dat je nu een goede reumatoloog gevonden hebt (ik zei het al he). Hopelijk gaat de revalidatie opleveren wat je er van verwacht. Succes!
Groetjes van Henriët

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...