zondag 23 april 2023

Nieuwe sketchy challenge bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo,

vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Deze keer vragen we om een kaart met een sketch. Hieronder staat ie. Hij is niet moeilijk. Ik gebruik een sketch vaak als ik geen inspiratie heb. Gelukkig gebeurt dat niet snel....hahahaha..

Ik ben een beetje vrij met de sketch omgegaan. Ik heb hem gespiegeld en het varkentje en de eend zijn mijn cirkels. Zo kun je dus ook met inkt enzevoort een sketch maken.


Doen jullie gezellig mee? Onze sponsor deze keer is de Egel met een mooie prijs. De challenge loopt tot en met vrijdag 19 mei 23.55 uur. Je mag met 2 kaarten meedoen. KLIK HIER als je ook de mooie uitwerkingen van onze gastdesigner Hetty en mijn teammaatjes wil zien.

Vandaag komen we met het hele team bij elkaar in Eethen bij Colien. Super veel zin in! Even weer bijkletsen en creatief bezig zijn. Bowie is 2 daagjes naar het pension. Kan ie alvast wennen aan de vakantie periode. 
Ik ben momenteel heel weinig op het blog te vinden. Ik heb het druk met Pronty en HV en vooral met Fender. Ik pas geregeld op en dat vind ik heerlijk. Moet alleen weer een balans zien te vinden tussen alles. 
 
En een lichaam dat meewerkt. De laatste maanden slaap ik bijna niet van de pijn waardoor ik 's middags echt naar bed moet anders red ik de avond niet. Ik heb slaapmedicatie voorgeschreven gekregen maar dat helpt ook niet. In mei start ik met een nieuwe therapie. Hopelijk levert dat wat op. 's Nachts wakker liggen is het ook niet echt en de pijn ook niet. Zo, nu weer genoeg geklaagd! Kop d'r veur en doooooooor!!!!
 
Fijne zondag en een nieuwe week 💕💕💕💕💕
 
Liefs Monique



6 opmerkingen:

Freubelmina zei

Je hebt de sketch echt op jouw eigen manier uitgewerkt Monique, knap en prachtig!
Herkenbaar de klachten die je omschrijft 😉 Een hele fijne dag gewenst met z’n allen xx

Daphne zei

Leuk!!
Wat een leuke eend en varkentje!!
Hihi, hier word ik echt vrolijk van.
Mooi dat je veel geel gebruikt hebt dat is, vooral in het voorjaar, erg leuk.
Je mag best even klagen hoor, want slecht slapen en een lichaam wat niet meewerkt is zó vervelend.
Maar vandaag iets leuks!! Geniet ervan

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch geweldig hoe alles erop hebt verwerkt de mooie achtergrond met de leuke kleurtjes en tekst en supergave stempels
heel veel sterkte gewenst met je klachten slapeloosheid is niet niks
gezellige dag vandaag met de dames
groetjes ellen

Angélique zei

Een geweldig leuke kaart met die grappige beesten en de vrolijke kleuren heel leuk gemaakt.
Je hebt heel leuke bezigheden, maar het is niet leuk dat je lichaam je zo belemmert in het genieten, hopelijk helpt de nieuwe therapie.

Martha zei

Wat een keuke kaart heb je gemaakt, Monique
En wat gezellig dat je vandaag naar Eethen gaat, dat is niet ver bij mij vandaan een hele mooi streek vind ik!
Geniet ervan en hopelijk knap je weer wat op want slecht slapen en pijn hebben is niet fijn, zachtjes uitgedrukt
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat herken ik toch steeds waar jij mee struggelt, hier hetzelfde verhaal wat betreft pijn en slecht slapen maar ook het gedeelte " kop d'r veur en deurrrr" hihi. Over koppen gesproken, wat een leukerds op je vrolijke inspiratie-kaart Monique. Gezellig zo'n team uitje.
Lieve groetjes Miranda

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...