zondag 21 mei 2023

Hartelijk gefeliciteerd bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

vanaf een zonnig Ameland. Laura en ik hebben ons jaarlijks moeder/dochter weekendje. En dit keer zitten we op Ameland. We hebben alles bij ons. Winter en zomerkleding. En we hebben het allemaal al aan gehad. Maar wel de hele dag zon! Gelukkig maar....

Maar ook begint vandaag een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. En voor mij is dit een speciale, ook voor het team natuurlijk. Maar 10 jaar geleden ben ik dit challengeblog begonnen. De eerste paar challenges alleen maar al gauw heb ik GerJanne en Ingrid erbij gevraagd. Antoinette is nog een paar jaar DT lid geweest. En een jaar of 2 later was het team compleet met Nelly, Hermien en als laatste Colien. Ik ben superblij met mijn meiden. We zijn inmiddels vriendinnen geworden en hebben afgesproken dat we in goede gezondheid onze weekendjes blijven doen. Ook al komt er een rollator aan te pas. Maar daarover later meer. Dat lezen jullie op het challengeblog.

Nu eerst de challenge. We vragen een kaart of creatie met daarop VAN HARTE GEFELICITEERD!  Mag met een 10 erop, is niet verplicht.

Mijn voorbeeldkaart is er eentje met een 3D plaatje. Daar ben ik mee begonnen. Plaatjes knippen. Deze heb ik niet geknipt maar kant en klaar gekocht 😉. De bloemetjes die erop zitten heb ik wel zelf gemaakt met de nieuwe bloemenstansen van ECD. Vroeger deed ik dit met de ponsen van Nellie Snellen. Die blauwe. Eerst stansen dan embossen. Ik gebruik ze nog wel eens.


De donkere bloemetjes zijn van cardstock, de rest van stempelpapier en gekleurd met Barn door distressinkt. En de blaadje met Mowed Lawn en Forrest moss.

En ik zie, nu ik dit typ dat er geen hartelijk gefeliciteerd op staat....hahaha. Wat dom! Maar ik denk dat de bedoeling wel duidelijk is met de bloemetjes buiten zetten.

Jullie kunnen meedoen tot en met 16 juni 23.55 uur. Angela van Mijn Hobbyhonk stelt deze ronde een prijs beschikbaar.

Ik ga vandaag met Laura op de fiets naar de Oerd en daar proberen mooie plaatjes te schieten. En mijn hoofd leeg laten waaien. Soms moet dat even. En daar is Ameland heel geschikt voor.

Houd Knutsels en Kadootjes in de gaten. De komende 3 weken op vrijdag staan er leuke berichten met een give-away van 3 hele leuke sponsors. Meer vertel ik niet 😉

Liefs Monique

11 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!! en proficiat met je 10 jarig jubilee
Very nice
Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met het jubileum 10 jaar
wat een mooi kaartje heb je ervoor gemaakt met de leuke kikker die het feest op leukt
nog veel plezier op ameland
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

van harte gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan van K&K.
gr alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met het 10 jarige bestaan van K&K Monique en ik hoop dat jullie het nog vele jaren volhouden. Je hebt een vrolijke inspiratie-kaart gemaakt met mooie bloemen. De leuke kikker heeft ook cadeautjes bij dus met die felicitaties zit het wel goed. Veel plezier nog samen met Laura.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Proficiat met het 10-jarig jubileum van K&K en nog vele jaren toegewenst. Leuke kaart heb je gemaakt.
Veel plezier tijdens het moeder-dochter weekendje.
xxx Margreet

!neke zei

Heel mooi !!!!!
En congrats met het 10 jarig bestaan !
Groeten Ineke

Angélique zei

Van harte gefeliciteerd met je jubileum!
Er staat geen "hartelijk gefeliciteerd" op je kaart, maar zo'n grote laagjes taart met kaarjse neem je toch niet zomaar op een doorsnee dag? En hij heeft nog een cadeautje mee ook, dus duidelijk een felicitatiekaart. En nog een heel leuke ook!
Veel plezier nog op Ameland met je dochter.

Martha zei

Wat een leuke kaart Monique
zo schattig met dat kikkertje en leuke bloempjes
Ha wat gezellig jullie uitwaai weeekend, geniet ervan!
liefs martha

Daphne zei

Van harte gefeliciteerd!
10 jaar, waar blijft de tijd?!
Ik vind K&K altijd een héél erg leuk blog, héél gezellig om te lezen en super leuke challenge altijd.
Ik ga zeker de komende 3 weken steeds even kijken, want ik ben al lang volger, maar ben toch wel heel benieuwd naar de achtergrond van jullie bestaan, hihi.
Geniet met Laura op Ameland, mooi eiland en zeer geschikt om even helemaal tot rust te komen en weg te zijn.
Oh en je kaart...... het is een beauty vind ik.

Scraptastisch zei

Lekker gehad op Ameland? vast wel!😊 Tien jaar K&K en toen werden kaartjes nog heel anders gemaakt hè, wat zijn er veel materialen voor omns uit gekomen waarin een ieder zich naar hartelust kan uitleven! Met dit gezellige DT houden jullie het vast nog jaren vol, hoop ik! Altijd afwisselende challenges en voor ieder wat wils! Mooi kaartje heb je gemaakt en wat zijn die mini bloemetjes enig van ECD hè!
Heel veel plezier van deze feestmaand en geniet overal maar lekker van!
xx Gerie

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan. Echt super! Dat doen jullie goed. Prachtige is je kaart! Spat van het beeldscherm af zo mooi van kleur en geweldige bloemen.
Ook hier dankjewel voor je Tag erg mooi ook en ik was de 29e jarig ;)
Groetjes ANita

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...