maandag 13 maart 2023

Vakjes, vakjes en nog meer vakjes

 Hallo allemaal,

een dag later dan zou moeten maar door omstandigheden niet gelukt. Maar hier dan toch nog mijn bijdrage voor de reminder bij Knutsels en Kadootjes. Superleuk om te zien dat jullie vakjes ook zo leuk vinden.

Ik heb sinds tijden weer eens een stansmal gekocht van MD. Alleen heb ik er alweer spijt van. Ik moet hem minimaal 3 keer stansen voordat ook daadwerkelijk alles is gestanst. En dan moet ik nog wel eens met een mesje de laatste randjes los snijden. Dan ben ik er stiekem al klaar mee. Herkennen jullie dit?

Maar goed het is uiteindelijk gelukt en heb ik deze kaart ermee gemaakt:

Het dessinpapier is van de Paper Boutique en de bloemen zijn van Rubberdance ingekleurd met distressinkt. Een kaart met vakjes.

Hebben jullie de mooie prijs van 't Scrap-Ateljeetje gezien? Een pakketje vol geluk!
 


 Wil je graag meedoen? Klik dan HIER en je komt direct bij de challenge. Klik je HIER, dan zie je de mooie voorbeelden van mijn teammaatjes.

Ik wens jullie een fijne dag. 

Liefs Monique

16 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en de gekleurde bloem past mooi bij het papier!
Groetjes, Caroline

marja kenter zei

Hij is wel erg mooi Monique ook al heb je problemen gehad met die stans. Wat je schrijft is zeker herkenbaar, ik zou er van balen, al met bakpapier ertussen geprobeerd?
Fijne dag en liefs

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie, fleurige reminder Monique.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart met deze mal gemaakt. Zeker verveld als het stansen niet zo goed wil. Misschien kun je de mal een beetje schuin op de plaat leggen…. Dat helpt soms. Begrijpelijk dat je ervan baalt… Succes er toch nog mee. Groeten Trijntje

Martha zei

Ha Monique, wat een leuke vakjeskaart!
Jammer dat de stans niet helemssl goed werkt, wellicht heb je wat aan de bovenstaande tips?!
Fijne dag liefs Martha

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart met de vakjes in leuke kleurtjes. De bloemen gelukkig wel met inkt gedaan. Anders is het ook geen echte Monique he.
Raar dat de stans niet goed werkt. Ik heb je er een appje over gestuurd.
Groetjes van Henriët

VoormeKaartje zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje. Zo jammer dat de mal niet goed werkt.
Hoor het de laatst tijd vaker dat de mallen van MD niet super goed werken. Gelukkig het zelf nog niet gehad.

!neke zei

Super mooi !!!!!
een vervelende stans......brrr....
weg ermee !
Groeten Ineke

Daphne zei

En het is nog wel zo'n leuke stans.
Misschien 2 tips:
Of nog iets tussen je platen leggen (papier of karton), zodat het dikker wordt en meer druk krijgt.
Of mailen naar MD dat je problemen hebt, misschien ligt het echt aan de stans, is die niet scherp genoeg en kunnen ze een nieuwe opsturen.
Het is een hartstikke leuke kaart, zo zonde als je de stans niet meer gaat gebruiken.

Colien zei

Heel mooie vakjeskaart en die gave bloem maakt het helemaal af!
En ja: mallen moeten goed snijden, anders is het niet grappig....
grtz Colien

Nicolette zei

Een hele mooie kaart. Ik heb de mal ook, en bij mij snijdt hij prima uit. Jammer dat dit bij jou niet zo is.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Noem je Fender nu al omstandigheden? ;-)
Je kaart is gaaf, maar ik zou geloof ik ook de winkel of webwinkel even vragen waar je hem gekocht hebt...misschien een productiefout?

Angélique zei

Zo jammer als een product niet voldoet aan je verwachtingen, zeker als je je na lange tijd toch maar weer eens hebt laten verleiden en het nog een vrij dure stans is ook.
Ik had ook eens een stans van MD die niet goed sneed, ik had hem gekocht bij de Egel, mailtje daar naartoe gestuurd en ik kreeg zo een nieuwe die het wel goed deed.
Je hebt er wel een leuke kaart mee gemaakt, leuke combinatie van kleuren en papiertjes.

Sarah zei

Dat is vervelend, maar je kreeg al heel wat tips. Je kaartje werd wel super leuk. Toffe kleuren ook! 😉

Diny zei

Wat jammer dat je zo'n pech hebt met de stans Monique.
Je kaart is uiteindelijk wel heel mooi geworden....maar ik snap dat je ervan baalt!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vakjes leuk dp heb je gebruikt en leuke details
ik heb een machine die je kan verstellen dus heb ik daar niet snel last van
groetjes ellen

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...