zondag 29 januari 2023

Roze, rood en oranje bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

bij Knutsels en Kadootjes begint vandaag weer een nieuwe challenge.

Dit keer vragen we Roze, rood en oranje op je kaart.

Deze keer vragen we de combinatie van rood- roze- oranje.
Alle drie de kleuren op 1 kaart/creatie en natuurlijk mag daar best wit of zwart bij maar andere kleuren echt minimaal!

De bloem is oranje, al lijkt ie iets geel. Maar de blaadjes zijn groen en dat mag natuurlijk niet. Dus vergeef mij. Alleen roze rood en oranje plus eventueel zwart en wit.

En als ik kon had ik een nieuwe kaart gemaakt maar dat gaat even niet. Afgelopen woensdagmorgen ben ik onderuit getrokken door Bowie tijdens het wandelen. Mijn rechterenkel gekneusd, mijn knie geschaafd en pimpelpaars maar ook een rib gebroken net onder mijn rechterborst. Ik viel en weet eigenlijk niet hoe maar hoorde iets knappen. Dat is al de 2e keer dat ik op die plek iets breek.

Ik kon bij huis komen. Van alle mensen die voorbij reden is er niemand gestopt. Dan vraag ik me toch af in wat voor wereld wij leven....

Gelukkig heeft de baas van Geert geregeld dat ie naar huis kon. Die was donderdag rond de middag weer thuis. Ik heb zware pijnstillers voor de nacht en eventueel overdag maar die geven weer verschrikkelijke jeuk en hoofdpijn. Dus ben een beetje aan het kijken wanneer ik ze neem... ze helpen wel voor de pijn. Dat dan weer wel....hahaha. We lachen er maar om, Kneussie kwam weer om de bocht. 

Knutselen wordt hem even niet. Kracht zetten is niet fijn. En typen komt volgende week wel weer denk ik. Ik stop er mee. Het zweet gutst me van het hoofd.

Doen jullie gezellig met ons mee? Zonder groen 😅

Liefs Monique

12 opmerkingen:

Freubelmina zei

Jeetje ben jij daar even flink gevallen zeg en dan ook meteen zo ernstig bezeerd…kl*te!
Je kaartje is prachtig, en volgens Gerjanne mag er wel een extra kleurtje minimaal aanwezig zijn ;)
Heel veel beterschap xx

Creaellenknutselsite zei

he dat is vervelend je bent hard gevallen zo te lezen en gebroken ribben dat doet zo'n zeer, je bent er maar weer klaar mee
wat een mooi kaartje heb je gemaakt, met de leuke kleuren combinatie en nostalgische plaatje ach en dat beetje groen dat hoort er gewoon bij hoor.
heel veel sterkte en beterschap gewenst
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Je hele kleine beetje groen is je vergeven hoor Monique! Verder is je kaart prachtig en ik zie alleen maar roze, rood en oranje 😊
Meid wat een smak heb je gemaakt vd week! Echt balen voor je ... dit overkomt je dus gewoon, voor je het weet lig je! Je hebt wel veel letselschade ppfffttt...
Heel fijn voor je dat Geert naar huis mocht voor de hand en spandiensten! Ik app je nog even niet want nog maar even rustig met typen. Heel veel sterkte en beterschap en hoop dat de pijn dragelijk is! Bel je over een weekje even!
Dikke knuffel van mij! 😘

Angélique zei

O jeetje Monique, wat een ellende! Heel veel sterkte en beterschap! Wel fijn dat Geert naat huis kon, want in je eentje is nu niet te doen.
Je hebt een mooie kaart gemaakt voor de challenge, echt in je eigen stijl.

Margreet zei

Ach gossie, wat kwam Kneussie ongelukkig ten val en dat dan niemand je helpt is niet te geloven. Wat een geschikte baas heeft Geert! Heel veel sterkte en beterschap.
Je kaart vind ik helemaal geweldig en het beetje groen is je vergeven.
Ik vond het een eer om GD te mogen zijn!
xxx Margreet

Martha zei

Ah Monique wat vervelend voor je zeg!
En inderdaad lekker al die doorrijders, geen oog meer voor elkaar....
Heel veel beterschap en hopelijk knap je snel op!
Je kaart is prachtig
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ojee, die honden toch en wat belachelijk dat er niemand hulp bood Monique. Je kaart straalt een en al fleurigheid uit, leuke kleurencombinatie voor de challenge. Beterschap gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt.
Jammer dat er niemand oplettend was...Beterschap gewenst.
groetjes Elly

Josje zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt prachtig van kleur
Mensen hebben weinig oog meer voor elkaar beterschap!

Daphne zei

Jeeeee, neeeee, ik schrik ervan!!
Is Bowie zo sterk joh??
Zag hij wat ofzo, of was hij druk van de kou of de wind??
BE-LAG-GE-LIJK dat er niemand stopte om te helpen, dat geloof je toch zelf niet, grrrr.
Gelukkig is Geert nu thuis, ik heb echt met je te doen.
Heel veel sterkte en die maar even niks/heel weinig.
Je kaart is trouwens heel mooi.
Ik wil zeker deze keer ook weer mee gaan doen en nee, zal dan geen groen gebruiken😉

Daphne zei

Ja hoor....2x dezelfde reactie van mij, sorry. Lees de 2de maar gewoon heel belangstellend en doe net of je het nog niet eerder gelezen hebt😉

alma.heijenk@gmail.com zei

och monique toch.... wat een valpartij en pijnlijk ongemak.
wat erg dat er niemand hulp bood!!
wens je veel beterschap.
maar je kaart is supermooi!
gr Alma

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...