zondag 26 februari 2023

Vakjes bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo,

vandaag start er een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. We willen graag vakjes op jullie kaart zien. Een challenge die goed te doen is want er zijn vakjes stansen genoeg. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:

 


De stans is van Sizzix en lag al maanden te wachten in het mandje. Ik heb er mooi achtergrond papier achter gedaan. Op het zelfde papier heb ik een bloem gestempeld van Rubberdance en uitgeknipt. Het zelfde heb ik met de vogel op tak gedaan. Die heb ik verhoogd opgeplakt. Ik heb de stans nog een keer in het wit gestanst en daarvan wat stukjes gestempeld, bewerkt met vintage photo en weer in wat vakjes geplakt. Nog wat spetterstempeltjes gebruikt en de tekst natuurlijk en klaar is mijn kaart.

Doen jullie ook gezellig mee? Ik doe graag nog wat ideetjes op voor de reminder over 14 dagen. 😉

Ik hoop vandaag nog even in mijn knutselhokkie te kruipen. Maar ook Fender en zijn mama komen nog langs om samen even naar een wolfair te gaan. Ik heb hem ook 2 dagen niet gezien hahaha...dus dat wordt weer tijd. Een hele fijne dag gewenst!

Liefs Monique

8 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een mooie inspiratie kaart heb je gemaakt. Helemaal in jouw herkenbare stijl.
De kleuren zijn mooi en passen goed bij het thema op je kaart.
Wat.....?? Al 2 dagen geen Fender gezien, dat kan niet hoor, gauw, knuffelen nu!!
Fijne zijnaad

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi voorbeeld kaartje met de mooie mal, het leuke dp en leuke details
groetjes ellen

Angélique zei

Het is weer een "echte Monique", heel mooi gemaakt! Ik moest wel even zoeken naar je vogel, die zag ik niet direct.
Fijne dag vandaag, geniet ervan!

Ellen zei

Heel gaaf kaartje maakte je…prachtig!
Veel plezier bij de fair met elkaar!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje! Mooie kleur ook. EN 2 dagen niet gezien? Jee, hoe houd je het vol?? Veel plezier, hoor ;-)

VoormeKaartje zei

Wat een pracht kaart. Leuk hoe je de challenge hebt toegepast.

marja kenter zei

Hij is weer Prachtig.
Liefs en een fijne dag verder.

Martha zei

Leuke vakjeskaart Monique
Mooi gemaakt
Hopelijk heb je een fijne dag gehad
Liefs Martha

Doorkijkje of niet?

 Hallo allemaal, vandaag heb ik een pillowbox voor jullie. Voor een collega op het werk heb ik dit boxje gemaakt. Met daarin een giftcard ho...