dinsdag 13 juni 2023

Mijn knutseldate met Henriët

Een hele goeiemorgen!

Het is warm maar ik kan het nog steeds goed koel houden in huis dankzij de airco. Lukt het jullie ook een beetje? Ik moest gistermorgen nog live voor HobbyVision en dat heb ik in de keuken gedaan. Daar is het een stuk koeler dan op mijn hobbykamer. Toen Henriët bij me is geweest was het 1 van de eerste warme dagen geloof ik. Toen was het nog te doen. En we hebben weer wat leuks gemaakt!

We zijn aan de slag gegaan met Pronty's nieuwe collectie Romantic. Die was toen nog niet verkrijgbaar in de winkels. Inmiddels wel. Dit is mijn creatie geworden. 


 Het is een artjournalpagina maar je kunt deze technieken ook heel goed op een kaart gebruiken.


 

Het koste even moeite om op gang te komen maar uiteindelijk hebben we allebei iets afgekregen. Kletsen is natuurlijk ook heel erg belangrijk! En dat kunnen we wel. Zijn jullie benieuwd wat Henriët heeft gemaakt? Vast wel...KLIK dan HIER. En ben je de laatste tijd niet bij haar langs geweest dan moet je toch eens 2 berichten naar beneden scrollen. Daar staan in het bericht prachtige foto's van papavers en andersoortige veldbloemen.

Een nieuwe date staat alweer. Gisteravond heb ik een rondje reageren gedaan op het challengeblog. Ik heb al heel veel mooie kaarten voorbij zien komen. Maar er kunnen er nog wel een paar bij. Doen jullie nog gezellig mee? Dat kan nog tot en met vrijdagavond 23.55 uur.

Voor nu, geniet van het mooie weer en elkaar!

Lieve groetjes, Monique


10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi pagina met he de mooie achtergrond in de vrolijke kleurtjes en de leuke details
groetjes ellen

Henriët zei

Het was weer een erg gezellige dag! En bijkletsen is ook erg belangrijk.
Jouw pagina is in het echt nog mooier. Ik geniet altijd als ik zie hoe jij laag na laag weet aan te brengen en er dan zo'n mooi resultaat ontstaat.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Wat een schitterende kleuren heeft je mooie kaart Monique xx

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden ! mooi
grtjs,martina

Daphne zei

Ik vind het prachtig!!
Heel anders dan Henriët heeft gemaakt en toch kan je zien dat jullie dezen spullen hebben gebruikt.
Ook jij gebruikte een mooie tekst!!
De kleuren vind ik héél mooi.
Romantische uitstraling, klopt bij wat je gebruikt hebt😉

Eri zei

Een prachtige kaart met een explosie van kleuren.
Groetjes, Eri

Martha zei

Hele mooie kaart Monique
Mooie kleuren en mooie techniek
Ja we hebben nu ineens zomer, wij hebben geen airco maar goede zonwering en in de vroege morgen lekker alles opendoen voordat de zon eris
Fijne ddag liefs Martha

Scraptastisch zei

Goedemorgen Monique,
Ik heb eerst gezellig onder het genot van een kopje koffie jouw mooie you tube filmpje bekeken! Wat veel leuks van pronty en je layout die je hier laat zien is super nice geworden maar ook de kaart in het filmpje!!! Hier is het een sauna maar buiten goed te doen! Ik ben in fases bezig voor K&K en zit nu buiten om alles in elkaar te lijmen en hoop het morgen te plaatsen want natuurlijk wil ik mee doen met deze mijlpaal!
Het is nu heerlijk zomer weer en minder warm.
Fijne dag vandaag,
xx Gerie

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. De kleuren zijn prachtig.Groeten Trijntje

VoormeKaartje zei

Heel erg mooi gemaakt! zulke mooie details.

Kleurenexplosie

 Hallo lieve volgers, dank voor jullie lieve reacties op mijn vorige post. Ik heb mijn best gedaan om bij jullie langs te komen maar het is ...