zondag 9 april 2023

Nieuw in de herhaling bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

Vandaag de reminder voor Knutsels en Kadootjes alweer. De tijd vliegt en ik moest nog een kaartje maken. We zijn op vakantie in Holten en ik heb hier een kaartje gemaakt. Daardoor is de foto niet zo als ik hem graag zou zien maar het is behelpen. De hele week mooi weer en op het moment dat ik de foto wil maken is het overal nat. Maar de bedoeling is duidelijk. Een verhuiskaartje is het weer geworden. Niet heel creatief maar ik had huisjes dus was de keuze niet moeilijk. Het designpapier is van Pronty. De Scandinavian Style.


Ik heb dit bericht voorgeprogrammeerd. Vandaag (vrijdag) komen ook de kinderen. Zaterdag 8 april zijn we 35 jaar getrouwd en al 41 jaar samen. Dat moet gevierd worden! Zelf hebben we afgelopen week de Holterberg verkend, Holten zelf natuurlijk, Rijssen 😊 en Deventer. Schitterend mooi weer tot nu toe behalve vrijdag (vandaag).

Ik wil jullie bedanken voor jullie berichtjes iedere keer weer. Ben daar heel blij mee. En ook hele fijne paasdagen gewenst!

Liefs Monique


12 opmerkingen:

Henriët zei

He vakantieganger! Wat heb je een leuke kaart gemaakt. Mooi die nieuwe papiertjes van Pronty. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Zo'n mijlpaal moet gevierd worden inderdaad!
Groetjes van Henriët

Martha zei

Mooie kaart, Monique
Heerlijk op vakantie geniet ervan!
Fijne paasdagen, liefs Martha

Freubelmina zei

Gefeliciteerd met jullie jubilea veel plezier met z’n allen, heerlijk!
Je kaartje is erg leuk xx

Scraptastisch zei

Ships ben jullie gister vergeten te feliciteren met juĺie trouwdag 🙈 alsnog van harte gefeliciteerd!!!!🥳 🎊Jullie genieten vast met elkaar!! Mooie remember kaart Monique en feest maar lekker door!!!
Fijn weekend verder en paasgroetjes van mij 🌷🌷🌷

!neke zei

Als nog gefeliciteerd !!!!!
Mooie reminder !!!!
Fijne Pasen !
Groeten Ineke

VoormeKaartje zei

Wow! Wat een prachtige kaart een erg leuk model.
Gefeliciteerd met je trouwdag!!

marja kenter zei

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Monique.
Geniet lekker van deze tijd.

Het kaartje is weer erg leuk.
Liefs en groetjes

Angélique zei

O, jullie hebben ook al een huwelijksjubileum, van harte gefeliciteerd! Heerlijk in Holten met mooi weer, zo keuk dat ook dekinderen komen. Goh, wat moest je nou in Rijssen??? Hahaha! Ik ga over een week een week vakantie vieren in het Oosten, heb nog een cadeaubon voor een zekere winkel in Rijssen dus die wordt ook ingewisseld.
Ik vind je kaart heel erg leuk geworden, knap met beperkte middelen toch zo'n leuke kaart tevoorschijn toveren.

Hermien zei

Prachtig kaartje als reminder Monique, mooie materialen heb je gebruikt. En heerlijk zo'n weekje samen op pad. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum.

Fijn paasweekend,
groetjes Hermien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke reminder Monique en gefeliciteerd met jullie jubileum. Gezellig om er even tussenuit te zijn.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Dit model is zo leuk.
Eigenlijk helemaal niet moeilijk maar het effect is wel heel leuk.
Ik vergeet het meestal, maar moet het toch eens gaan onthouden.
Jullie zijn nu dus vlak bij ons, mooie omgeving hè?!!
Ga maar lekker genieten met je gezin en maak mooie herinneringen.

alma.heijenk@gmail.com zei

nog van harte gefeliciteerd hoor!
mooie easelkaart heb je gemaakt.
gr Alma

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...